Gjest Gjest Skrevet 2. april 2006 #121 Del Skrevet 2. april 2006 Har det virkelig ikke skjedd noen ting??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. april 2006 #122 Del Skrevet 3. april 2006 Hvis du vil vite hva som har skjedd de siste episodene, kan du gå inn på kaneandkirsty.com og se videoklippene der. (2004 klippene, så får lese deg frem til det som har med AVO, spontanabort og mysteriet med dykkerne å gjøre). Vet ikke helt hvor du skal begynne, men det siste klippet vi så var k552. Det er bare Kirsty&Kane klipp der, men du får jo ganske mye innblikk i Sutherlands og Tasha i tillegg.. Siden kan også hjelpe med å få klarhet i hva som skjedde med Dani&Kane og Kirsty&Kane helt i begynnelsen.. Virker som det er litt ulike teorier om det her. (Han voldtok henne, men han trodde hun ville, selv om han helt klart burde skjønt at hun ikke ville..høn frøs, så dermed kan han ikke ha møtt særlig motstand under akten. Det var ikke bevis for å dømme han i retten, men etter rettsaken skjønte han hva han hadde gjort. Han forlot serien, men dukket opp igjen.. Først i mekling med Dani, så på Mirigini-cruiset, der KK storyen begynner. Før det med Dani, kidnappet broren Scott (og Kane) Shauna, men Kane hjalp Shauna å rømme.. Ellers så er det jo et norsk forum der hver enste episode diskuteres..++ homandawaynorge.net Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 6. april 2006 #123 Del Skrevet 6. april 2006 hva skjedde i dagens program da kane kom inn til shelly? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. april 2006 #124 Del Skrevet 6. april 2006 Sjekk klipp k558-k560 på siden nevnt over.. Rhys kom, og i det Rhys skulle til å kaste Kane ut me makt, nådde Kane litt igjennom til han.. Rhys har jo også mistet et ufødd barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aussie Skrevet 10. april 2006 #125 Del Skrevet 10. april 2006 jeg er så heldig at jeg bor i australia og kan se ferske episoder hver dag:) epsiodene er 40 min pga av all reklamen. men samme det hehe hele forrige uke så var det om mordet på en kjent person som vi alle har irritert oss over. dette er litt over 2 år frem i tid da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. april 2006 #126 Del Skrevet 10. april 2006 jeg er så heldig at jeg bor i australia og kan se ferske episoder hver dag:) epsiodene er 40 min pga av all reklamen. men samme det hehe hele forrige uke så var det om mordet på en kjent person som vi alle har irritert oss over. dette er litt over 2 år frem i tid da:) ← Har man sagt A, så må man også si B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fruktfat Skrevet 10. april 2006 #127 Del Skrevet 10. april 2006 bare si det du, dette er jo tross alt en spoilertråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. april 2006 #128 Del Skrevet 10. april 2006 Å gud *forte seg ut av tråden igjen før jeg leser noe jeg ikke vil vite om!* *sniker seg fort ut igjen* Og nei da, jeg er IKKE H&A fan jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lumina Skrevet 11. april 2006 #129 Del Skrevet 11. april 2006 Mord? Fortell men hva skjer egentlig med Kirsty og Kane etterhvert??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2006 #130 Del Skrevet 11. april 2006 Nå bor ikke jeg i Australia, men har fått med meg dette.. Den myrdede er *spoiler* Josh.. Men dette er jo over 2 år til og de fleste i serien er ukjente for oss.. Hva som skjer med Kirsty og Kane kan du sjekke på kaneandkirsty.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 21. april 2006 #131 Del Skrevet 21. april 2006 Hva skjedde i går? Fikk det ikke med meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #132 Del Skrevet 21. april 2006 Hva skjedde i går? Fikk det ikke med meg. ← Det går i reprise nå, hvis du er hjemme da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiesta Skrevet 23. april 2006 #133 Del Skrevet 23. april 2006 får ikke sett det før torsdag. Fikk ikke sett reprisen for jeg var på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Doriz* Skrevet 26. april 2006 #134 Del Skrevet 26. april 2006 No las eg her.. men angra som faen ettepå! Hehe! dumme meg.. :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. mai 2006 #135 Del Skrevet 4. mai 2006 Havner Jesse i fengsel før Leah føder barnet til Sally og Flynn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus_85 Skrevet 4. mai 2006 #136 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei tror ikke det... Han må ikke i fengsel før etter episode 4000, så da vil i tilfelle Leah ha et enormt langt svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2006 #137 Del Skrevet 5. mai 2006 Nei tror ikke det... Han må ikke i fengsel før etter episode 4000, så da vil i tilfelle Leah ha et enormt langt svangerskap. ← Hvilken episode er vi i nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pus_85 Skrevet 6. mai 2006 #138 Del Skrevet 6. mai 2006 Tror den som ble sendt fredag var episode 3717. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #139 Del Skrevet 8. mai 2006 Home and away går også på tv3 sverige og de har kommet lenger enn tv2.... 17.30 trur jeg tidspunktet var,hver dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2006 #140 Del Skrevet 8. mai 2006 Hva skjer med tvilllingstyret med Kirsty og Laura? Syntes så synn på Jade i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå