Kvist Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #201 Del Skrevet 11. februar 2006 Trur vi sliter begge to jeg, bare med litt forskjellige ting. Han sliter med trinnene og med å huske hvilken vei vi skal svinge og jeg sliter med å ikke ta over føringa helt når han glemmer seg... Trur jeg må ringe danselæreren igjen jeg, vi trenger flere timer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nevèsta Skrevet 11. februar 2006 #202 Del Skrevet 11. februar 2006 Det går seg nok til, skal du se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #203 Del Skrevet 11. februar 2006 Ordnar seg nok ja!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #204 Del Skrevet 11. februar 2006 Takk for oppmuntringer! Det trengs... Æsj, nå er det bare sånne ting jeg ikke liker å fikse som står igjen å fikse før bryllupet nesten. Velge musikk til vielsen, finne musikere til festen ( og kanskje vielsen), finne et eller annet høytalerstyr vi kan bruke hvis ikke evt musikere har med eget, lære å danse... Tips om gode (og helst rimelige) musikere/band i Fredrikstad mottas med enorme mengder takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #205 Del Skrevet 11. februar 2006 Uff, slike likar-ikkje-ting er kjipt å ordne.. Men det ordnar seg nok det også!! Du kan jo delegere det til mannen? Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #206 Del Skrevet 11. februar 2006 Du kan jo delegere det til mannen? Hehe... ← Jess da, tror i grunnen han har mer enn nok med å lære seg å danse jeg Men takk for forslaget Veslo. Ehh, selvfølgelig bestemmer jeg ikke musikken til vielsen alene, men jeg må nok finne frem forslagene alene, så vi kan bestemme sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #207 Del Skrevet 11. februar 2006 Ehh, selvfølgelig bestemmer jeg ikke musikken til vielsen alene, men jeg må nok finne frem forslagene alene, så vi kan bestemme sammen... ← Kjenner til det der ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. februar 2006 #208 Del Skrevet 12. februar 2006 Kjenner til det der ja.. ← Ja,jeg kjenner også til det der.... Men fikk ikke opp siden jeg nå da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 13. februar 2006 Forfatter #209 Del Skrevet 13. februar 2006 Nå har jeg satt i gang en musikerbekjent med å se om han klarer å skaffe folk til å spille i bryllupet vårt. Han skulle høre med folk og svare om to dager. Spent! Hadde jo vært så kult med livemusikk, særlig hvis det blir et ungt og litt spenstg band. Orker ikke type 50åringer med keyboard... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
methea Skrevet 14. februar 2006 #210 Del Skrevet 14. februar 2006 Et lite tips ang vals er å bare øve og øve og øve. Så blir man (forhåpentligvis) litt bedre for hver gang Vi har meldt oss på kurs vi, fant ut at hjemmetreningen desverre ikke ga de ønskede resultatene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. februar 2006 #211 Del Skrevet 14. februar 2006 Håper de kan spille i bryllupet! Vi har fått tak i en fra Idol.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. februar 2006 #212 Del Skrevet 14. februar 2006 Vi har fått tak i en fra Idol.. ← Kven er det!??!?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 18. februar 2006 Forfatter #213 Del Skrevet 18. februar 2006 Helt nede på side to jo... jaja sånn går det når man har blitt helt mett av bryllupsplanlegging og styr. Egentlig møkklei hele greia jeg nå! Alt er bare trist og kjipt for tida. Vil ikke skrive så mye om det her, det involverer andre enn meg selv. Merker at det er vanskelig (og helt feil) å være lykkelig bryllupsplanlegger når andre rundt meg har det fryktelig vondt for tida, blir påvirka av sånt. Ikke har jeg fått pakka med undertøy enda heller, den som ble sendt en uke etter den første har kommet for en god stund siden for den slapp toll. Hadde aldri sett for meg at det skulle gå flere uker fra jeg sender tilbake brevet med toll-aksept til jeg får pakka... dumme toll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #214 Del Skrevet 19. februar 2006 (endret) Bedre humør i dag. Hjalp veldig at kjæresten min kom hjem fra kurs og overtid og vi snakket lenge sammen i går og i dag. Vi kan ikke gjøre noe fra eller til på situasjonen, må nok bare finne oss i at folk rundt oss roter det til for seg selv og andre. Får bare krysse fingrene for at ting har roet seg til bryllupet vårt, har ikke lyst til at det skal bli slitsomt og trykkende på grunn av gnisninger. Men folk vet vel å beherske seg i sånne situasjoner... Fått gjort litt bryllupsgreier i dag da: - Valgt inngangsmusikk, det blir Bruremarsj frå Jämtland med Gåte - Satt opp foreløpig bordplan (foreløping fordi vi ikke har fått alle svarene enda) - Spurt mamma om hun vil lese dikt under vielsen, hun måtte tenke litt på om hun turte. Skal se om jeg får tatt meg en tur til biblioteket/bokhandel og tittet etter dikt denne uka. - Fått avslag fra han som skulle prøve å fikse band, han fikk ikke tak i vokalist. Da blir det vel antagelig mp3'er på oss... Livet er ikke så ille alikevel, det gjelder bare å kjenne etter de riktige tingene. Som at jeg og kjæresten elsker hverandre kjempehøyt og at han er verdens beste! *skrivefeil* Endret 19. februar 2006 av Lisee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #215 Del Skrevet 19. februar 2006 Flink som har fått unna litt planlegging! Jeg skal høre om blomster imorgen.. Har du sjekka priser? Håper du har en fin helg! Så må du kooose deg med bryllupsplanleggingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #216 Del Skrevet 19. februar 2006 Epica: Har avtalt at jeg betaler 1500kr for buketten min og corsage til mannen, og ca 500kr for tre corsager til de andre mennene+ armbånd til min forlover. Er kanskje ikke av de billigste (skal ha ganske enkel bukett) men jeg er så utrolig fornøyd med servicen og alt der. til deg også! Ha en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #217 Del Skrevet 19. februar 2006 Sitter og hører på musikk med tanke på bryllup nå, greit å ha en haug med sånn rolige bakgrunnslåter. Kan aldri tenke oss at det blir så mye dansing i løpet av kvelden. Vi tenker derfor på å ha en playlist med bakgrunnslåter og en med dansbare låter, også heller få en eller annen til å se an stemningen og bytte litt på. Prøvde å titte på lista til Veslo, men hun har så lang liste at da mister jeg bare motet helt (Imponert over den ja!) Får ta det trinn for trinn, er jo over to måneder igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. februar 2006 #218 Del Skrevet 19. februar 2006 Er det vanlig at vi gir blomst til vår forlover også? Trodde det var kun til mannens forlover.. Hva med pynt i kirken og lokale? Jeg vet ikke om jeg skal pynte kirken, er så fin i seg selv.. Men kanskje jeg kan bruke det samme i kirken som i lokalet. Når du skal gifte deg igjen? I april du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 19. februar 2006 Forfatter #219 Del Skrevet 19. februar 2006 Tror ikke det er vanlig å gi blomst til brudens forlover, men hun blomsterdama mi lager noen nydelige blomstergreier hun fester på armbånd av strikktypen fra feks Glitter. Og både jeg og min forlover falt helt for dem. Vi gifter oss ikke i kirken, men i et lokale i tilknytning til der vi skal ha middagen, slik at det blir vielse og senere kaffe/kake og fest i et rom, og middag og gavebord i rommet ved siden av. Tenker vi skal ha en stor og høy vase med blomster på et lite bord til vielsen. Det bordet må stå der fordi vi skal skrive under papirer i seremonien. Vasen blir vel stående på kakebordet etterpå. På middagsbordene skal vi ha vaser med 1-3 blomster i hver, svigermor kan muligens få tak i blomster til grossistpriser gjennom jobben så vi regner med å kjøpe gjennom henne. Og vi gifter oss uka etter dere, den 29 april! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordlandspia Skrevet 20. februar 2006 #220 Del Skrevet 20. februar 2006 (endret) .. Endret 21. november 2009 av Nordlandspia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå