Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27561 Skrevet 19. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Klarer meg. Såpa muntra opp👍🧡 Det er bra
Lea Skrevet 19. oktober 2023 #27562 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Så kult 🤩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. oktober 2023 #27563 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (8 timer siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Cassidy Tvillingene synes at det er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27564 Skrevet 19. oktober 2023 Sola de skrev (7 timer siden): Jeg leste litt feil, og leste ikke skitten duk men skitten ... Hadde vært litt rart å ha kaffe i den da
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27565 Skrevet 19. oktober 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Bare litt da, litt sånn mini-me ta oss sammen? Legg også merke til at det var ingen av oss som sa hva vi leste i stedet for duk. Buk? Gapahuk?
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2023 #27566 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Buk? Gapahuk? Sluk? 1
Polly Ester Skrevet 19. oktober 2023 #27567 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Buk? Gapahuk? Skitten buk i en gapahuk... Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sluk? Skitten buk i en gapahuk med sluk. Jadda. Natta nå. 1
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27568 Skrevet 20. oktober 2023 Polly Ester skrev (7 timer siden): Skitten buk i en gapahuk... Skitten buk i en gapahuk med sluk. Jadda. Natta nå. Skitten buk til alle slags bruk sitter på huk i en gapahuk med sluk.
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27569 Skrevet 20. oktober 2023 Polly Ester skrev (7 timer siden): Skitten buk i en gapahuk... Skitten buk i en gapahuk med sluk. Jadda. Natta nå. 😲😯😄
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #27570 Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (11 timer siden): Hadde vært litt rart å ha kaffe i den da Bedre å.. sutte på da? 🙈 1
Polly Ester Skrevet 20. oktober 2023 #27571 Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (24 minutter siden): Bedre å.. sutte på da? 🙈 Sutte på duken? Sutteklut? (sutteklut er et skikkelig rart ord forresten) 1
Frøkenfryden Skrevet 20. oktober 2023 #27572 Skrevet 20. oktober 2023 Polly Ester skrev (6 minutter siden): Sutte på duken? Sutteklut? (sutteklut er et skikkelig rart ord forresten) Jaggu bra det er en fredag å skylde på her inne😂 2
Polly Ester Skrevet 20. oktober 2023 #27573 Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Jaggu bra det er en fredag å skylde på her inne😂 hahaha ja En gutt i bhg hadde sett den reklamen "fredda'n" kommer fra og så etter å ha sett den flere ganger sa gutten: "han mannen gleder seg til fredagen" og moren nikket litt avventende og lurte på om ungen hadde skjønt hva det var hentydet der. Så fortsetter guttungen "for da skal han få kjolen til hun damen" 1
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27574 Skrevet 20. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Bedre å.. sutte på da? 🙈 😯 Kan være at man får litt mye grut
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27575 Skrevet 20. oktober 2023 Polly Ester skrev (54 minutter siden): hahaha ja En gutt i bhg hadde sett den reklamen "fredda'n" kommer fra og så etter å ha sett den flere ganger sa gutten: "han mannen gleder seg til fredagen" og moren nikket litt avventende og lurte på om ungen hadde skjønt hva det var hentydet der. Så fortsetter guttungen "for da skal han få kjolen til hun damen" 😆
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27576 Skrevet 20. oktober 2023 Polly Ester skrev (3 timer siden): Sutte på duken? Sutteklut? (sutteklut er et skikkelig rart ord forresten) Veit ikke om det er duk eller buk eller hva som skal suttes på lenger.
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27577 Skrevet 20. oktober 2023 Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂
Ciaran og Ciara Skrevet 20. oktober 2023 #27578 Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (1 minutt siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Cassidy Tvillingene synes at dette er en bra episode, og vi synes at det stemmer bra. Og vi takker for fine ord.🥰🥰😍😍🤩🤩👨🦰👩🦰👍👍 1
Entern Skrevet 20. oktober 2023 #27579 Skrevet 20. oktober 2023 Lurven skrev (2 minutter siden): Episode 688 @Lurven sier noe positivt om sosiopratene Sett fra sin vinkel ( som er på ca 69 grader) @Frøkenfryden veldig morsom person som har en humor som ligner veldig mye på min @Kvakky veldig snill og grei, med bra humor @Peanut dronningen av emoji @Athena Freyja ærlig person som tør å stå for det hun mener @Ciaran og Ciara svært positive individer @Adobyen morsom fyr , som jeg mistenker at har litt bevegelse i topplokket også @Cid morsom fyr , som klarer å være ærlig uten å såre Noen @Entern har kunnskap om mange forskjellige temaer @Titania kul og smart @Ford3000 kul dame, med grov humor @jukkapalme veldig snill @Hoppetaujenta veldig snill og grei mot alle her @Boetica smart og morsom @SVK snilleste på KG, aldri sett at han har skrevet noe stygt om noen @MarianneE kul KG veteran, med litt grov humor @Polly Ester digger at en gammeltante, spillet TV spill @Sola de snill dame, med litt grov humor, men den viser hun ikke så ofte @Gladikaffe dronningen av morsomme bilder @KnekkeBørre skriver mye subtil morsomt tull De som ikke ble nevnt kjenner jeg ikke så godt, eller noen er ikke så veldig aktive på forumet lenger 🙂 Så fin og hyggelig post ❤️ veldig koselig 😊 1
Gjest Lurven Skrevet 20. oktober 2023 #27580 Skrevet 20. oktober 2023 Entern skrev (1 minutt siden): Så fin og hyggelig post ❤️ veldig koselig 😊 Er jo en grunn til at jeg henger en del på sosiprat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå