Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Tutte skrev (2 minutter siden):

Håper juryen ser det på samme måte som de aller fleste andre. Det lyser lang vei at denne dama ikke er god, og hva hun er for noe. Hun graver sin egen grav med mange av lydklippene også hvor hun fremstår som trakasserende.

Kan bare håpe at han vinner, slik at han kan få så fred rundt dette som er mulig etter flere år med psykisk mishandling.

Hvis ikke han vinner tror jeg det var lurt å føre denne saken i USA. Vi har fått en mye bedre forståelse av problemstillingen enn saken som gikk i UK.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvalstad45 skrev (57 minutter siden):

Så "oppblåst" og annerledes Johnny Depp ser ut nå. Er det bare alder, han begynner jo å nærme seg 60, eller antas det å være piller, etc?

Han ser ut som en italiensk mafiaboss med håret i glatt hestehale.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvalstad45 skrev (1 time siden):

Så "oppblåst" og annerledes Johnny Depp ser ut nå. Er det bare alder, han begynner jo å nærme seg 60, eller antas det å være piller, etc?

Han har vel gjort noen kirurgiske inngrep tipper jeg, litt løfting og botox osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvikksand9 skrev (6 timer siden):



Jeg tror at Amber har blitt utsatt for vold. Om hun virker som en hyggelig person? Absoulutt ikke!! Men det har ikke noe å si. 
Om Johnny har vært utsatt for vold? Absoulutt. "Gjensidig vold" synes jeg er merkelig utsagn. Det er en som starter dynamikken(jeg tror det er Johnny, men jeg føler med på rettssaken sporadisk, kan være at jeg får ny informasjon som gjør at jeg endrer mening. Ingen av dere kommer til å overbevise, så det er ikke vits å prøve). 

Det jeg vil egentlig si: Hvorfor har vi en bruker som heter "Depp_Is_Innocent", du har kun laget en bruker for å forsvare han. Det er ikke snakk om å være nøytral. Når forsvarene til Amber sa "Depp team vil gjøre alt for å distrahere dere, for å gjøre dette til et såpe-drama. HELT RETT! Dere og internett bruker denne rettssaken som om det var en Netflix-serie, live-tvitrer gjennom den, lager fancams og reaksjonsvideoer fra opptakene, mennesker går til tinghuset som om det er en premiere, sminkemerker som prøver å utnytte det på TikTok... Dette er ikke normal oppførsel. 

Uavhenging av hvilken sider du er på- dette må være en av de mørkeste og meste smertefulle øyeblikkene i livet til de to(og sikkert mangle flere). Men her skal dere utnytte og behandle dette som om dette var OL-løp? Det har ikke slått en tanke inn hos dere at hun faktisk snakker kan snakke sant? Men dere er 100% sikre på at hun er en psykopat, kaller henne for en bitch(?).
I tillegg  sprer folk feilinformasjon. Velge og velge det dere vil høre og kjøre med det. (det gjelder for så vidt begge sider, men ser mest bare  pro-Depp") 

 

Slik jeg også ha forstått så ville ikke Amber ha livestream der, men det ville Johnny: kanskje fordi han har et mål, og det er pga dette:
 

Tik tok, Youtube, Twitter er helt gale. Han har i det minste vunnet "publikumet". Og media også!(ja, for twitter, tik tok, YouTube osv er media også.)
Skal ikke de undersøke om Depp sitt team har brukt bots? Blir spennende å se om de finner noe bevis på det.


Men om det er en ting som irritere meg, så er det dette utsagnet: 

Dette er jo løgn? MeToo skjedde på slutten av 2017, mens nyhetene om voldanklagelsene og sepreaosjonen fra Amber kom våren 2016.  De sitt liv gikk videre etter dette. Han fikk filmroller, ble ansiktet for Dior, skulle fortsette å spille i fabeldyr filmene. MEN så valgte HAN å saksøke the Sun(som er en drittavis, ingen tror på de), MEN TAPTE. Når han tapte mistet han filmrollen sin. Det er han som har kansellert seg selv her. 

Hvorfor skulle Depp kjøpe boots når han allerede har millioner av fans fra før. Dessuten så er dette undersøkt og det var Amber som har falske kontoer på både Instagram og twitter 🤪

Depp fikk ikke lov til å legge frem alt han hadde av bevis i mot avisen. 

Jeg tror hun er en psykopat som er i stand til å gjøre det meste.

Men du må gjerne tro på henne du. 

 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I denne videoen spilles det av lange lydklipp. Her forsøke JD å de- eskalere krangelen flere ganger, ved å rolig forklare hvorfor han ønsker å forlate huset, og at de kan snakkes om et par timer når begge har roet seg ned. Hun vil ikke at han skal gå, og der han stort sett holder hodet kaldt og prøver å være rasjonell, går hun gjennom hele repertoaret av metoder for å holde ham igjen, hvor hun til slutt ender med det ultimate kortet i kortstokken psykisk terror: I will die, you're killing me, you are causing me so much stress, mens hun hulkegråter. 

Husker ikke om det var denne videoen, men hun klarer ikke engang si "I love you", uten at det høres ut som en anklage; at han ikke elsker henne (nok). 

  • Liker 26
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I og med at de begge to er skuespillere, er det vanskelig å vite om de har ekte reaksjoner, eller om det helt eller delvis er skuespill. De opplever jo garantert denne rettssaken, og kanskje særlig opptakene av samtalene, som belastende, men det er mulig å legge litt ekstra i det de uttrykker, både verbalt og non-verbalt. Vanskelig å ta et standpunkt til hva som er ekte og ikke. De er nok begge svært klar over hva som vekker sympati og ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå live: Diagnoser diagnostisert av vitne Dr. Shannon Curry på Amber Heard:

Borderline Personality Disorder og Histrionic Personality Disorder.

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/borderline-personality-disorder/symptoms-causes/syc-20370237

 

https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/9743-histrionic-personality-disorder

 

Endret av CeeCee
Skrivefeil
  • Liker 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til såpe. Og på et skikkelig kjendis-nivå.. på grensen til artig. Hva blir følgende? HeToo??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det Amber som har tatt opp samtalene ? Eller Johnny også ? Er begge klar over at det gjøres lydopptak . Litt interessant å vite hvordan man har så mange lydopptak av alle disse særdeles private samtalene / kranglene? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (26 minutter siden):

Nå live: Diagnoser diagnostisert av vitne Dr. Currie på Amber Heard:

Borderline Personality Disorder og Histrionic Personality Disorder.

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/borderline-personality-disorder/symptoms-causes/syc-20370237

 

https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/9743-histrionic-personality-disorder

 

Den legen er  👏

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (18 timer siden):

Han ser da smashing ut.

Men uansett umulig å vite om noen blir oppblåst av dop eller gener? Tenker jeg

Er da kjent at han sliter litt med alkohol ? ( og cola ? ) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PITTY skrev (6 minutter siden):

Makan til såpe. Og på et skikkelig kjendis-nivå.. på grensen til artig. Hva blir følgende? HeToo??

Både #mePoo og #menToo trender til en viss grad.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruR skrev (10 minutter siden):

Er da kjent at han sliter litt med alkohol ? ( og cola ? ) 

Noe galt med Solo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (41 minutter siden):

Nå live: Diagnoser diagnostisert av vitne Dr. Currie på Amber Heard:

Borderline Personality Disorder og Histrionic Personality Disorder.

https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/borderline-personality-disorder/symptoms-causes/syc-20370237

 

https://my.clevelandclinic.org/health/diseases/9743-histrionic-personality-disorder

 

Den Borderline var faktisk ikke spesielt overraskende sånn egentlig når man tenker etter.

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PITTY skrev (12 timer siden):

Noe galt med Solo?

Hahaha .

 

Uansett den bæsjen som ble funnet i senga , den som Amber sa måtte være bikkja som hadde gjort fra seg ….. var den under teppe ? Skulle hunden ha lagt dyne/ laken pent over bæsjen igjen etter å ha gjort fra seg ??


 

 

Endret av FruR
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emmelise skrev (11 minutter siden):

Den Borderline var faktisk ikke spesielt overraskende sånn egentlig når man tenker etter.

Ikke histrionisk heller egentlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruR skrev (39 minutter siden):

Er det Amber som har tatt opp samtalene ? Eller Johnny også ? Er begge klar over at det gjøres lydopptak . Litt interessant å vite hvordan man har så mange lydopptak av alle disse særdeles private samtalene / kranglene? 

Begge har bidratt med lydopptak.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...