Cid Skrevet 16. desember 2024 #31021 Skrevet 16. desember 2024 Lur Venn skrev (På 14.12.2024 den 19.55): Brus i bolla si' Bolle🐭
Lur Venn Skrevet 16. desember 2024 #31022 Skrevet 16. desember 2024 Cid skrev (3 timer siden): Bolle🐭 😝
Cid Skrevet 16. desember 2024 #31023 Skrevet 16. desember 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): 😝 Rosinen i pølsa.
Lur Venn Skrevet 16. desember 2024 #31024 Skrevet 16. desember 2024 Cid skrev (1 time siden): Rosinen i pølsa. Eller pølsa i rosinen
Lur Venn Skrevet 18. desember 2024 #31025 Skrevet 18. desember 2024 Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket 4
Nadya Skrevet 18. desember 2024 #31026 Skrevet 18. desember 2024 Takk for produktplasseringen i KG Såpeopera. Flere lommetørkler fås kjøpt på Finn.no 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2024 #31027 Skrevet 18. desember 2024 Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums!
Ciaran og Ciara Skrevet 18. desember 2024 #31028 Skrevet 18. desember 2024 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket Vi synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩
Lur Venn Skrevet 18. desember 2024 #31030 Skrevet 18. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums! Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du?
Hoppetaujenta Skrevet 18. desember 2024 #31031 Skrevet 18. desember 2024 Lur Venn skrev (10 minutter siden): Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du? I dette selskapet forekommer det utgreiinger om så mangt og ofte "helt uskyldig"...jeg kjenner igjen lusen på gangen.
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2024 #31032 Skrevet 18. desember 2024 Lur Venn skrev (1 time siden): Ja, jeg snakket om en koselig bakekveld. Hva trodde du? Sikkert noe med..multekrem og krumkaker
Frøkenfryden Skrevet 18. desember 2024 #31033 Skrevet 18. desember 2024 Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭
jukkapalme Skrevet 18. desember 2024 #31034 Skrevet 18. desember 2024 Lur Venn skrev (6 timer siden): Episode 933 En dag i desember Det var blitt siste onsdag før jul og @Irak var som vanlig både perpleks og overrasket , den kommer alltid som julenissen på kjærringa hvert år sukket hun selv mens hun tørket magen med et lommetørkle hun hadde kjøpt av @Nadya på finn i fjor. Et helt annet sted hadde @Frøkenfryden allerde tent det fjerde adventslyset, eg orkar ikkje venta meir på dinna jesusguten sa ho. Eg vil ha lys! I mens hadde @Cid fått besøk av @Hoppetaujenta, de skulle bake 69 slag til jul, de sto å svetta over kjøkkenbenken, det blir nok ekstra salte kaker i år sa de og lo i kor. På en ganske annen kant av landet hadde @Sola de nettopp støvsugd til jul, og da fant hun igjen julemarsipanen fra i fjor, den hadde havnet mellom sofaputene, hun nippet litt , mmmm, like god som i fjor smilte hun I ballefjord hadde @Ford3000 vært på juletrejakt , bevæpnet med øks og jägermeister. Hun hadde funnet ei feit gran som hu gleda seg til å vise gubben @Boetica var nettopp kommet fra jobb, hun satt å så på TLC i trusa, med beina på bordet mens hun drakk julebrus. AahHh! Nå har jeg julestemning altså klukket hun fornøyd @Titania var på vei til julekonsert i Gresvig kirke, der skulle håkan wästerström ha intimkonsert med egenkomponerte julesanger @Fighter83 satt å lurte på om @Lur Venn egentlig skulle komme i jula slik han hadde lovet, i mellomtiden satte hun krakken bortåt glaset å så på julestjerna @Peanut skulle til Gran canaria i jula, hun byttet ut julegrana og gløggen, med palmer og sex on the Beach @KnekkeBørre skulle som vanlig innta store mengder himkok blandet med spylevæske i jula, slik tradisjonen var på Hadeland @jukkapalme var på et sted med hvite vegger, men skulle få komme hjem til gamlepusen og katten sin til jul. @Turkis Sau satt å strikket julegaver, garnet hadde hun laget av ull fra egen kropp. Ååå som hun koste seg , hun gledet seg til å se ansiktene lyse opp når gavemottagerne så alt de fine hun hadde strikket så bra, Lurv! 1
Cid Skrevet 18. desember 2024 #31035 Skrevet 18. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg takker for å få være med, men @Cid og jeg har et sunt vennskapelig forhold og ikke noe annet. Ikke noe grums! Er bare Anton for deg og det vet alle 🥰
Lur Venn Skrevet 18. desember 2024 #31036 Skrevet 18. desember 2024 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): I dette selskapet forekommer det utgreiinger om så mangt og ofte "helt uskyldig"...jeg kjenner igjen lusen på gangen. @Ane Rikke hva du snakker om😇
Lur Venn Skrevet 18. desember 2024 #31037 Skrevet 18. desember 2024 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Sikkert noe med..multekrem og krumkaker Fin kombinasjon🙂
Lur Venn Skrevet 18. desember 2024 #31038 Skrevet 18. desember 2024 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭 Litt mer Ghetto å si lys. Der var ikke så mye air bnb på den tiden da han ble født veit du
Titania Skrevet 19. desember 2024 #31039 Skrevet 19. desember 2024 Frøkenfryden skrev (17 timer siden): Jeg syns det er raust at jeg sa «lys» og ikke «ljos». Tilpassa meg og sånn😌 Jesusguten er sjukt treig då! Lenge å venta, likevel rakk dei ikkje booke herberge på herbergs.com. 🤭 Tidsoptimister Alltid god tid, helt til det er for sent 😛
Ford3000 Skrevet 20. desember 2024 #31040 Skrevet 20. desember 2024 Så fin og koselig historie @Lur Venn! Måtte jula være god med deg. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå