Frøkenfryden Skrevet 18. oktober 2023 #27521 Skrevet 18. oktober 2023 Kvakky skrev (Akkurat nå): Skulle vært omvendt for meg 😆 Det er nok annen båt😂 1
Kvakky Skrevet 18. oktober 2023 #27522 Skrevet 18. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Det er nok annen båt😂 Hmm. Bastøferga? 😁 1
Frøkenfryden Skrevet 18. oktober 2023 #27523 Skrevet 18. oktober 2023 Kvakky skrev (1 minutt siden): Hmm. Bastøferga? 😁 Haha ja. Det er jo revane med til og med for tida😃 1
Kvakky Skrevet 18. oktober 2023 #27524 Skrevet 18. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Haha ja. Det er jo revane med til og med for tida😃 Får ta meg en tur 😆 1
Gjest Lurven Skrevet 18. oktober 2023 #27525 Skrevet 18. oktober 2023 Kvakky skrev (3 timer siden): Han er gud Ja, så oppfør deg ordentlig
Kvakky Skrevet 18. oktober 2023 #27526 Skrevet 18. oktober 2023 Lurven skrev (42 minutter siden): Ja, så oppfør deg ordentlig Har funnet min plass på kjøkkenet, Herre 1
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27527 Skrevet 19. oktober 2023 Kvakky skrev (7 timer siden): Har funnet min plass på kjøkkenet, Herre Riktig, kvinnen er kun til for å behage mannen
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27528 Skrevet 19. oktober 2023 Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først.
Titania Skrevet 19. oktober 2023 #27529 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Fantastisk! 😍 2
Kvakky Skrevet 19. oktober 2023 #27530 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (3 timer siden): Riktig, kvinnen er kun til for å ha det gøy Enig! 😁 1
Kvakky Skrevet 19. oktober 2023 #27531 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (12 minutter siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Haha, så gøøøy 😁😆 @Titaniaskal kose seg ass 1
KnekkeBørre Skrevet 19. oktober 2023 #27532 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (6 minutter siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Dette er du skikkelig god på @Lurven! Jeg har aldri hatt en så ren nese - og så skitten duk, etter å ha blåst kaffen ut i vill ekstase 😁 1
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27533 Skrevet 19. oktober 2023 Titania skrev (7 minutter siden): Fantastisk! 😍 😁 bare vær forsiktig, så det ikke oppstår tekniske problemer 😁
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27534 Skrevet 19. oktober 2023 Kvakky skrev (2 minutter siden): Haha, så gøøøy 😁😆 @Titaniaskal kose seg ass Ja, det blir pølse i vaffel med rømme og alt på
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27535 Skrevet 19. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Dette er du skikkelig god på @Lurven! Jeg har aldri hatt en så ren nese - og så skitten duk, etter å ha blåst kaffen ut i vill ekstase 😁 Snyter du deg med duken? 😲
Titania Skrevet 19. oktober 2023 #27536 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (4 minutter siden): 😁 bare vær forsiktig, så det ikke oppstår tekniske problemer 😁 Har jo tekniker - han løser alle problemer 😁 1
KnekkeBørre Skrevet 19. oktober 2023 #27537 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Snyter du deg med duken? 😲 Det..er vel det den er til for...? Eller? 1
Polly Ester Skrevet 19. oktober 2023 #27538 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (29 minutter siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Genialt. En av de beste jeg har lest, du fikk det så utrolig bra til med brukernavn som passet til historien. 6+ Lurven skrev (11 minutter siden): Snyter du deg med duken? 😲 Er det lov å si sånt når man er gammeltante? At jeg leste litt feil og trodde det sto noe annet enn duken? 1
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27539 Skrevet 19. oktober 2023 Titania skrev (30 minutter siden): Har jo tekniker - han løser alle problemer 😁 😁 han har sikkert god teknikk
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27540 Skrevet 19. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (30 minutter siden): Det..er vel det den er til for...? Eller? 🤯 jeg trodde det var sofaputene
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå