Kvakky Skrevet 5. oktober 2023 #27301 Skrevet 5. oktober 2023 Lurven skrev (6 timer siden): 🥳🥳🥳 altså Juhuu. 1
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #27302 Skrevet 6. oktober 2023 Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 4
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #27303 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (1 minutt siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 Cassidy Tvillingene synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #27304 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 😂😂😂🤠👍 1
Gjest Adobyen Skrevet 6. oktober 2023 #27305 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (2 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 Ja, meget spesielle auuuu au au 🤣
Gjest Boetica Skrevet 6. oktober 2023 #27306 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (3 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 😂 at det finnes en side for å konvertere til gangsta-navn 😅
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #27307 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (5 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 😄
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #27308 Skrevet 6. oktober 2023 Ser for meg @Polly Ester og @Frøkenfryden drepe krabber, godt en av de er edru hvertfall
Entern Skrevet 6. oktober 2023 #27309 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (15 minutter siden): Ser for meg @Polly Ester og @Frøkenfryden drepe krabber, godt en av de er edru hvertfall 😆 2
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #27310 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (33 minutter siden): Ser for meg @Polly Ester og @Frøkenfryden drepe krabber, godt en av de er edru hvertfall Mmm krabbe🤠 ikke drukket vin siden 13.sept😮😮😮 1
Frøkenfryden Skrevet 6. oktober 2023 #27311 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (6 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 Digger tanken på at @FrankDrebin har det på navneskiltet i butikkjobben sin😆 2
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #27312 Skrevet 6. oktober 2023 Boetica skrev (2 timer siden): 😂 at det finnes en side for å konvertere til gangsta-navn 😅 Man kan konvertere til dyrenavn med 😅 testet på meg og @Frøkenfryden nå og jeg ble Sloth Thighs mens hun ble Spanky Anus 🤣 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. oktober 2023 #27313 Skrevet 6. oktober 2023 Entern skrev (52 minutter siden): 😆 🤣🤣👍👍
Ford3000 Skrevet 6. oktober 2023 #27314 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (7 timer siden): Alle kg brukerne har fått seg gangster navn. @Cid er Tree Trunk Red Snappa @SVK er Rump-Thumpin Tang Chasa @jukkapalme er Fat Ugly Rat Snatcher @Peanut er Janky Biyatch Ass @Ciaran og Ciara er Stupid-Ass Ass Grabba @StrangeDoll er White Mofo Hoopti Rida @Frøkenfryden er Old Dirty Crab Whacka @Adobyen er Drunken Shrinky Nutz @Boetica er Head Ho Slappa @Ford3000 er Masta Kelp Licker @Kvakky er Fine Ol' Pud @Polly Ester er Drunken Crab Whacka @Polyester er Swingin Hob-nobba @Mysticgirl er Ugly Chinaman @Titania er Clowny Monkey Hunta @Entern er White Retardo @Trish er John Cougar Pond Swimma @Lurven er Chewy tha Monkey Hunta @Hoppetaujenta er Young Dirty Scratchy Nutz @FrankDrebin er Butt-Jugglin Ass-whippa @TheHairyToothfairy er Black Rot Sloth @Athena Freyja er Swingin Crack Smoka @Ane Rikke er Stinky Nut Stank Ho @Letharia er Ugly Johnson Jeg brukte denne nettsiden til å konvertere brukernavnene til gangster navn http://gangstaname.com/names/gangsta Så ingen tror at jeg har kommet på de navnene selv siden noen av dem ble ganske spesielle 😅 Jeg lurte veldig på hvordan oppfinnsomhet du var truffet med i dag, og kom til slutten og leser du har brukt en nettside. Smart! Her var det mye gøy og sykt 😂 1 1
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #27315 Skrevet 6. oktober 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Jeg lurte veldig på hvordan oppfinnsomhet du var truffet med i dag, og kom til slutten og leser du har brukt en nettside. Smart! Her var det mye gøy og sykt 😂 Hadde for eksempel aldri kalt noen for en retard eller biyatch 😂 1
Ford3000 Skrevet 6. oktober 2023 #27316 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Hadde for eksempel aldri kalt noen for en retard eller biyatch 😂 Fullt forståelig! Gikk på nettsiden, der er det jo flere generatorer. Hysterisk gøy 😂 1
Cid Skrevet 6. oktober 2023 #27317 Skrevet 6. oktober 2023 Ford3000 skrev (3 minutter siden): Fullt forståelig! Gikk på nettsiden, der er det jo flere generatorer. Hysterisk gøy 😂 Den med Fryden som Spanky Anus var surrealistisk 😆 skulle trodd at @Lurven laget det navnet 😅 1 1
Ford3000 Skrevet 6. oktober 2023 #27318 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (7 minutter siden): Den med Fryden som Spanky Anus var surrealistisk 😆 skulle trodd at @Lurven laget det navnet 😅 Kanskje Lurven ofte er innom den nettsiden? 😊 1 1
Polly Ester Skrevet 6. oktober 2023 #27319 Skrevet 6. oktober 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Ser for meg @Polly Ester og @Frøkenfryden drepe krabber, godt en av de er edru hvertfall Alt er morsommere med litt alkohol. Sånn utover det så er det ikke alkohol som gjør folk morsomme, det er søvnmangel har jeg lært. 😁 Entern skrev (2 timer siden): 😆 hahaha du kan le du Frøkenfryden skrev (1 time siden): Mmm krabbe🤠 ikke drukket vin siden 13.sept😮😮😮 Kcshjabbe? Krrrachjbe? Æææææh... gir opp. Jeg har faktisk ikke drukket verken vin eller annen alkohol siden 2021 eller noe sånt jeg nå. Ikke fordi jeg er avholdt, men fordi det bare ikke frister for tida. (Lurer på om de to vinflaskene jeg har på peishylla blir dårlig snart...) 1
Gjest Lurven Skrevet 6. oktober 2023 #27320 Skrevet 6. oktober 2023 Cid skrev (29 minutter siden): Den med Fryden som Spanky Anus var surrealistisk 😆 skulle trodd at @Lurven laget det navnet 😅 😁 Skal lage en sånn episode en gang, men da bruker jeg generatoren i mitt eget hode
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå