Gå til innhold

Home and Away [Spoilertråd]


liv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Enig! Og jeg begynner å bli lei drittungen allerede 😩

Det er noen av karakterene som godt kunne forlatt serien nå.....

 

Anonymkode: 32e11...6b6

Som flick

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flick er bare dramaqueen og er lei henne nå

Og Ava figuren er irriterende allerede 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Flick og Tane kunne fått en god periode. 

Anonymkode: b78c2...291

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha så barnlig Alf er! For en oppførsel til en 80 åring

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ava og stalkinga blir nok avslørt etterhvert, spent å se åssen Justin reagerer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært borti rarere bo-situasjoner enn det de har i den serien... Altså Bree som er lege og sikkert tjener godt bor sammen med Rose og Xander. Svært godt voksne Marilyn bor sammen med Alf hvor også hans godt voksne datter (Roo) på sikkert 50 år  bor.  

At Cash bor sammen med Felicity, Tane og Nikau er også merkelig....(Selv om F har flyttet ut i en husvogn foreløbig) 

De eneste bo situasjonene som er noelunde normale er at Ziggy og Dean bor sammen + Justin, Leah og Theo. 

Synes også at det er rart at 4 voksne band medlemmer bor sammen... 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

texas1990 skrev (45 minutter siden):

Jeg har aldri vært borti rarere bo-situasjoner enn det de har i den serien... Altså Bree som er lege og sikkert tjener godt bor sammen med Rose og Xander. Svært godt voksne Marilyn bor sammen med Alf hvor også hans godt voksne datter (Roo) på sikkert 50 år  bor.  

At Cash bor sammen med Felicity, Tane og Nikau er også merkelig....(Selv om F har flyttet ut i en husvogn foreløbig) 

De eneste bo situasjonene som er noelunde normale er at Ziggy og Dean bor sammen + Justin, Leah og Theo. 

Synes også at det er rart at 4 voksne band medlemmer bor sammen... 

 

Du har tydeligvis ikke fulgt med 😜 

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

texas1990 skrev (5 timer siden):

Jeg har aldri vært borti rarere bo-situasjoner enn det de har i den serien... Altså Bree som er lege og sikkert tjener godt bor sammen med Rose og Xander. Svært godt voksne Marilyn bor sammen med Alf hvor også hans godt voksne datter (Roo) på sikkert 50 år  bor.  

At Cash bor sammen med Felicity, Tane og Nikau er også merkelig....(Selv om F har flyttet ut i en husvogn foreløbig) 

De eneste bo situasjonene som er noelunde normale er at Ziggy og Dean bor sammen + Justin, Leah og Theo. 

Synes også at det er rart at 4 voksne band medlemmer bor sammen... 

 

Nikau, Ziggy og Dean er ikke med i serien lengre. Felicity har flyttet tilbake. Theo og Kirby ender forholdet i neste uke.

Anonymkode: 1c1f4...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.5.2023 den 3.00):

Nikau, Ziggy og Dean er ikke med i serien lengre. Felicity har flyttet tilbake. Theo og Kirby ender forholdet i neste uke.

Anonymkode: 1c1f4...123

Vil tro vedkommende kommenterer utfra det som vises på TV2 Play, å da stemmer det.

Det du refererer til, er ikke blitt vist i Norge enda.

Anonymkode: 32e11...6b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

texas1990 skrev (På 19.5.2023 den 21.45):

Jeg har aldri vært borti rarere bo-situasjoner enn det de har i den serien... Altså Bree som er lege og sikkert tjener godt bor sammen med Rose og Xander. Svært godt voksne Marilyn bor sammen med Alf hvor også hans godt voksne datter (Roo) på sikkert 50 år  bor.  

At Cash bor sammen med Felicity, Tane og Nikau er også merkelig....(Selv om F har flyttet ut i en husvogn foreløbig) 

De eneste bo situasjonene som er noelunde normale er at Ziggy og Dean bor sammen + Justin, Leah og Theo. 

Synes også at det er rart at 4 voksne band medlemmer bor sammen... 

 

Ikke noe rart med det. 

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Ava snart drar, orker ikke henne mer!

Anonymkode: 677f3...6ab

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det kun er meg, men er ikke han Theo veldig lik Erling Haaland?

Anonymkode: 1c1f4...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har andre her merket likheten mellom Bella og Belle? Utenom at de begge hadde nesten samme navn så var de begge unge i tidlig 20 årene og var interessert i fotografi og begge bodde hos Irene og fikk et nært forhold til henne.  

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Mulig det kun er meg, men er ikke han Theo veldig lik Erling Haaland?

Anonymkode: 1c1f4...123

Ikke bare deg, har postet det selv langt tilbake i tråden et sted :ler: (Eller var det en annen tråd, husker det godt i allefall :fnise:)

Endret av Tradegy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (8 minutter siden):

Ikke bare deg, har postet det selv langt tilbake i tråden et sted :ler: (Eller var det en annen tråd, husker det godt i allefall :fnise:)

Må være på ansiktet da, definitivt ikke håret :ler: 

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Må være på ansiktet da, definitivt ikke håret :ler: 

Anonymkode: 677f3...6ab

Er nok visse trekk i ansiktet, spesielt munnpartiet

Anonymkode: 62e12...a8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Vi er kommet til episoden der tane drar ut til flick og de blir sammen igjen

 

Ta en dobbel episode i morgen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mye tull med Felicity. Faktisk så elsker jeg den blide, sprudlende, søte og sexye Felicity slik hun er når hun er fornøyd/lykkelig sammen med Tane. Men herregud som jeg misliker henne når hun er motsatt. Det blir så overdrevent. Nå nylig så giftet endelig Tane og Felicity seg, og alt ser ut til å bli bra. Hun kom heldigvis hjem lykkelig og nydelig i kjent stil, men så begynte hun å tulle igjen. Å være gift var liksom ikke så spennende likevel. Arg! Gidder ikke en ny runde med Felicitys mentale tull. 

Rollen til Ava hittil har vært så elendig at det halve kunne vært nok. De lager storm i vannglass og koker suppe på spiker. Men det er typisk når ungdommer skjekker inn på H&A. Theo og Ryder var likens. Vanskelige rebeller som ble "humanisert" etterhvert. 

For øvrig liker jeg ikke Mali. Synes han er en elendig skuespiller. 

Og Rose. Fytti så pen hun er! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fy faen, Ava er faen meg ikke sann! Hun kommer ditt og lager masse kvalme og gjør at Justin blir saksøkt og så bare stikker hun av så Justin må håndtere alt mens hun slipper noen form for straff 🤬🤮

Anonymkode: 677f3...6ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fy faen, Ava er faen meg ikke sann! Hun kommer ditt og lager masse kvalme og gjør at Justin blir saksøkt og så bare stikker hun av så Justin må håndtere alt mens hun slipper noen form for straff 🤬🤮

Anonymkode: 677f3...6ab

Hun ville jo bli igjen der da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...