Nadya Skrevet 8. november #30781 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (6 minutter siden): Det er nesten riktig , jeg er @AnonymMisbruker Og for en sjuk jævel han @SVK er i såfall Hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 8. november #30782 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (11 minutter siden): Det var vel ikke denne damen i sangen vel🧐 Herlig sang 😂. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 8. november #30783 Del Skrevet 8. november @Cid 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november #30784 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 912 @kalle @Navn Her kommer en oversikt over de mest brukte kallenavnene på sosiopratene @Frøkenfryden fryden @Cid Rimmer'n @Sola de sol @Freyja Valkyrie athenavampyraravenlunafreia @TheHairyToothfairy Tanny @Peanut nøtta @Titania tit @Hoppetaujenta hoppe @Ford3000 bever'n @MarianneE Mari @KnekkeBørre knekker'n @CAPS LOCK Glassbiten @Baktus2024 loffer'n @Ciaran og Ciara tvillingene @Gladikaffe kaffi @Sjokoladepenge sjokka @Hulderen huldra @Irak Kåte Kari @jukkapalme nüsse @MegJa mæi @Kassettspiller båndsalat @sofie777 såffi @Cuntzilla cunt @Polly Ester pålli @Boetica Bo @LiseTV kjole Kari @Kveldshimmel kvelds @enhjørningfitte fabelmusa @Ardwinna addy @Perine per @tånegla Tå @Honey Dew hånni @Synne-Marie Sy @Nevian Nev @Bælfeit kjukken @Nadya Na @Rosakatt Rosa @Kruset kuse @Millimani millie @Disney Adult Disni @Fighter83 fait @mia83 Mi @Ichiko Chi Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 8. november #30785 Del Skrevet 8. november Nadya skrev (1 time siden): Episode 912 (Deleted scenes) @SVK Spiser vaflene kalde Lur Venn skrev (1 time siden): Og for en sjuk jævel han @SVK er i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 8. november #30786 Del Skrevet 8. november Her nord sier vi Lurvelarris til @Lur Venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #30787 Del Skrevet 8. november Ford3000 skrev (49 minutter siden): Her nord sier vi Lurvelarris til @Lur Venn Typisk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #30788 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (7 minutter siden): Typisk Kveldssynet mitt trodde du var Lurvelatte😂☕️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november #30789 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Kveldssynet mitt trodde du var Lurvelatte😂☕️ Med farsfløtemelk i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #30790 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (7 timer siden): Episode 912 @kalle @Navn Her kommer en oversikt over de mest brukte kallenavnene på sosiopratene @Frøkenfryden fryden @Cid Rimmer'n @Sola de sol @Freyja Valkyrie athenavampyraravenlunafreia @TheHairyToothfairy Tanny @Peanut nøtta @Titania tit @Hoppetaujenta hoppe @Ford3000 bever'n @MarianneE Mari @KnekkeBørre knekker'n @CAPS LOCK Glassbiten @Baktus2024 loffer'n @Ciaran og Ciara tvillingene @Gladikaffe kaffi @Sjokoladepenge sjokka @Hulderen huldra @Irak Kåte Kari @jukkapalme nüsse @MegJa mæi @Kassettspiller båndsalat @sofie777 såffi @Cuntzilla cunt @Polly Ester pålli @Boetica Bo @LiseTV kjole Kari @Kveldshimmel kvelds @enhjørningfitte fabelmusa @Ardwinna addy @Perine per @tånegla Tå @Honey Dew hånni @Synne-Marie Sy @Nevian Nev @Bælfeit kjukken @Nadya Na @Rosakatt Rosa @Kruset kuse @Millimani millie @Disney Adult Disni @Fighter83 fait @mia83 Mi @Ichiko Chi Stemmer på en prikk! For hvem bryr seg om jeg er fru eller frøken😘 Hvis vi har @tånegla som er «Tå», må vi også nevne @Hevh 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #30791 Del Skrevet 8. november Cid skrev (Akkurat nå): Med farsfløtemelk i. 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november #30792 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): 😳 ☕️🥛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #30793 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Kveldssynet mitt trodde du var Lurvelatte😂☕️ Det kan jeg også være😌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #30794 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (39 minutter siden): Stemmer på en prikk! For hvem bryr seg om jeg er fru eller frøken😘 Hvis vi har @tånegla som er «Tå», må vi også nevne @Hevh 😄👍 Skjønte den ikke 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #30795 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (26 minutter siden): Skjønte den ikke 🙃 Å være på tå hev! ånei har jeg gamlis-ordspråk?😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #30796 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (1 time siden): Å være på tå hev! ånei har jeg gamlis-ordspråk?😢 En stund siden jeg har hørt den ja🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november #30797 Del Skrevet 8. november Lur Venn skrev (Akkurat nå): En stund siden jeg har hørt den ja🙂 Ååå jeg blir 44 snart😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 8. november #30798 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå jeg blir 44 snart😭 Artig med like numre i aldre da, som meg på 33 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 8. november #30799 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Ååå jeg blir 44 snart😭 Men 88 i hodet si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. november #30800 Del Skrevet 8. november Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Stemmer på en prikk! For hvem bryr seg om jeg er fru eller frøken😘 Hvis vi har @tånegla som er «Tå», må vi også nevne @Hevh 😄👍 Eg tog an 😉 Men det betyr intet.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå