Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Hank Amarillo skrev (2 minutter siden):

Så da fortjener han at hun offentlig lyver om at han er en konebanker?

Radiohead - Just

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Valyria83 skrev (12 timer siden):

Hør på denne!!!! Rett og slett skremmende. 

Den dama er i stand til å drepe noen. 🤬

 

Wtf?! Hun her er jo KOMPLETT psykopat 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (1 time siden):

Videosnutt fra Twitter HER

(Dere får ha meg unnskyldt om den allerede er delt.)

Jeg så snutten, men jeg skjønner ikke hvorfor Mr. Rotten nevnte at Paul Bettany er en narkvenn av JD? Hva er greia?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (22 minutter siden):

Wtf?! Hun her er jo KOMPLETT psykopat 

Jepp!! At Depp har sendt stygge meldinger om henne til tredje personer driter jeg i. Forstår hans frustrasjon godt. Barna hans ble mobbet på skolen på grunn av hennes falske påstander. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mtp. hva som kommer fram av lydklippene og vitnemålet til den personlige assistenten så skal jeg ikke dømme Johnny Depp for hardt for de tekstmeldingene. Å leve lengre tid med en slik destruktiv person ville nok gjort de fleste av oss litt gale.

  • Liker 33
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bonsaijenta skrev (6 timer siden):

Jeg så snutten, men jeg skjønner ikke hvorfor Mr. Rotten nevnte at Paul Bettany er en narkvenn av JD? Hva er greia?

 

Fordi de to tekstet negativt om Heard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (20 minutter siden):

Fordi de to tekstet negativt om Heard

Aha! Jeg har ikke fulgt så mye med denne saken, men jeg har alltid vært fan av Paul Bettany🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface
Anonyym97 skrev (23 timer siden):

Han virker så dårlig til å snakke for seg? Usikker? 😕

Tror ikke han er typen som liker oppmerksomhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

totti_1 skrev (4 timer siden):

Fordi de to tekstet negativt om Heard

Har riktignok ikke sett alle, men type 

«hun er en heks/ja!!/vi får brenne henne da» osv er jo noe VELDIG mange slenger ut av seg på fjasemeldinger med en venn om kjipe ekser av begge kjønn.

Det der er ikke trusler eller voldstendenser.

Det ser og høres annerledes ut. Og man gidder ikke fjolletekste med en venn om man har seriøse intensjoner. 
 

Tenker jeg generelt 🤷‍♀️

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere fra åpningsdagen da AH's advokater viste frem et sminkeprodukt til juryen og sa at dette var det hun brukte for å skjule de angivelige skadene hun hadde i ansiktet.

Vel, nå viser det seg at dette produktet ikke ble lansert før i 2017.

 

https://radaronline.com/p/milani-cosmetics-amber-heard-bruises-johnny-depp-tik-tok/

Milani Cosmetics is firing back at Amber Heard's claim that she used their product to cover injuries from Johnny Depp during their marriage. Her attorney made the allegations in opening statements, but the makeup brand is saying not so fast. Debunking Heard's allegations in the most public way possible, Milan Cosmetics took to TikTok and fired back.

 

According to Heard's attorney, the Aquaman actress carried their All In One Correcting Kit in her purse "the entire relationship with Johnny Depp." She even showed the court the exact product.

Milani says that's just not possible, considering the product wasn't made until 2017. Heard began dating Depp in 2012. They married in 2015 and divorced in 2017.

Milani brought receipts too. Taking to their brand's official TikTok, an employee brought out their catalog to show the product before pulling it up on the company's computer at headquarters.

 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

FruR skrev (35 minutter siden):

Er det noen podcast som følger saken ? 

Anbefaler Popcorned planet på YouTube. The Real Laura B fra twitter var nettopp gjest på en direkte stream. Hun kjenner saken til fingerspissene og sitter i rettssalen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp_Is_Innocent skrev (44 minutter siden):

Husker dere fra åpningsdagen da AH's advokater viste frem et sminkeprodukt til juryen og sa at dette var det hun brukte for å skjule de angivelige skadene hun hadde i ansiktet.

Vel, nå viser det seg at dette produktet ikke ble lansert før i 2017.

 

https://radaronline.com/p/milani-cosmetics-amber-heard-bruises-johnny-depp-tik-tok/

Milani Cosmetics is firing back at Amber Heard's claim that she used their product to cover injuries from Johnny Depp during their marriage. Her attorney made the allegations in opening statements, but the makeup brand is saying not so fast. Debunking Heard's allegations in the most public way possible, Milan Cosmetics took to TikTok and fired back.

 

According to Heard's attorney, the Aquaman actress carried their All In One Correcting Kit in her purse "the entire relationship with Johnny Depp." She even showed the court the exact product.

Milani says that's just not possible, considering the product wasn't made until 2017. Heard began dating Depp in 2012. They married in 2015 and divorced in 2017.

Milani brought receipts too. Taking to their brand's official TikTok, an employee brought out their catalog to show the product before pulling it up on the company's computer at headquarters.

 

 

Neimen.. har Amber løyet igjen.? 😱

Dama er jo en stor vits. 🤦

Koser meg litt med at hun blir roasted på twitter med hashtag. 

#Amber Turd #meepoo 💩

Barnsligt ja 🙈😂 men synes hun fortjener det litt. 

  

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghostface skrev (19 timer siden):

Tror ikke han er typen som liker oppmerksomhet.

Han er kjent for å være privat og litt sjenert. Han er en kunstner type som er lett å misforstå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (2 timer siden):

Han er kjent for å være privat og litt sjenert. Han er en kunstner type som er lett å misforstå. 

Jeg elsker når man skriver som man kjenner mannen😂

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...