Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Østkantgutt1913 skrev (58 minutter siden):

Hva finnes av ting i serien utenom Salt og cafeen egentlig

Fyret er vi på en skjelden gang 

Det er mange, mange år siden vi fikk se fra fyret. Kan knapt huske det. 

Samme med agnbutikken til Alf. Har vi noensinne vært inne der? Det er isåfall minst 10 år siden.

Ellers er det bare Salt, kafèen, gymmen, juicebaren, verkstedet (som vi ikke har sett på lenge), politistasjonen, ett sykehusrom, campingvognparken (som vi heller ikke har sett på lenge) og 8 boliger (Alf, Irene, John, Tane og co, Rose og co, Mackenzie, Justin, bandet) vi har innblikk i. 

Rart at absolutt alle bor sammen. Snakk om å flokke mest mulig folk inn til hverandre. 

Tidligere var det en del fra en skole også, men det er mange år siden. 

Utrolig lite vekst og utvikling i Summer Bay. Ingen nybygg og ingen nye butikker på 3-4 tiår nå. Ikke en eneste kiosk, bensinstasjon eller dagligvarebutikk å oppdrive.

Endret av Bombasi
  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er dere klar over at hvis dere har sett alle 8200 episodene iløpet av disse 26 årene, så har dere brukt 2750 timer av livet deres på å se på serien. Det tilsvarer ca 1,5 år på jobb, eventuelt 115 hele døgn. :knegg: 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rose er forferdelig irriterende

Hvorfor gnåle så mye til Leah, gud bedre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De to nye jentene blir nok i serien desverre

Og de skal vel til sengs med en eller flere etterhvert, jeg tipper en av de prøver seg på Tane etterhvert 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felicity forbannet på Mac i dag

På noe hun selv har skyld i, hun er så fjern 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Østkantgutt1913 skrev (På 23.2.2024 den 20.18):

Felicity forbannet på Mac i dag

På noe hun selv har skyld i, hun er så fjern 

Syns hun alltid skylder alt på andre, og med samme ville blikket hver eneste gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tessa12 skrev (8 timer siden):

Syns hun alltid skylder alt på andre, og med samme ville blikket hver eneste gang.

Ja

Så teit, beste er å bli kvitt hu i serien

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remi ikke sagt noe til foreldrene

Blir NOK en krangling der da, drittlei det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spesielt at Bree som er såpass oppegående plutselig skal fortelle alt det der til svigerforeldrene. Egentlig helt utenkelig.

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (49 minutter siden):

Veldig spesielt at Bree som er såpass oppegående plutselig skal fortelle alt det der til svigerforeldrene. Egentlig helt utenkelig.

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (2 timer siden):

Veldig spesielt at Bree som er såpass oppegående plutselig skal fortelle alt det der til svigerforeldrene. Egentlig helt utenkelig.

Ja, som jeg har nevnt tidligere. Bree er et smart leksikon som alltid gjør og sier de rette tingene når hun har på seg legefrakk, men som privatperson er hun så sosial avstumpet og irrasjonell at hele karakteren hennes ikke blir troverdig. På grensen til latterlig. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (31 minutter siden):

Ja, som jeg har nevnt tidligere. Bree er et smart leksikon som alltid gjør og sier de rette tingene når hun har på seg legefrakk, men som privatperson er hun så sosial avstumpet og irrasjonell at hele karakteren hennes ikke blir troverdig. På grensen til latterlig. 

Det er sant. Får helt fnatt av at hun sitter og logrer til Remi uansett hva han gjør. Og at hun er med på alle de bandmøtene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynner å bli drittlei Remi, Lyrik, Justin, Leah, Flick og Tane. Bytt de ut. La de dø eller flytte. Nok nå!

Anonymkode: cada2...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sol79 skrev (På 9.2.2024 den 9.36):

Justin holder på å dø, men Leah finner det ikke naturlig å ringe Tory, Brody eller Raffy, fordi hun er familien hans. Han ligger på verdens minste sykehus der alle innlagte uansett årsak ligger på rommet nærmest heisen. Søstera hans er lege og jobber på et annerkjent sykehus, men hun skal altså ikke ringes. Skjønner at det er bare tv, men likevel! 

Og nå våkna han jaggu opp i dødsøyeblikket!

Har ikke kommet så langt ennå jeg, men sånt irriterer meg også. Får skylde på tidssoner og Brody er sikkert opptatt på vingården og som småbarnsfar hehe

Anonymkode: db831...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (12 timer siden):

Ja, som jeg har nevnt tidligere. Bree er et smart leksikon som alltid gjør og sier de rette tingene når hun har på seg legefrakk, men som privatperson er hun så sosial avstumpet og irrasjonell at hele karakteren hennes ikke blir troverdig. På grensen til latterlig. 

Tja, noen glupinger sliter jo sosialt. Kanskje hun er nevrodivergent?

Anonymkode: db831...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bombasi skrev (På 20.2.2024 den 23.00):

Er dere klar over at hvis dere har sett alle 8200 episodene iløpet av disse 26 årene, så har dere brukt 2750 timer av livet deres på å se på serien. Det tilsvarer ca 1,5 år på jobb, eventuelt 115 hele døgn. :knegg: 

Ikke si det. I tillegg bruker jeg tid på å diskutere ting fra episoder jeg ikke har sett ennå 😬

Anonymkode: db831...525

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det til å skje noe fælt hos foreldrene til Remi, siden det vises så mye derfra? Eller er det bare nok en krangel mellom Remi og Bree?

Anonymkode: 30fe2...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det kommer inn noen nye som ikke er irriterende. Jeg orker ikke mer av Rose og de to søstrene som flyttet inn hos Irene. 

Anonymkode: db831...525

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, noen glupinger sliter jo sosialt. Kanskje hun er nevrodivergent?

Anonymkode: db831...525

Hun sliter jo ikke sosialt eller viser tegn til å være nevrodivergent når hun har på seg legefrakt. Da fremstår hun som det mest jordnære, humane, empatiske og logiske mennesket i hele Bay'en. En to-go-too person. Men så snart hun stikker hjem så blir hun "dum som et brød" som ikke forstår noe eller har antenner for noe. Glupinger som sliter sosialt sliter også sosialt på jobb, det gjør ikke Bree. Bree er to villt forskjellige mennesker i samme forpakning.

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ikke si det. I tillegg bruker jeg tid på å diskutere ting fra episoder jeg ikke har sett ennå 😬

Anonymkode: db831...525

Gitt at det er 8200 episoder, så synes jeg ikke tallet var så gæli. Trodde det var verre ;) 115 døgn av livet i løpet av 27 år er rimelig på noe så nyttig og fint som Home And Away :D 

For min del har jeg ikke sett i nærheten av dette. Jeg så sporadisk på serien mellom 2005 - 2012, men har sett fast siden 2016. Ser dere nevner at dere savner Braxtons. De ble innskrevet i 2012 og utskrevet i 2016, i perioden jeg så særdeles lite på, så de husker jeg faktisk ikke. I 2016 kom Morgans inn i serien. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...