Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lurven skrev (2 timer siden):

Episode 683

Undergrunnen

@Entern satt på Tunnelbanen på vei fra A til C, det vil si fra @Adobyen til @Cid, han hadde nettopp vært hos @Adobyen og lånt en @visp og nå skulle han til @Cid og spise @Peanuts

Plutselig ser han noen skumle skikkelser langt der fremme i vognen, @shitpomfritt jeg har ikke billett mumler han for seg selv, 

Flight og fight responsen slår inn, han bestemmer seg for å kjempe.

Kontrollen kommer bort, det er en meget hyggelig ung dame, @Entern tar på seg ølbrillene og leser på navneskiltet hun har over venstre bryst.

@Fighter83 står det der.

Harru billett aaa, sier hun og smiler,  naiiii sier @Entern på gråten, ikke har jeg penger heller, jeg lånte bort de siste kronasjene mine til @Kvakky sånn at hun kunne dra på bryllupsreise til Levanger

Slapp av dette ordner vi sa hun.

Plutselig hører han en mørk stemne bak seg, 

ER ALT I ORDEN HER!

Det var den andre kontrolløren @CAPS LOCK.

Jada alt er bra kakler @Entern og @Fighter83 i kor 

Hvordan løser vi dette sa @Entern, jeg har ikle vært så fortvilet siden @Polly Ester syklet over @tånegla mi for 12 år siden. 

Bare gi meg Tlf nr ditt så sier vi at det er greit.

Ja! Jeg er @Gladikaffe , så vi kan jo ta en, en dag sa han.

Litt lengre unna satt @Boetica bak mørke solbriller og solhatt og noterte flittig,  hun hadde fått med seg alt sammen. 

Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Peanut skrev (3 minutter siden):

Spise Peanut(s) ja :nigo:

😲

Skrevet

Denne var veldig morsom🤣 @Lurvener en torsdagsfrekkas skjønner jeg😉 Fortsett gjerne med det😉

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Fighter83 skrev (2 timer siden):

Denne var veldig morsom🤣 @Lurvener en torsdagsfrekkas skjønner jeg😉 Fortsett gjerne med det😉

Kommer en frekkas hver torsdag,  torsdag er jo tross alt det nye fredag

Gjest Boetica
Skrevet
Lurven skrev (9 timer siden):

Litt lengre unna satt @Boetica bak mørke solbriller og solhatt og noterte flittig,  hun hadde fått med seg alt sammen. 

Pluss at jeg hadde en avis der jeg hadde klipt to hull til øynene 🤓

Skrevet
Lurven skrev (11 timer siden):

Episode 683

Undergrunnen

@Entern satt på Tunnelbanen på vei fra A til C, det vil si fra @Adobyen til @Cid, han hadde nettopp vært hos @Adobyen og lånt en @visp og nå skulle han til @Cid og spise @Peanuts

Plutselig ser han noen skumle skikkelser langt der fremme i vognen, @shitpomfritt jeg har ikke billett mumler han for seg selv, 

Kontrollen kommer bort, det er en meget hyggelig ung dame, @Entern tar på seg ølbrillene og leser på navneskiltet hun har over venstre bryst.

@Fighter83 står det der.

Harru billett aaa, sier hun og smiler,  naiiii sier @Entern på gråten, ikke har jeg penger heller, jeg lånte bort de siste kronasjene mine til @Kvakky sånn at hun kunne dra på bryllupsreise til Levanger

ER ALT I ORDEN HER!

Hvordan løser vi dette sa @Entern, jeg har ikle vært så fortvilet siden @Polly Ester syklet over @tånegla mi for 12 år siden. 

Næmen, stakkars @Entern da. Dårlig gjort å sykle over @tånegla. Vet det er lenge siden nå, men siden det ble så store traumer av det så må jeg bare få be om unnskyldning. Det va'kke meninga. Tror jeg. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet
Boetica skrev (2 timer siden):

Pluss at jeg hadde en avis der jeg hadde klipt to hull til øynene 🤓

Skummelt altså😲

Skrevet
Polly Ester skrev (14 minutter siden):

Næmen, stakkars @Entern da. Dårlig gjort å sykle over @tånegla. Vet det er lenge siden nå, men siden det ble så store traumer av det så må jeg bare få be om unnskyldning. Det va'kke meninga. Tror jeg. 

Du var jo full og sånn,  så da får der værra greit

Skrevet
Peanut skrev (8 timer siden):

D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

:klem3::klem3:

Skrevet
Fighter83 skrev (7 timer siden):

🤣🤣👍👍

Skrevet
Lurven skrev (3 timer siden):

Du var jo full og sånn,  så da får der værra greit

Da ble det unnnschjylll 

• Hjerte 1
Skrevet
Peanut skrev (11 timer siden):

Spise Peanut(s) ja :nigo:

Lurven skrev (11 timer siden):

😲

Peanut skrev (11 timer siden):

D3431E26-601D-4875-AC51-72E0FB67B20A.gif.758fdc46a6afda12ca8efb3d1ccaa94a.gif

:danse2:

• Hjerte 1
Skrevet
Lurven skrev (15 timer siden):

Episode 683

Undergrunnen

@Fighter83 står det der.

ER ALT I ORDEN HER!

Kjempebra 😀😀😀

• Hjerte 1
Skrevet
Entern skrev (1 minutt siden):

Kjempebra 😀😀😀

Cassidy Tvillingene er helt enige.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Entern skrev (2 minutter siden):

:danse2:

:strix::strix:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Entern skrev (På 12.10.2023 den 22.37):

Kjempebra 😀😀😀

Thanks

Ringte hun forresten?

Endret av Lurven
Skrevet
Lurven skrev (2 minutter siden):

Thanks

Ringte hun forresten?

Neida 😅

Hun var ca jevnaldrende med meg så sikkert gift 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Episode 684

Utviklingssamtaler

De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke.

Her er en oppsummering

@Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f..

@Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag

@Peanut 

Hadde gått fra dette 

images(2).jpeg.b80d6c628cc1ba5aaa93fe96826b35c1.jpeg

Til dette 

lastned(1).jpeg.7b45fe9ed144fbf2846f44ccd35fa2b9.jpeg

@Athena Freyja 

Rekker aldri opp hånden i timene,  tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap 

@Cid

Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning,  da er han ganske ivrig

@TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe

@Adobyen 

Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers,  men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene

@Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp.

@Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person

@Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne

@Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren

@jukkapalme er ikke så mye på skolen,  hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje 

@Sola de ordenselev

Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint  i klasserommet,  og hun passer på at alle har det bra.

@Hoppetaujenta hun er best i friminuttene

Da hopper hun tau eller paradis

@Boetica 

Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin

@Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill 

@CAPS LOCK 

God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du

@MarianneE

Er mest interessert  i mat og helse,  drømmen hennes er jo å bli en husmor

@Gladikaffe

Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran,  lys våken 

@Ane Rikke 

Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene

@Titania og @Vikingmamma

Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to.

Skrevet

Hvor kommer denne husmorgreia fra?  Utover det... M+ fra meg!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...