Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

Wenda skrev (5 minutter siden):

Hun ville jo bli igjen der da

Hun burde tatt skylden..

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenda skrev (1 minutt siden):

Hu gjorde jo i og for seg det da

Hun fikk fengselsstraff eller samfunnstjeneste?

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun fikk fengselsstraff eller samfunnstjeneste?

Anonymkode: 677f3...6ab

Du vet at ikke personer selv kan velge å ta en straff for andre, men at det er opp til rettssystemet? 😅 det var ikke hu som banket opp fyren, men faren hennes. Og det er mishandlingen som ble straffet her. Hu tok ansvar for handlingen sin, prøvde å gjøre opp for seg, måtte nærmest tvinges til å reise hjem til moren sin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 minutt siden):

Du vet at ikke personer selv kan velge å ta en straff for andre, men at det er opp til rettssystemet? 😅 det var ikke hu som banket opp fyren, men faren hennes. Og det er mishandlingen som ble straffet her. Hu tok ansvar for handlingen sin, prøvde å gjøre opp for seg, måtte nærmest tvinges til å reise hjem til moren sin. 

Vil ikke kalle det straff, etter alt hun gjorde så skulle hun vært lagt inn på psykiatrisk, det er åpenbart at hun sliter veldig psykisk…

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah har jammen med uflaks med mennene i livet sitt, de alle havner i fengsel eller er veldig nære. 

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justin er vel det lengste forholdet Leah har vært i?

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye kliss for tiden når alle er sammen med noen

 

Håper på mer action enn den teite rettssaken snart

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lsklars skrev (7 minutter siden):

Mye kliss for tiden når alle er sammen med noen

 

Håper på mer action enn den teite rettssaken snart

Den er jo over 

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Patetisk oppførsel av marilyn…

Anonymkode: 677f3...6ab

Jeg syns de overdriver. Roo var vel bare allergisk. 

Anonymkode: b78c2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg syns de overdriver. Roo var vel bare allergisk. 

Anonymkode: b78c2...291

Nei…

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nei…

Anonymkode: 677f3...6ab

Eller det viser seg vel at det var mer alvorlig så klart. Er jo Home and away

Anonymkode: b78c2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg ligg på etterskudd på tv2play men har endeleg tid til å oppdatere meg. Er så glad for at Ziggy og Dean fekk ein lykkeleg slutt! Eg vart rørt til tårer då dei reiste haha.  Mali er jo skikkeleg søt. Liker godt Bree og Remi og tipper dei blir saman igjen. Håper det i hvert fall. Klarer ikkje heilt å engasjere meg i forholdet mellom Mac og typen hennar. Ganske sikker på at han kjem til å døy av kreften altså. Stakkars Mac. 

Anonymkode: db831...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Eller det viser seg vel at det var mer alvorlig så klart. Er jo Home and away

Anonymkode: b78c2...291

Roo døde av det i dagens episode

Neida 🤪

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Roo døde av det i dagens episode

Neida 🤪

Anonymkode: 677f3...6ab

Nei men er sikkert 1000vis som har fått samme reaksjon også saksøker de selskapet og lever lykkelig i alle sine dager fram til Roo blir kidnappet og forsøkt drept , men det blir glemt så snart Marilyns får tilbakefall av sykdommen vi ikke har hørt om på lenge. 

Anonymkode: b78c2...291

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han drittungen i samfunnstjenesten minner meg om Matt, høres ut som han med. 

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han drittungen i samfunnstjenesten minner meg om Matt, høres ut som han med. 

Anonymkode: 677f3...6ab

At det er en rebell, aka drittunge, skjer hver eneste gang det er noe som er i samfunnstjeneste. Synes jeg har sett nøyaktig det samme 10 ganger tidligere på Home And Away. Konseptet er oppbrukt. 

Hadde vært mye bedre om Justin fikk seg ei som flørtet og klenget på han, som igjen gjorde at forholdet mellom han og Lea blir satt på prøve. Eller, til ettertanke, det er vel på tide at Lea får litt ro rundt seg. At hun ikke bor på et psykiatrisk sykehus etter alt hun har blitt utsatt for oppigjennom årene kan hun takke Vår Herre for :knegg:

Jeg begynner å bli mektig lei Marilyn nå. Det har vært mye rundt henne. Synes hun er best når hun er seg selv og bare vimser rundt som en "mellomkarakter" og bedriver chitchat, serverer kaffe og sprer gode vibber. Litt slik Irene har bedrevet siste årene. Det er ikke alle som "kler" drama rundt seg, og Marilyn er definitivt ei. Vi som seere har mye mer igjen av å få gode vibber av henne, som en slags feel-good-karakter.

Og de har også kvernet altfor lenge med sensitiviteten til Bree. Buhu meg her og der. Skjønner at det er såpeserie, men stå nå ikke å stampe på det samme for lenge, for det gir oss ingenting.

Blir litt som Sunset Beach. Jeg fulgte med hver episode, men en hel sommer måtte jeg legge det ifra meg fordi jeg var opptatt, selv om episodene rullet på tv. Når jeg da begynte å se igjen på høsten så holdt de på med akkurat det samme på helt identiske plasser. Hadde ikke gått glipp av noe. 🤪 Og da sluttet jeg å se på!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart at marilyn aldri blir sjekket opp av noen mens de unge blir det hele tiden. Marilyn er en veldig attraktiv dame og man skulle trodd hun ville blitt sjekket opp i ny og ne :klo: 

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 17.7.2023 den 20.37):

Synes det er rart at marilyn aldri blir sjekket opp av noen mens de unge blir det hele tiden. Marilyn er en veldig attraktiv dame og man skulle trodd hun ville blitt sjekket opp i ny og ne :klo: 

Anonymkode: 677f3...6ab

Ikke mange forhold på hu i serien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...