Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Tutte skrev (41 minutter siden):

Det sier mye om hvor lite hun faktisk har av ordentlige bevis.

Har ikke satt meg så mye inn i denne saken før nå de siste dagene, og fy for en fæl dame.

Noen som har sett denne videoen? Ikke mye til offer hun der, tvert i mot

 

Edit: Feil sitat.

Endret av CeeCee
feil sitat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatsumomo skrev (47 minutter siden):

Man kan kalle det mørk humor, men jeg syntes ikke tekstmeldingene unnskylder han på noe som helst måte. De er ganske grove, og det er ikke noe tvil om at JD har sine egne problemer. 

Dette er to mennesker som helt tydelig trigger hverandre veldig, og som overhodet aldri burde funnet sammen. De har begge sine issues her, men AH fremstår klart og tydelig som den narssistiske galningen i det forholdet som var.

Joda, men kjernen i saken er jo ikke hvorvidt begge har problemer. Det har de jo, og Depp skjuler på ingen måte sine.

Spørsmålet er jo hvorvidt hun har rett i at han har bedrevet fysisk og seksuell vold. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også si at jeg har spesielt lagt spesielt merke til ansiktsutrykk, eller rettere sagt mangel på ansiktsuttrykk, og kroppsspråk hos A.H. (For referanse; jeg har sett det aller meste av rettssaken.) 99% pokerfjes og tomt, følelsesløst blikk. Sitter som en saltstøtte. Men når de begynte å lese hennes Op.ed. og spørre J.D. om det endret hele kroppsspråket og ansiktsuttrykket hennes seg. Hun virket veldig fornøyd med seg selv og stolt. Og i dag når J.D.s advokater spilte av et klipp >> Live law&crime network YT Ca. 4:19:15. Hun ser først ut som hun tenker mye "Hva f.... sa jeg i den samtalen???" Så ser det ut som at hun tenker "Jeg er føkkt" og er på gråten for det er ødeleggende for henne.

 

Endret av CeeCee
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, CeeCee said:

Må også si at jeg har spesielt lagt spesielt merke til ansiktsutrykk, eller rettere sagt mangel på ansiktsuttrykk, og kroppsspråk hos A.H. (For referanse; jeg har sett det aller meste av rettssaken.) 99% pokerfjes og tomt, følelsesløst blikk. Sitter som en saltstøtte. Men når de begynte å lese hennes Op.ed. og spørre J.D. om det endret hele kroppsspråket og ansiktsuttrykket hennes seg. Hun virket veldig fornøyd med seg selv og stolt. Og i dag når J.D.s advokater spilte av et klipp >> Live law&crime network YT Ca. 4:19:15. Hun ser først ut som hun tenker mye "Hva f.... sa jeg i den samtalen???" Så ser det ut som at hun tenker "Jeg er føkkt" og er på gråten for det er ødeleggende for henne.

 

Jeg prøver å finne dette, men det er livesending så tallet endrer seg... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (28 minutter siden):

Jeg prøver å finne dette, men det er livesending så tallet endrer seg... 

Du nå spole tilbake. Det er på slutten etter AHs forsvarere er ferdig med Depp, når hans advokat tar over spørringen. Litt uti der..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok har jeg blitt hekta på å følge med på YouTube, jeg har ikke egentlig lest noe særlig om saken tidligere. Det er fascinerende å se hvor utroooolig omstendelig rettsprosrdyrene er. "Jeg vil nå spille av bevis 257, fra 5.36 minutter til 7.29 minutter.... alle enige, ok, da hører vi på". Det hjelper ikke på tempoet at JD snakker så langsomt og usammenhengende 😄 

Men for øvrig - jeg skjønner ikke at lydopptakene av kranglene skal være til fordel for AH, hun framstår krakilsk og trakasserende i alle jeg har hørt. JD virker å svare på tiltale mer enn å være den som driver krangelen videre. 

Uttrykket til AH er verdt et studie i seg selv. Er usikker på hva hun prøver å formidle, eller framkalle, ved å sitte som en saltstøtte, men det ser ut som en veldig villet strategi. På et klipp faller hun ut av rollen et øyeblikk, og man kan formelig se hvordan hun bretter foldene i ansiktet tilbake i korrekt modus. 

For øvrig enig i at forholdet nok har vært giftig for begge parter. Men jeg tror ikke at AH har blitt utsatt for fysisk vold eller seksuelt misbruk. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (8 minutter siden):

Merkelig nok har jeg blitt hekta på å følge med på YouTube, jeg har ikke egentlig lest noe særlig om saken tidligere. Det er fascinerende å se hvor utroooolig omstendelig rettsprosrdyrene er. "Jeg vil nå spille av bevis 257, fra 5.36 minutter til 7.29 minutter.... alle enige, ok, da hører vi på". Det hjelper ikke på tempoet at JD snakker så langsomt og usammenhengende 😄 

Men for øvrig - jeg skjønner ikke at lydopptakene av kranglene skal være til fordel for AH, hun framstår krakilsk og trakasserende i alle jeg har hørt. JD virker å svare på tiltale mer enn å være den som driver krangelen videre. 

Uttrykket til AH er verdt et studie i seg selv. Er usikker på hva hun prøver å formidle, eller framkalle, ved å sitte som en saltstøtte, men det ser ut som en veldig villet strategi. På et klipp faller hun ut av rollen et øyeblikk, og man kan formelig se hvordan hun bretter foldene i ansiktet tilbake i korrekt modus. 

For øvrig enig i at forholdet nok har vært giftig for begge parter. Men jeg tror ikke at AH har blitt utsatt for fysisk vold eller seksuelt misbruk. 

Ja hjelpes, jeg føler det utmattende å bare høre på den vanvittige omstendeligheten rundt datoer og klokkeslett, når vitner må svare omtrent 100 ganger på et og samme spørsmål bare stilt på ulike 10 måter så jeg kan bare tenke må hvordan det er for de som faktisk må svare på spørsmålene.

En annen ting, jeg er imponert hva folk får seg til å huske fra så mange år tilbake! Jeg hadde ikke klart å huske en tekst til hundrevis av tekster som ble sendt og hvorfor ble sendt for 5 til 7 år siden 😵

Endret av Hatsumomo
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (På 24.4.2022 den 12.34):

Viser bare at han heller vil skade selv enn andre. 

Helt riktig. Jeg gjorde akkurat det samme mot meg selv da jeg var i et psykisk voldelig forhold. 

  • Liker 7
  • Hjerte 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (3 minutter siden):

Merkelig nok har jeg blitt hekta på å følge med på YouTube, jeg har ikke egentlig lest noe særlig om saken tidligere. Det er fascinerende å se hvor utroooolig omstendelig rettsprosrdyrene er. "Jeg vil nå spille av bevis 257, fra 5.36 minutter til 7.29 minutter.... alle enige, ok, da hører vi på". Det hjelper ikke på tempoet at JD snakker så langsomt og usammenhengende 😄 

Men for øvrig - jeg skjønner ikke at lydopptakene av kranglene skal være til fordel for AH, hun framstår krakilsk og trakasserende i alle jeg har hørt. JD virker å svare på tiltale mer enn å være den som driver krangelen videre. 

Uttrykket til AH er verdt et studie i seg selv. Er usikker på hva hun prøver å formidle, eller framkalle, ved å sitte som en saltstøtte, men det ser ut som en veldig villet strategi. På et klipp faller hun ut av rollen et øyeblikk, og man kan formelig se hvordan hun bretter foldene i ansiktet tilbake i korrekt modus. 

For øvrig enig i at forholdet nok har vært giftig for begge parter. Men jeg tror ikke at AH har blitt utsatt for fysisk vold eller seksuelt misbruk. 

Er enig med deg.. Og så må vi huske at dette er eg sivilt søksmål, og litt annerledes enn en kriminalsak. Er så utrolig spent på utfallet. Rent juridisk har vel ikke JD så sterk sak, hvis forsvaret til AH klarer å overbevise juryen om at det KUN er snakk om krenkelse i fht. Op.ed.'en hennes og etterpå, og ikke noen andre ting som skjedde før det. Slik de begynte innledningsrundene sine med å si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne annet enn at JD går "seirende" ut av denne rettssaken.
Forsvaret til AH virker veldig dårlig..

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Ja hjelpes, jeg føler det utmattende å bare høre på den vanvittige omstendeligheten rundt datoer og klokkeslett, når vitner må svare omtrent 100 ganger på et og samme spørsmål bare stilt på ulike 10 måter så jeg kan bare tenke må hvordan det er for de som faktisk må svare på spørsmålene.

En annen ting, jeg er imponert hva folk får seg til å huske fra så mange år tilbake! Jeg hadde ikke klart å huske en tekst til hundrevis av tekster som ble sendt og hvorfor ble sendt for 5 til 7 år siden 😵

USA, vettu.... 🙄🙄🙄

Det er annenhåndsinformasjon hvis det er noe som noen har sagt til deg, men hvis en spaltist i et sladreblad har skrevet det, da er deg sannhet. 🥴🥴🥴

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Kavorka skrev (1 minutt siden):

Jeg kan ikke skjønne annet enn at JD går "seirende" ut av denne rettssaken.
Forsvaret til AH virker veldig dårlig..

Det spørs helt og holdent på juryen og hva de oppfatter at søksspørsnålet er. Jeg er på TeamJD men er ikke overbevist i at han vinner.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CeeCee skrev (1 minutt siden):

Det spørs helt og holdent på juryen og hva de oppfatter at søksspørsnålet er. Jeg er på TeamJD men er ikke overbevist i at han vinner.

Nei, man vet aldri og jeg er vel heller ikke helt overbevist, men etter det jeg har fått med meg, så er det jo hun (AH) som har vært den voldelige og den som har mishandlet. Hun virker ikke helt god.. Hun er vel også anmeldt for partnervold tidligere, tror jeg? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider



Jeg tror at Amber har blitt utsatt for vold. Om hun virker som en hyggelig person? Absoulutt ikke!! Men det har ikke noe å si. 
Om Johnny har vært utsatt for vold? Absoulutt. "Gjensidig vold" synes jeg er merkelig utsagn. Det er en som starter dynamikken(jeg tror det er Johnny, men jeg føler med på rettssaken sporadisk, kan være at jeg får ny informasjon som gjør at jeg endrer mening. Ingen av dere kommer til å overbevise, så det er ikke vits å prøve). 

Det jeg vil egentlig si: Hvorfor har vi en bruker som heter "Depp_Is_Innocent", du har kun laget en bruker for å forsvare han. Det er ikke snakk om å være nøytral. Når forsvarene til Amber sa "Depp team vil gjøre alt for å distrahere dere, for å gjøre dette til et såpe-drama. HELT RETT! Dere og internett bruker denne rettssaken som om det var en Netflix-serie, live-tvitrer gjennom den, lager fancams og reaksjonsvideoer fra opptakene, mennesker går til tinghuset som om det er en premiere, sminkemerker som prøver å utnytte det på TikTok... Dette er ikke normal oppførsel. 

Uavhenging av hvilken sider du er på- dette må være en av de mørkeste og meste smertefulle øyeblikkene i livet til de to(og sikkert mangle flere). Men her skal dere utnytte og behandle dette som om dette var OL-løp? Det har ikke slått en tanke inn hos dere at hun faktisk snakker kan snakke sant? Men dere er 100% sikre på at hun er en psykopat, kaller henne for en bitch(?).
I tillegg  sprer folk feilinformasjon. Velge og velge det dere vil høre og kjøre med det. (det gjelder for så vidt begge sider, men ser mest bare  pro-Depp") 

 

Slik jeg også ha forstått så ville ikke Amber ha livestream der, men det ville Johnny: kanskje fordi han har et mål, og det er pga dette:
 

Valyria83 skrev (På 12.4.2022 den 9.51):

 https://mobile.twitter.com/justjdepp/status/1513765002888589312/photo/

Over 43 milloner tweets!!! #justiceforjohnnydepp. Amber heard trender også men det er mest negative tweets

Tik tok, Youtube, Twitter er helt gale. Han har i det minste vunnet "publikumet". Og media også!(ja, for twitter, tik tok, YouTube osv er media også.)
Skal ikke de undersøke om Depp sitt team har brukt bots? Blir spennende å se om de finner noe bevis på det.


Men om det er en ting som irritere meg, så er det dette utsagnet: 

Depp_Is_Innocent skrev (På 9.4.2022 den 16.06):

Dette skjedde midt under den verste MeToo-perioden, så Depp ble umiddelbart sparket fra alle filmprosjekter. Disse skal ha vært verdt over 100 millioner USD for ham personlig.

Dette er jo løgn? MeToo skjedde på slutten av 2017, mens nyhetene om voldanklagelsene og sepreaosjonen fra Amber kom våren 2016.  De sitt liv gikk videre etter dette. Han fikk filmroller, ble ansiktet for Dior, skulle fortsette å spille i fabeldyr filmene. MEN så valgte HAN å saksøke the Sun(som er en drittavis, ingen tror på de), MEN TAPTE. Når han tapte mistet han filmrollen sin. Det er han som har kansellert seg selv her. 

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruJohansen skrev (43 minutter siden):

Merkelig nok har jeg blitt hekta på å følge med på YouTube, jeg har ikke egentlig lest noe særlig om saken tidligere. Det er fascinerende å se hvor utroooolig omstendelig rettsprosrdyrene er. "Jeg vil nå spille av bevis 257, fra 5.36 minutter til 7.29 minutter.... alle enige, ok, da hører vi på". Det hjelper ikke på tempoet at JD snakker så langsomt og usammenhengende 😄 

Men for øvrig - jeg skjønner ikke at lydopptakene av kranglene skal være til fordel for AH, hun framstår krakilsk og trakasserende i alle jeg har hørt. JD virker å svare på tiltale mer enn å være den som driver krangelen videre. 

Uttrykket til AH er verdt et studie i seg selv. Er usikker på hva hun prøver å formidle, eller framkalle, ved å sitte som en saltstøtte, men det ser ut som en veldig villet strategi. På et klipp faller hun ut av rollen et øyeblikk, og man kan formelig se hvordan hun bretter foldene i ansiktet tilbake i korrekt modus. 

For øvrig enig i at forholdet nok har vært giftig for begge parter. Men jeg tror ikke at AH har blitt utsatt for fysisk vold eller seksuelt misbruk. 

På YouTube, hvis du ikke ser live, kan du finne det lille tannhjulet oppe til høyre om du trykke på skjermen. Der finner du "avspillingshastighet" og sett den på 1,25 eller 1,5. Gjør at Depp snakker normalt tempo.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så "oppblåst" og annerledes Johnny Depp ser ut nå. Er det bare alder, han begynner jo å nærme seg 60, eller antas det å være piller, etc?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (Akkurat nå):

Så "oppblåst" og annerledes Johnny Depp ser ut nå. Er det bare alder, han begynner jo å nærme seg 60, eller antas det å være piller, etc?

Han ser da smashing ut.

Men uansett umulig å vite om noen blir oppblåst av dop eller gener? Tenker jeg

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (31 minutter siden):

Det spørs helt og holdent på juryen og hva de oppfatter at søksspørsnålet er. Jeg er på TeamJD men er ikke overbevist i at han vinner.

Håper juryen ser det på samme måte som de aller fleste andre. Det lyser lang vei at denne dama ikke er god, og hva hun er for noe. Hun graver sin egen grav med mange av lydklippene også hvor hun fremstår som trakasserende.

Kan bare håpe at han vinner, slik at han kan få så fred rundt dette som er mulig etter flere år med psykisk mishandling.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...