Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27541 Skrevet 19. oktober 2023 Polly Ester skrev (22 minutter siden): Genialt. En av de beste jeg har lest, du fikk det så utrolig bra til med brukernavn som passet til historien. 6+ Er det lov å si sånt når man er gammeltante? At jeg leste litt feil og trodde det sto noe annet enn duken? Takk 🙂 Gammeltanter leser ofte feil om de har en fordel av det har jeg hørt
Sola de Skrevet 19. oktober 2023 #27542 Skrevet 19. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (47 minutter siden): Dette er du skikkelig god på @Lurven! Jeg har aldri hatt en så ren nese - og så skitten duk, etter å ha blåst kaffen ut i vill ekstase 😁 Jeg leste litt feil, og leste ikke skitten duk men skitten ...
Titania Skrevet 19. oktober 2023 #27543 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (52 minutter siden): 😁 han har sikkert god teknikk Satse på det 😁 Han er i hvertfall smart, så da forplanter det seg kanskje videre 😁
Gjest Boetica Skrevet 19. oktober 2023 #27544 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (1 time siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. 😂 …. men jeg er skeptisk til entern inn i boetica asså 😲
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27545 Skrevet 19. oktober 2023 Boetica skrev (24 minutter siden): 😂 …. men jeg er skeptisk til entern inn i boetica asså 😲 Det er bare en talemåte altså☺️
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27546 Skrevet 19. oktober 2023 Titania skrev (34 minutter siden): Satse på det 😁 Han er i hvertfall smart, så da forplanter det seg kanskje videre 😁 Pleier å være motsatt, noen har mest på loftet mens andre har det i kjelleren , sjelden man får begge deler
KnekkeBørre Skrevet 19. oktober 2023 #27547 Skrevet 19. oktober 2023 (endret) Sola de skrev (1 time siden): Jeg leste litt feil, og leste ikke skitten duk men skitten ... Polly Ester skrev (1 time siden): Genialt. En av de beste jeg har lest, du fikk det så utrolig bra til med brukernavn som passet til historien. 6+ Er det lov å si sånt når man er gammeltante? At jeg leste litt feil og trodde det sto noe annet enn duken? Nå må dere ta dere litt sammen her Endret 19. oktober 2023 av KnekkeBørre 2
Titania Skrevet 19. oktober 2023 #27548 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (5 minutter siden): Pleier å være motsatt, noen har mest på loftet mens andre har det i kjelleren , sjelden man får begge deler Jeg får leve i håpet 😁
Polly Ester Skrevet 19. oktober 2023 #27549 Skrevet 19. oktober 2023 KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Nå må dere ta dere litt sammen her Bare litt da, litt sånn mini-me ta oss sammen? Legg også merke til at det var ingen av oss som sa hva vi leste i stedet for duk. 2
Polly Ester Skrevet 19. oktober 2023 #27550 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (4 timer siden): Takk 🙂 Gammeltanter leser ofte feil om de har en fordel av det har jeg hørt Skal ikke tro på alt du hører. Var det en STOR fordel forresten, den duken?
KnekkeBørre Skrevet 19. oktober 2023 #27551 Skrevet 19. oktober 2023 Polly Ester skrev (8 minutter siden): Bare litt da, litt sånn mini-me ta oss sammen? Legg også merke til at det var ingen av oss som sa hva vi leste i stedet for duk.
Kvakky Skrevet 19. oktober 2023 #27552 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (6 timer siden): Ja, det blir pølse i vaffel med rømme og alt på Lucky! 🧇 og pøllls e godt.
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27553 Skrevet 19. oktober 2023 Polly Ester skrev (2 timer siden): Skal ikke tro på alt du hører. Var det en STOR fordel forresten, den duken? Du må spørre børre
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2023 #27554 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. Ååå skikkelig gøy!! Lo på jobb!! (Og det på en dag der jeg også gråt tre ganger😞 ) Men rakk ikke kommentere før. 1
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2023 #27555 Skrevet 19. oktober 2023 Titania skrev (5 timer siden): Satse på det 😁 Han er i hvertfall smart, så da forplanter det seg kanskje videre 😁 Forplante.. høhø😎 1
Entern Skrevet 19. oktober 2023 #27556 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (7 timer siden): Episode 687 Teknikeren @Sola de var på vei ned over @Kveldshimmelen og mørket begynte og senke seg over @Adobyen. Men det stoppet ikke @Titania fra å jobbe overtid, selv om hun var full av @melatonin Hun hadde rigget seg til med en pose @Peanutter og en flaske 0,69 liter @Cider. Hun så ikke akkurat frem til overtid Dessuten @Rumlet det i magen, alt hun hadde spist i dag var et @KnekkeBørre. Og hun kjente at hun trengte mer en @Peanuts og @Cider Heldigvis dukket teknikeren opp, hun kjente med en gang at hun ble helt @Kvakky i @Frøkenfryden sin. Han var svært så nydelig der han spradet rundt i @Polly Ester Hun var litt @SVKfor det Men hun lot som ingenting selv om hun hadde skukkelig @Leamus Teknisk sett så har jeg egentlig lyst på pølse og vaffel sa han, ja det kan du få av meg etterpå sa hun. Jeg @Ane Rikke om det er en Metafor eller ikke sa han så.. Vi trenger uansett litt @jukkapalme olje før @Entern går inn i @Boeticaen. Ja jeg skal bare gjøre ferdig @Sjokoladepengeregnskapet først. 🤣🤣🤣
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27557 Skrevet 19. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Ååå skikkelig gøy!! Lo på jobb!! (Og det på en dag der jeg også gråt tre ganger😞 ) Men rakk ikke kommentere før. Håper alt går bra, gråting på jobb er ikke bra
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2023 #27558 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Håper alt går bra, gråting på jobb er ikke bra Nei😢 Men jeg svømte my trøbbels away rett etterpå👍
Frøkenfryden Skrevet 19. oktober 2023 #27559 Skrevet 19. oktober 2023 Lurven skrev (Akkurat nå): Håper alt går bra, gråting på jobb er ikke bra Klarer meg. Såpa muntra opp👍🧡
Gjest Lurven Skrevet 19. oktober 2023 #27560 Skrevet 19. oktober 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Nei😢 Men jeg svømte my trøbbels away rett etterpå👍 Bytt ut Rain med pool. Lager er parodi på denne sangen i den andre tråden Brb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå