Ciaran og Ciara Skrevet 28. desember 2024 #31061 Skrevet 28. desember 2024 KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Håper du har hatt en flott jul, @Cid 🍀 Vi håper at du også har hatt en fin og god jul vår gode venn @KnekkeBørre🎅🤶🎄🎄
Nadya Skrevet 3. januar 2025 #31062 Skrevet 3. januar 2025 (endret) Teaser til neste episode: @Lur Venn avslører dobesøk før og etter veiing: svaret vil sjokkere deg Endret 3. januar 2025 av Nadya
Cid Skrevet 3. januar 2025 #31063 Skrevet 3. januar 2025 Nadya skrev (7 minutter siden): Teaser til neste episode: @Lur Venn avslører dobesøk før og etter veiing: svaret vil sjokkere deg Jeg gikk ned 3kg en gang etter et dobesøk.
Nadya Skrevet 3. januar 2025 #31064 Skrevet 3. januar 2025 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg gikk ned 3kg en gang etter et dobesøk. Hva er verdensrekorden?
Cid Skrevet 3. januar 2025 #31065 Skrevet 3. januar 2025 Nadya skrev (6 minutter siden): Hva er verdensrekorden? 30? Vet ikke hender folk føder på do da, da går de nok ned mye hehe.
Nadya Skrevet 3. januar 2025 #31066 Skrevet 3. januar 2025 Åja setefødsel. Plukk opp for å bli mor. Skyll ned for abort
Nadya Skrevet 4. januar 2025 #31068 Skrevet 4. januar 2025 @Rumle du bare høre meg noen ord! Jeg har så mange flere flotte si deg!!!!
Nadya Skrevet 4. januar 2025 #31069 Skrevet 4. januar 2025 Bildet på itt ehhh..bilde... er ikke meg Det er Nadezda Tolokonnikova
Gjest Boetica Skrevet 14. januar 2025 #31070 Skrevet 14. januar 2025 Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid.
Ciaran og Ciara Skrevet 14. januar 2025 #31071 Skrevet 14. januar 2025 Boetica skrev (Akkurat nå): Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid. Vi synes at den der er skikkelig bra.🥰🥰😍😍🤩🤩
jukkapalme Skrevet 14. januar 2025 #31072 Skrevet 14. januar 2025 Boetica skrev (5 minutter siden): Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid. Hihi, så bra 🥰 og tusen takk 💜 1
Cid Skrevet 14. januar 2025 #31074 Skrevet 14. januar 2025 Boetica skrev (3 timer siden): Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid. Bra skrevet 😃 1 1
Cid Skrevet 14. januar 2025 #31075 Skrevet 14. januar 2025 Lur Venn skrev (31 minutter siden): Jeg var naken Du og @Frøkenfryden?
Lur Venn Skrevet 14. januar 2025 #31076 Skrevet 14. januar 2025 Cid skrev (8 minutter siden): Du og @Frøkenfryden? Nei bare jeg. Tullegutt
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2025 #31077 Skrevet 14. januar 2025 Cid skrev (15 minutter siden): Du og @Frøkenfryden? Jeg har kledd av meg men bare fordi jeg skal sove🥹
Frøkenfryden Skrevet 14. januar 2025 #31078 Skrevet 14. januar 2025 Boetica skrev (3 timer siden): Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid. Nå blander du, jeg spiser mokkabønner men ER en kremtopp neidaaaa. Veldig gøy😃 1
Ford3000 Skrevet 15. januar 2025 #31079 Skrevet 15. januar 2025 Boetica skrev (6 timer siden): Den kalde mørke tiden @Cid var oppgitt over @Vær og føreforhold. Nå også jordskjelv med styrke 69 på Richters skala i Ålebyen hans! Han ringte opprørt til @Hoppetaujenta, men fikk ingen medlidenhet. Hold deg inne, ta litt Fjordland og @is ! Kauket hun. Nede i Bergen hadde @Ciaran og Ciara forskanset seg i @Sokkelen. It’s raining man, sang de sakte i stereo, mens de skottet ut av kjellervinduet. På toppen av landet hadde @Ford3000 tatt seg ekstrajobb som brøyterske, til sin egen og kommunens @Glede. Med beverhatten på snei, @jodlet hun fornøyd mens brøytebilen suste av gårde. Hva! Midt i veibanen lå en livløs person i varmedress! - Kødda! Opp spratt @Lur Venn . - Ville bare teste reaksjonsevne din! Opp av teddyforet tittet @Frøkenfryden - Sett over kaffen, jeg har med mokkabøn…. eh kremtopper. (Oda asså!) På en annen kant av landet satt @Boetica og var betenkt. Hun hadde oppdaget at det luktet tåfis av piggskoene hennes. Skulle tro de var @grisefar sine, tenkte hun. Det lakket sakte mot våren, og de sendte gode tanker til @jukkapalme som hadde skadet seg på verst tenkelig tid. Digger dette! Fantastisk bra 😊 Dette er 14/10 ☺️ 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå