Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

totti_1 skrev (11 minutter siden):

Takk. Så ut som en spennende konto. Hva er Laura B. sin "take" på saken?

At Heard lyver så det griner?

Hun heter TheRealLauraB. #justiceforjohnnydepp. Du finner henne lett viss du søker på twitter. Hun legger ut dokumenter om saken som ikke er manipulert av media. Hun sitter faktisk blandt publikum i rettsalen. Masse juicy info å finne twitter. 👍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hank Amarillo skrev (55 minutter siden):

Jeg spurte hva som tyder på at det hadde forekommet, du svarte med et innlegg hvor du sier at det kan ha skjedd.

Jeg lurer altså fortsatt på hva som tyder på at det faktisk forekom.

Jeg skrev «ingenting». Bortsett fra psykologens uttalelser. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (1 minutt siden):

Jeg skrev «ingenting». Bortsett fra psykologens uttalelser. 

Som du sier du tror hun har rett i. Altså må det formodentligvis være noe som tyder på vold. Hvorfor har hun rett i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (2 minutter siden):

Som du sier du tror hun har rett i. Altså må det formodentligvis være noe som tyder på vold. Hvorfor har hun rett i det?

Herregud. 
 

Slutt. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fløff skrev (Akkurat nå):

Herregud. 
 

Slutt. 

Ja, herregud. Løpe i sirkel heller enn å bare å svare på spørsmålet.

Det er altså ingen grunn til å tro at han har vært voldelig men du bare tror han er det, bare fordi.

Jaja, det er jo også en måte å komme til konklusjoner i slike saker på.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hank Amarillo skrev (4 minutter siden):

Ja, herregud. Løpe i sirkel heller enn å bare å svare på spørsmålet.

Det er altså ingen grunn til å tro at han har vært voldelig men du bare tror han er det, bare fordi.

Jaja, det er jo også en måte å komme til konklusjoner i slike saker på.

Jeg har svart. Du trenger ikke forfølge brukere i tråden for å pirke på fjas. 
 

Jeg sier hva PSYKOLOGEN DERES UTTALER. Og at det teoretisk sett alltids kan være ting man ikke vet.

Jeg sier jo tydelig at jeg ikke tror på Heards ensidige anklager, så jeg fatter ikke hva du henger deg opp i. 
 

Slutt å skulle stille folk til veggs med argumenter du like godt kan stille ovenfor deg selv. «Hvordan vet du det»? Det er vel opplagt at ingen vet det. Ikke du heller. 

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (7 minutter siden):

Jeg har svart. Du trenger ikke forfølge brukere i tråden for å pirke på fjas. 
 

Jeg sier hva PSYKOLOGEN DERES UTTALER. Og at det teoretisk sett alltids kan være ting man ikke vet.

Jeg sier jo tydelig at jeg ikke tror på Heards ensidige anklager, så jeg fatter ikke hva du henger deg opp i. 
 

Slutt å skulle stille folk til veggs med argumenter du like godt kan stille ovenfor deg selv. «Hvordan vet du det»? Det er vel opplagt at ingen vet det. Ikke du heller. 

Bisarr måte å unngå å svare på et spørsmål på.

Jeg hverken forfølger deg eller 'stiller deg til veggs' jeg bare lurte på en enkel ting, som du vandrer 40 år i ørkenen heller enn å svare på...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Depp_Is_Innocent skrev (På 9.4.2022 den 16.06):

Dette blir et SIRKUS. Er dere klare? Saken starter kommende mandag. Den vil bli sendt live.

Det er over 100 personer til sammen på vitnelisten. Blant annet Elon Musk, James Franco, Paul Bettany og Ellen Barkin; samt representanter fra Disney, Warner Bros, ACLU og LAPD. Depp og Heard ville begge også selv innta vitneboksen. Det er satt av opptil 6 uker for denne saken.

 

Dette er saken i korte trekk:

  • Amber Heard påstod at Johnny Depp mishandlet henne.
  • Dette skjedde midt under den verste MeToo-perioden, så Depp ble umiddelbart sparket fra alle filmprosjekter. Disse skal ha vært verdt over 100 millioner USD for ham personlig.
  • Så kom det frem nye beviser, som viser at det var Heard som fysisk og psykisk mishandlet Depp.
  • Mishandlingen Heard utførte mot Depp finnes det beviser for, det samme gjør det ikke for Depps påståtte mishandling mot Heard, annet enn hennes ord. Ingen vitner har sett Depp mishandle henne, og det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på de påståtte skadene han skal ha påført henne.
  • Amber Heard har hele tiden brukt sitt mektige nettverk, blant annet innenfor massemedia og et personlig forhold til verdens rikeste mann, til å hindre Depp å få renvasket navnet sitt.
  • Derfor går Depp til sak, for å renvaske navnet sitt, samt til sine barn - som også er skuespillere.
  • Johnny Depp tapte søksmålet mot den britiske avisen "The Sun", og Amber Heards advokater mener dette er gode nok bevis for at Depp er en "konebanker". Den saken er for øvrig meget mistenkelig: Sønnen til dommeren i saken ble ansatt av Robert Murdoch, eieren av "The Sun". Meget suspekt.

 

 

Noen artikler om saken:

https://people.com/movies/johnny-depp-versus-amber-heard-defamation-trial-what-to-know/

https://www.thetimes.co.uk/article/johnny-depp-v-amber-heard-get-ready-for-the-50m-rematch-qq055kmwg

https://www.vulture.com/2022/04/johnny-depp-amber-heard-defamation-lawsuit-virginia.html

https://nypost.com/2022/04/07/johnny-depp-vs-amber-heard-trial-new-evidence-revealed/

 

 

Her er et lydklipp, hvor Heard innrømmer å ha brukt vold mot Depp.

 

 

Her forklarer en advokat, i korte trekk, alt om saken:

 

 

Jeg er veldig sikker på at dommeren vil si noe lignende ” Takk for at dere waistet tiden våres. Det er så klart at begge to har trauman og bagage som har påvirket forholdet negativt. At dere ikke fungerer sammen. Begge to er ansvarlige, og begge to har gjort feil. Det er trist at dette må deles med hele verlden. Sist men ikke minst så bør dere gå forsjellige veier. Saken legges ned”

det er solklart at både amber og Johnny har mye trauman , og at begge to er ansvarlige for et toxic forhold. Ingen av dem er narssisister eller psykopater som folk over nettet påstår- uten å eie authorisation! Bare hør på hva terapeuthen sa i rettegangen - hun sier at det er et par med vansker, med mye trauman. Amber er redd for å bli avvist, Johnny flykter.  Dem jobber mot hvarandre! Sen er vold aldrig okey! Men jeg tror ikke at juryn kommer å like å se to individer Kjempe ”om hvem det er mest synd på”. For saken er jo egt bare veldig trist! 


 Dette er bare trist å se på. Og egt så sløser dem bare allas tid. For ingen av dem vil mest sansynligt bli dømt!  Hva blir neste ting? 

Endret av Mittitree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
Thanos skrev (17 timer siden):

Depp har ingen sjanse i dette. Han er mann. Amber kan også høres på et av lydklippene hvor hun latterliggjør Depp. Han sier han vil gå til media og fortelle om hennes psykiske og fysiske missbruk. Hun hånler og sier "hvem tror du verden kommer til å tro på? Deg som mann eller meg som kvinne?" Hun kontrollerer narrative 100% og vet nøyaktig hvordan hun skal spille på dette som et offer.

Saken er enkel. Begge har brukt vold. Men Depp er ingen voldelig mann. Når du lenge nok lever i partnervold som mann, brister gentleman innstillingen til slutt og man må forsvare seg. Blir man klappset, slått, klort og skjelt ut nok ganger, forsvarer man seg. Ingen hadde stillt spørsmålstegn om en kvinne hadde fortalt at hun måtte sloss og forsvart seg fysisk for å komme seg bort fra en voldelig mann.

Dette er ikke komplisert. Legg sammen historiene fra alle som har hatt mye med dem å gjøre. Alle exene, regissører, kollegaer, venner, familie, bandkollegaer og fans av Depp forteller samme historie. Rolig, fattet, snill, gavmild, morsom, generøs, mild og på ingen måte voldelig eller oppfarende. Med henne er det den rake motsetning. Historie med vold, psykisk misshandling. Hun kaster flasker etter Depp som kutter av fingertuppen hans. Vanskelig å samarbeide med på filmsett. Oppfarende, hissig, kjeftete og kontrollerende. Bæsjer i sengen hans! (Wtf?!? Hvem gjør slikt?)

Hun er en heks! Et narsisistisk, psykopat monster. Men dette vinner hun fordi hun er kvinne og fordi Hollywood er woke as fuck!

 

Jeg hater når kvinner gjør dette fordi de mener de kan. Konsekvensene blir at andre kvinner ikke blir trodd på når de opplever vold på ordentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det interessant. Kryssforhører av JD fortsetter, etter at de så vidt startet i går. Det er tydelig at JD ikke er spesielt fan av Amber advokat, med det litt uheldige navnet, mr. Rottenborn 😁 Og JD kommer med noen "snappy" svar til ham. Det kan både gjøre at han kommer inn under huden på Rottenborn, men kan også slå tilbake på JD selv.

Det er også interessant at AH's team legger vekt på juridiske teknikaliteter, som at rettssaken utelukkende dreier seg om WP-artikkelen. Her har JD sitt team en jobb å gjøre med å knytte forhenværende forhold opp mot artikkelen, og overbevise juryen at AH's påstander er direkte knyttet til JD.

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Johnnys hovedmål er å bevise at Amber ikke er offeret. Med hvordan alt faller på plass, ville jeg ikke bli overrasket om han ville være fornøyd med en gjensidig dom. Depp har allerede truffet bunnen på grunn av disse påstandene, så det som kommer frem i retten vil utelukkende skade Amber ti ganger mer enn det vil skade Depp på dette tidspunktet.

Karrieren hans har allerede blitt ødelagt av artikkelen og rettssaken i Storbritannia, men hennes var det ikke. Ved å kringkaste rettssaken kan ikke AH unnslippe noen negativitet hentet fra den, som jeg tror er en del av det Depp ønsker fra rettssaken.

Man ser allerede at flere nyhetsmedier nå har et langt mer balansert syn på saken, etter at de har fulgt rettssaken.

  • Liker 15
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også rart at folk sier at begge var "gjensidig giftig" mot hverandre, når faktum er at oppvigleren var Amber. Og "giftigheten" til JD var hans egen selvdestruksjon (alkohol og rusmisbruk). Mens Ambers "giftighet" var at hun fysisk angriper andre mennesker, i tillegg til mange andre eksempler på unormal oppførsel som går direkte ut over andre.

 

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp_Is_Innocent skrev (Akkurat nå):

Det er også rart at folk sier at begge var "gjensidig giftig" mot hverandre, når faktum er at oppvigleren var Amber. Og "giftigheten" til JD var hans egen selvdestruksjon (alkohol og rusmisbruk). Mens Ambers "giftighet" var at hun fysisk angriper andre mennesker, i tillegg til mange andre eksempler på unormal oppførsel som går direkte ut over andre.

 

Enig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Depp_Is_Innocent skrev (44 minutter siden):

Det er også rart at folk sier at begge var "gjensidig giftig" mot hverandre, når faktum er at oppvigleren var Amber. Og "giftigheten" til JD var hans egen selvdestruksjon (alkohol og rusmisbruk). Mens Ambers "giftighet" var at hun fysisk angriper andre mennesker, i tillegg til mange andre eksempler på unormal oppførsel som går direkte ut over andre.

 

Enig. Han er et offer, ferdig snakka.
 

«Why did you stay» spør advokaten han om. Spør den trillionen av kvinner som forblir med sine konebankere i åresvis. (Svaret han ga var forøvrig hjerteskjærende..) 

 

  • Liker 20
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp_Is_Innocent skrev (53 minutter siden):

Det er også rart at folk sier at begge var "gjensidig giftig" mot hverandre, når faktum er at oppvigleren var Amber. Og "giftigheten" til JD var hans egen selvdestruksjon (alkohol og rusmisbruk). Mens Ambers "giftighet" var at hun fysisk angriper andre mennesker, i tillegg til mange andre eksempler på unormal oppførsel som går direkte ut over andre.

 

Dette er jo et prakteksemplar på hvordan kvinner kommer unna med ting. Hadde dette vært en mann som hadde gjort de tingene Amber har gjort hadde det vært gapestokk holdning på alle! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (15 minutter siden):

Enig. Han er et offer, ferdig snakka.
 

«Why did you stay» spør advokaten han om. Spør den trillionen av kvinner som forblir med sine konebankere i åresvis. (Svaret han ga var forøvrig hjerteskjærende..) 

 

Om du kunne skrive hva han svarte hadde jeg satt pris på det. Hørselen min er simpelthen ikke god nok til å få med meg hva som blir sagt.

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...