Lur Venn Skrevet 12. november #30821 Del Skrevet 12. november (endret) Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Endret 12. november av Lur Venn 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #30822 Del Skrevet 12. november Lur Venn skrev (7 minutter siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Jeg kan garantere å nå G punktet 👅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. november #30823 Del Skrevet 12. november Lur Venn skrev (58 minutter siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. november #30824 Del Skrevet 12. november Cid skrev (2 timer siden): Jeg kan garantere å nå G punktet 👅 Jeg tror bestemt at du mener G-nøkkelen, unge mann...og nå som julen kommer blir det nyoppsetning av eventyrsyngespelet "Rimm og Gru"...med tøffe-ulven og hans gjeng, pluss mange sarte damer som syns han ser mystisk, kjekk og skummel ut, antagelig akkurat slik Cid er i virkeligheten. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 12. november #30825 Del Skrevet 12. november Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Melder meg inn i samtlige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #30826 Del Skrevet 12. november Irak skrev (1 time siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. november #30827 Del Skrevet 12. november Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. november #30828 Del Skrevet 12. november (endret) Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Jeg tror bestemt at du mener G-nøkkelen, unge mann...og nå som julen kommer blir det nyoppsetning av eventyrsyngespelet "Rimm og Gru"...med tøffe-ulven og hans gjeng, pluss mange sarte damer som syns han ser mystisk, kjekk og skummel ut, antagelig akkurat slik Cid er i virkeligheten. Er det en grønnsåpe bølge på vei mot meg? Endret 12. november av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. november #30829 Del Skrevet 13. november Lur Venn skrev (På 12.11.2024 den 15.33): Episode 913 Hobbygruppene Det skulle startes hobbygrupper utpå nyåret @Cid Rim og Rimm- blir diktlesning først og sengekos etterpå @Baktus2024 Loffen og Loff på Loffen- for de som liker å spise loff og dra seg i loffen på tur @Freyja Valkyrie khat og katt- for deg som liker katter og tygging @Frøkenfryden Krim og krem- for deg som liker krimserier med noe godt attåt @Sola de vask og dask- for deg som liker å vaske klær og lett s/m @KnekkeBørrepils og puls- for deg som liker å drikke øl og leve litt @Titania musikk og pikk- for deg som liker å høre på musikk under akten @Hoppetaujenta strikk og slikk- for deg som liker å strikke under forspillet @Ford3000 type og rype- her kan single finne seg type eller rype @CAPS LOCK Glass og hundepass- her kan man plukke opp glassbiter mens man går på tur med hunden @Fighter83 sex og kjeks- for de som liker begge deler @LiseTV Trans og fransk- gruppen for deg som liker å se på franske programmer på TV @Irak horny & corny- for deg som er litt rar, men likevel har lyst på å pule @jukkapalme palmer og salmer- her kan man møtes for å synge salmer mens man spiser mat laget med palmeolje @Nadya hekling og fikling - for deg som liker å hekle og fikle @Polly Ester gaming og shaming- gamergruppe der det er lov å gjøre narr av de som taper. @enhjørningfitte fabel og snabel- fantasygruppe der målet er sette snabel på enhjørningen @Turkis Sau får og farger Lekegruppe der skal man prøve å finne den sorte sauen @Peanut nøtt og trøtt- gjengen møtes på onsdagskvelder for å spise nøtter til de sovner Krim og krem er en god kveld, sier nå jeg🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. november #30830 Del Skrevet 13. november KnekkeBørre skrev (På 8.11.2024 den 23.21): Eg tog an 😉 Men det betyr intet.. åhå! det noteres i statistikken jeg fører over dere 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #30831 Del Skrevet 14. november Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #30832 Del Skrevet 14. november Cid skrev (3 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Vi synes at den er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. november #30833 Del Skrevet 14. november Cid skrev (17 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. november #30834 Del Skrevet 14. november Cid skrev (46 minutter siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Jeg gamer 👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #30835 Del Skrevet 14. november Disney Adult skrev (2 minutter siden): Jeg gamer 👌 Hva spiller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 14. november #30836 Del Skrevet 14. november Cid skrev (56 minutter siden): Hva spiller du? Teamfight Tactics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. november #30837 Del Skrevet 14. november Cid skrev (3 timer siden): Her er hva brukerne gjør på nå i natt. @TheHairyToothfairy sover. @Nevian sover… nå våkna han (neida 💤) @Frøkenfryden sover (har mareritt om alle de rare tilfellene på kåge) @Titania sover…………. IKKE, men nå la hun seg @Fighter83 moderer i søvne 💤 💤 @Maskinfører sover. @Polly Ester sover. @powerpuffen sover, eller ser hun på powerpuffjentene uten lyd 🧐 @MarianneE sover. @Lur Venn later som han sover for å slippe å bli melket av @Fru @lur @Cid sover ikke åpenbart siden han holder på å skrive her. @KnekkeBørre sover av seg pepperkakedeigen (hva enn det betyr ) @Baktus2024 var våken for 30 minutter siden i en tråd, meeen sover nå @MegJa er våken. @Millimani sover. @SVK sover. @Ane Rikke aner jeg ikke om sover. @Hoppetaujenta… hopper i søvne 💤💤 @Kruset sover på et cruiseskip 🛳️ @FrankDrebin 2 1/2 sover naken (Naked Gun fans vil skjønne den referansen ) @Peanut sover. @Sola de sover. @Ford3000 våknet nettopp. @Disney Adult sover ikke, eller jo hun sover (tror jeg) @Irak sover hos meg (neida) @Boetica går i søvne. @Freyja Valkyrie sover aldri. @jukkapalme sovnet aldri fordi hun har Hotel Cæsar maraton og er kommet til da Juni ble alkoholiker igjen for ente gang Sover i bilen jeg 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 14. november #30838 Del Skrevet 14. november Irak skrev (1 time siden): Sover i bilen jeg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. november #30839 Del Skrevet 14. november Irak skrev (1 time siden): Sover i bilen jeg 😂 I bagasjerommet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. november #30840 Del Skrevet 14. november Å... sove ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå