Cid Skrevet torsdag kl 17:21 #30721 Del Skrevet torsdag kl 17:21 Sola de skrev (Akkurat nå): Hjeeeeeelp Hjeeeeeeeeeeeeeelp Jeg er fanget her nede! Noen hjelp meg!! Hjeeeeeeeeeeelp! Lur venn holder meg fanget! 🧌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet torsdag kl 17:24 #30722 Del Skrevet torsdag kl 17:24 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Nå vil jeg ha kreps😃 Får torsk fra Mann straks da. Håhåhå😂 PS: veldig bra!! 🎃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet torsdag kl 17:25 #30723 Del Skrevet torsdag kl 17:25 Lur Venn skrev (2 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Jeg kom fram til henne til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl 17:40 #30724 Del Skrevet torsdag kl 17:40 Lur Venn skrev (3 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra episode.🥰🥰😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet torsdag kl 19:34 #30725 Del Skrevet torsdag kl 19:34 Sola de skrev (2 timer siden): Hjeeeeeelp Hjeeeeeeeeeeeeeelp Jeg er fanget her nede! Noen hjelp meg!! Hjeeeeeeeeeeelp! Lur venn holder meg fanget! Slipper deg ut i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet torsdag kl 19:36 #30726 Del Skrevet torsdag kl 19:36 Lur Venn skrev (4 timer siden): Episode 910 Hello venn Det var blitt keltisk nyttår igjen, omtrent akkurat som i fjor. Og @Lur Venn visste at ville få besøk på døren i år akkurat som i fjor på denne tiden. Han gruet seg for han likte verken trick eller treat. Den første som dukket opp var @Irak Dick or treat ropte hun , blid som en pakke meierismør Jeg schmelte igjen døra. Litt senere dukket @Freyja Valkyrie opp, jeg trodde hun hadde satt en poter fast i luftrøret, men hun snakket dansk viste det seg. Dask eller knepp sa hun Jeg skjønte ikke hva det betydde så jeg sa ja. Fem på seks dukket @Hoppetaujenta opp. Har du ti minutter til sex sa hun. Sårri det er fem på seks sa jeg da Sååå dukket @Frøkenfryden opp Kvarg eller kreps peip ho Ingen av delene sa jeg da Så kom @Titania Kent eller klyp sa hun Jeg liker ikke å bli klypet så jeg satt på den nyeste skiva til Kent Jeg satte meg i sofaen for å se michael Myers på TV, da ringte det på igjen, aldri fred å få tenkte jeg, Utenfor sto @KnekkeBørre Raspeballe eller kneip sa han Ja takk begge deler sa jeg da, det er godt hver for seg ,men også sammen Rett før leggetid dukket @Cid opp rimm eller 69 sa han da. Du har gått feil sa jeg , @Fighter83 bor i nr 83, det er litt lenger borti veien, dette er nr 69 Det var blitt midnatt og jeg hadde pusset tanna, og lå klar til å sove med tommelen i munnen og et ben og en penis hengende utenfor sengekanten. Da dukket plutselig @Sola de opp på døra, Før hun rakk og si verken knask eller knep gjemte jeg henne i kjelleren, hun skulle jo ikke være oppe nå. Hahaha😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet torsdag kl 21:33 #30727 Del Skrevet torsdag kl 21:33 Lur Venn skrev (1 time siden): Slipper deg ut i morgen tidlig Da så, da får jeg sitte her og vente da. Varme meg på solstrålene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet torsdag kl 22:03 #30728 Del Skrevet torsdag kl 22:03 Frøkenfryden skrev (4 timer siden): Nå vil jeg ha kreps😃 Får torsk fra Mann straks da. Håhåhå😂 PS: veldig bra!! 🎃 Håhåååå, blir det torsk i krepsen i natt😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet torsdag kl 22:05 #30729 Del Skrevet torsdag kl 22:05 Sola de skrev (31 minutter siden): Da så, da får jeg sitte her og vente da. Varme meg på solstrålene mine Står at soloppgang er 07:39 i morgen. Vekker deg da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet i går, 06:27 #30730 Del Skrevet i går, 06:27 Lur Venn skrev (8 timer siden): Står at soloppgang er 07:39 i morgen. Vekker deg da Står alltid en sol på lur et sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enhjørningfitte Skrevet 23 timer siden #30731 Del Skrevet 23 timer siden Lur Venn skrev (På 25.10.2024 den 7.15): @enhjørningfitte har vært min favoritt i det siste AWHhhhh! takk pusen!!! du er også min favoritt <333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 21 timer siden #30732 Del Skrevet 21 timer siden enhjørningfitte skrev (2 timer siden): AWHhhhh! takk pusen!!! du er også min favoritt <333 Nåååååå💞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 4 timer siden #30733 Del Skrevet 4 timer siden Lur Venn skrev (På 31.10.2024 den 23.03): Håhåååå, blir det torsk i krepsen i natt😁 Haha. Nei. 🥹 Jeg fikk krabbe i går da, nykokt😂👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå