Entern Skrevet 14. oktober 2023 #27421 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Kjempebra 😀😀😀
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober 2023 #27422 Skrevet 14. oktober 2023 Sånn var det i alle mine år på skolen; friminuttene var den egentlige skolegangen. Lurveorakelet vet alt!
Ford3000 Skrevet 14. oktober 2023 #27423 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (57 minutter siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. God tekst, godt beskrevet, fin innlevelse og godt språk, men trekker fra siden det er noen småfeil i teksten. Karakter: 6 -
Beneath the Moon Skrevet 14. oktober 2023 #27424 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Så bra og du har faktisk rett, jeg rakk så og si aldri opp hånda på skolen 🙂
Gjest Adobyen Skrevet 14. oktober 2023 #27425 Skrevet 14. oktober 2023 Skolen, huff og huff. Det var ikke noe for unge meg. Bare kjeft å få ☹️😴
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27426 Skrevet 14. oktober 2023 Athena Freyja skrev (1 time siden): Så bra og du har faktisk rett, jeg rakk så og si aldri opp hånda på skolen 🙂 Ikke jeg heller, men ikke fordi jeg er sjenert, men dum som et skolebrød 😄
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27427 Skrevet 14. oktober 2023 Ford3000 skrev (2 timer siden): God tekst, godt beskrevet, fin innlevelse og godt språk, men trekker fra siden det er noen småfeil i teksten. Karakter: 6 - Beste karakteren jeg har fått
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 #27428 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Så bra, Lurv! Jeg er jo egentlig imot palmeolje da, selv om jeg ikke er fullt så ekstrem som godeste Greta. Så det blir en S fra meg!
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27429 Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (12 minutter siden): Så bra, Lurv! Jeg er jo egentlig imot palmeolje da, selv om jeg ikke er fullt så ekstrem som godeste Greta. Så det blir en S fra meg! Tusen takk , har aldri fått S før, beste var M på en kristendomsprøve i 8 klasse
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 #27430 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (3 minutter siden): Tusen takk , har aldri fått S før, beste var M på en kristendomsprøve i 8 klasse Væssego'! Jeg har heller aldri fått S. Tenkte meg at du var god i kristendom. Jeg er litt synsk, tror jeg.
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27431 Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Væssego'! Jeg har heller aldri fått S. Tenkte meg at du var god i kristendom. Jeg er litt synsk, tror jeg. Blir du lynings nå?
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 #27432 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Blir du lynings nå? Næææh, æ e no så rolig og sindig, så æ blir aldri lysnings
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27433 Skrevet 14. oktober 2023 jukkapalme skrev (21 minutter siden): Væssego'! Jeg har heller aldri fått S. Tenkte meg at du var god i kristendom. Jeg er litt synsk, tror jeg. Hva fikk jeg i heimkunnskap tror du?
Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27434 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Episode 684 Utviklingssamtaler De årlige utviklingssamtalene hadde blitt gjennomført med @Lurven forrige uke. Her er en oppsummering @Frøkenfryden hadde alltid vært klassens klovn, men nå hadde hun følt seg urettferdig behandlet i mat og helse timene. Og vært sint og sånn, vi ble enige om at hun skulle prøve å gi litt mere f.. @Kvakky hadde vært mye borte fra skolen i det siste , hun fant ikke samme gleden med å være på skolen lenger sa hun, det er litt synd for hun er egentlig veldig flink, spesielt i naturfag @Peanut Hadde gått fra dette Til dette @Athena Freyja Rekker aldri opp hånden i timene, tror nok hun er litt sjenert, det er synd for tror hun sitter inne med mye kunnskap @Cid Sier ikke så mye I timene, bortsett fra når vi har seksualundervisning, da er han ganske ivrig @TheHairyToothfairy har ikke sett han på skolen på lenge, tror han har sluttet og begynt å jobbe @Adobyen Veldig engasjert i samfunnsfagstimene, ikke så mye ellers, men har med boller på fredager, som han deler ut til alle jentene @Entern var mye sint før, men har roet seg betraktelig nå, og den sindige gutten fra innlandet har dukket opp. @Ciaran og Ciara får hjemmeundervisning i kjelleren, klarer seg ok, men sliter litt med Norsken, der de omtaler alt i 3. Person @Mysticgirl kunne godt brukt litt mere tid på selve undervisningen i stedet for å flørte med lærerne @Ford3000 kan se at hun er skolelei, de eneste gangene hun viser interesse er når vi dissekrerer døde beveren @jukkapalme er ikke så mye på skolen, hun reiser jo mest rundt sammen med Greta thunberg og demonstrerer mot palmeolje @Sola de ordenselev Hun er den som passer på at alt er ryddig og fint i klasserommet, og hun passer på at alle har det bra. @Hoppetaujenta hun er best i friminuttene Da hopper hun tau eller paradis @Boetica Veldig smart jente, gjør det bra i alle fag, men blir mye krangling i timene da hun ikke vil dele godteposen sin @Polly Ester kommer ofte for sent til timene fordi hun sitter hjemme og spiller TV spill @CAPS LOCK God i de fleste fag, men virker så aggressiv når han skriver, alt skrives med store bokstaver veit du @MarianneE Er mest interessert i mat og helse, drømmen hennes er jo å bli en husmor @Gladikaffe Alltid våken og full av energi, dukker ofte opp utenfor skolen allerde klokken 5 om morran, lys våken @Ane Rikke Rekker aldri opp hånda i timene, og hvis hun blir spurt om noe trekker hun bare på skuldrene @Titania og @Vikingmamma Bråker veldig mye I timene, de klarer aldri å slutte å skravle de to. Jeg stryker deg kun med grunnlag på egen erfaring. Ikke bare var jeg en drit irriterende elev som alltid fikk toppkarakterer, men jeg går til og med på skole enda.. klarer ikke få nok 😅
Gjest Lurven Skrevet 14. oktober 2023 #27435 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Jeg stryker deg kun med grunnlag på egen erfaring. Ikke bare var jeg en drit irriterende elev som alltid fikk toppkarakterer, men jeg går til og med på skole enda.. klarer ikke få nok 😅 Hva skal du bli når du blir stor da?
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27436 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (7 minutter siden): Jeg stryker deg kun med grunnlag på egen erfaring. Ikke bare var jeg en drit irriterende elev som alltid fikk toppkarakterer, men jeg går til og med på skole enda.. klarer ikke få nok 😅 Går du i førtiende klasse nå?
jukkapalme Skrevet 14. oktober 2023 #27437 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (10 minutter siden): Hva fikk jeg i heimkunnskap tror du? Någen, tror jeg
Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27438 Skrevet 14. oktober 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Går du i førtiende klasse nå? Ja, det føles sånn…
Ane Rikke Skrevet 14. oktober 2023 #27439 Skrevet 14. oktober 2023 Lurven skrev (9 minutter siden): Hva skal du bli når du blir stor da? Rik, selvsagt 😇
Cid Skrevet 14. oktober 2023 #27440 Skrevet 14. oktober 2023 Ane Rikke skrev (1 minutt siden): Ja, det føles sånn… Tenk å faktisk skulle gå årlig på skole fra man er 6-7 år til man er i 50 årene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå