Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Bombasi skrev (1 time siden):

Hun sliter jo ikke sosialt eller viser tegn til å være nevrodivergent når hun har på seg legefrakt. Da fremstår hun som det mest jordnære, humane, empatiske og logiske mennesket i hele Bay'en. En to-go-too person. Men så snart hun stikker hjem så blir hun "dum som et brød" som ikke forstår noe eller har antenner for noe. Glupinger som sliter sosialt sliter også sosialt på jobb, det gjør ikke Bree. Bree er to villt forskjellige mennesker i samme forpakning.

Gitt at det er 8200 episoder, så synes jeg ikke tallet var så gæli. Trodde det var verre ;) 115 døgn av livet i løpet av 27 år er rimelig på noe så nyttig og fint som Home And Away :D 

For min del har jeg ikke sett i nærheten av dette. Jeg så sporadisk på serien mellom 2005 - 2012, men har sett fast siden 2016. Ser dere nevner at dere savner Braxtons. De ble innskrevet i 2012 og utskrevet i 2016, i perioden jeg så særdeles lite på, så de husker jeg faktisk ikke. I 2016 kom Morgans inn i serien. 

Braxtonbrødrene var det beste i hele Home & away,ever! 

Anonymkode: 395b2...9ef

  • Liker 3
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sol79 skrev (16 timer siden):

Veldig spesielt at Bree som er såpass oppegående plutselig skal fortelle alt det der til svigerforeldrene. Egentlig helt utenkelig.

Også blir hun sur fordi Rmi ikke har sagt noe til foreldrene? Hadde vel vært mye verre om han hadde fortalt dem det uten at hun visste.... 

Anonymkode: 395b2...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Braxtonbrødrene var det beste i hele Home & away,ever! 

Anonymkode: 395b2...9ef

Hvorfor? Gi meg gjerne en kort og kjapp innføring i hva de gjorde, bidro med og stod for, hvis det ikke er for mye å be om. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke kommet så langt ennå jeg, men sånt irriterer meg også. Får skylde på tidssoner og Brody er sikkert opptatt på vingården og som småbarnsfar hehe

Anonymkode: db831...525

Han er så opptatt som småbarnsfar at han ikke kan besøke broren på dødsleie. 😅 Men Leah bestemte jo at ingen i familien hans skulle kontaktes. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kommer det til å skje noe fælt hos foreldrene til Remi, siden det vises så mye derfra? Eller er det bare nok en krangel mellom Remi og Bree?

Anonymkode: 30fe2...207

Det lurer jeg også på. De er hjemme igjen i Summer Bay i dagens episode på Play og er rett på Salt for å drikke kaffe. Hva er poenget med den storylinen om det ikke er noe mer?

 

Festlig forresten at alle de som er arbeidsledige i Summer Bay kjøper kaffe og spiser alle måltider ute til tross for at de ikke har penger.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sol79 said:

Han er så opptatt som småbarnsfar at han ikke kan besøke broren på dødsleie. 😅 Men Leah bestemte jo at ingen i familien hans skulle kontaktes. 

Det lurer jeg også på. De er hjemme igjen i Summer Bay i dagens episode på Play og er rett på Salt for å drikke kaffe. Hva er poenget med den storylinen om det ikke er noe mer?

 

Festlig forresten at alle de som er arbeidsledige i Summer Bay kjøper kaffe og spiser alle måltider ute til tross for at de ikke har penger.

Å være arbeidsledig i Summer Bay, må være det beste som finnes 😄 henge på Salt og The Diner hele dagene. Surfe og trene....bare nye livet. Digg! 😇

Anonymkode: cada2...66a

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Å være arbeidsledig i Summer Bay, må være det beste som finnes 😄 henge på Salt og The Diner hele dagene. Surfe og trene....bare nye livet. Digg! 😇

Anonymkode: cada2...66a

Og ta PT-timer som arbeidsledig!! 😅

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sol79 skrev (5 timer siden):

Han er så opptatt som småbarnsfar at han ikke kan besøke broren på dødsleie. 😅 Men Leah bestemte jo at ingen i familien hans skulle kontaktes. 

Det lurer jeg også på. De er hjemme igjen i Summer Bay i dagens episode på Play og er rett på Salt for å drikke kaffe. Hva er poenget med den storylinen om det ikke er noe mer?

 

Festlig forresten at alle de som er arbeidsledige i Summer Bay kjøper kaffe og spiser alle måltider ute til tross for at de ikke har penger.

Kaffe

Det drikkes tonnevis med kaffe i serien, he he 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østkantgutt1913 skrev (1 time siden):

Kaffe

Det drikkes tonnevis med kaffe i serien, he he 

Mye kaffe ja! De drikker også en god del øl synes jeg. "Alle" unntatt Irene har øl i kjøleskapet og drikker på formiddagen til hverdags

Anonymkode: db831...525

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mye kaffe ja! De drikker også en god del øl synes jeg. "Alle" unntatt Irene har øl i kjøleskapet og drikker på formiddagen til hverdags

Anonymkode: db831...525

Ja

Er vel vanlig der kanskje, men de drikker mye øl og kaffe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Bodyguard ala Home and away? Store likhetstegn vaffal

Anonymkode: aa0c6...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud bedre å dårlig hu mørkhåra nye er 

Casten burde funnet noe bedre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nesten 5 dollar for kaffen ute hos Irene og de

Synes det er dyrt jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Østkantgutt1913 skrev (10 timer siden):

Og nesten 5 dollar for kaffen ute hos Irene og de

Synes det er dyrt jeg 

Australske dollar da. Så tilsvarer vel ca 35kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35

De drikker mye kaffe, så blir nok mye kr i løpet av uka 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mac på sykehus

De avløser hverandre om å være der i serien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får hjerteoperasjon bak et foreng i rommet nærmest heisen. 😅

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alltid samme rom de er på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy fader,noe så irriterende som Harper! 

Går etter Tane hele tiden,og maser!  Kjenner han ikke en gang... 

 

Anonymkode: 395b2...9ef

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 27.2.2024 den 13.46):

Hvorfor? Gi meg gjerne en kort og kjapp innføring i hva de gjorde, bidro med og stod for, hvis det ikke er for mye å be om. :) 

Mye action med dem. Kjekke, tøffe gutter,som var gode på bunnen. Er det ikke det vi damer vil ha? 😄

Anonymkode: 395b2...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Fy fader,noe så irriterende som Harper! 

Går etter Tane hele tiden,og maser!  Kjenner han ikke en gang... 

 

Anonymkode: 395b2...9ef

Irriterende jente 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...