Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Gjest Lunaris
dillyduzit skrev (7 timer siden):

Har du sett den siste med Shannon Curry som ekspert vitne? Eller med Ben King? En kan tape så mye man vil i retten dersom en klarer å manipulere bevis og få en jury til å tro på det som kommer ut. Advokatene til Amber Heard sitter med ingenting, og løgn blir avslørt omtrent for hvert spørsmål som blir stilt. Amber Heard har en historie hvor hun var fysisk med Tasya Van Ree, ser du også bilder av Elon Musk viser også han tegn til å vært under fysisk vold av Amber. 

Jeg skjønner at man gjerne vil være på det rette og stå opp for kvinner som har vært utsatt for fysisk vold, men innimellom er det greit å se begge sider med åpne øyne for man begynner å konkludere med ting. 

Rettsaken i UK som du parter om, var ikke Depp vs Amber, det var Depp vs The Sun, hvor Heard var et vitne. Mao, Depp tapte ikke noe rettsak om vold, han tapte en sak hvor enkelte parter var inhabile og de hadde kun en side av saken. Det sies at Heard har en Cluster B diagnose Borderline Personlighetsforstyrrelse (Hearsay!), som kan spille inn på hvorfor hun har gjort som hun har gjort. Hun er også en meget god skuespiller, ser vi på hvordan hun har spilt resten av verden. Jeg anbefaler deg å se sammenligningen mellom hvordan hun gikk frem vs Gone Girl filmen, tilfeldighetene er slående like. 

Hvorfor skriver du Hearsay, i parentes? Det er jo ikke et rykte…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunaris skrev (1 time siden):

Hvorfor skriver du Hearsay, i parentes? Det er jo ikke et rykte…

Du tok ikke spøken nei. Advokatene til Heard sier Hearsay i hytt og pine og objection på sine egne spørsmål dersom de ikke liker svarene de får. 

  • Liker 22
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på dag 1. Søsteren hans virker sykt usikker og svarer veldig dårlig for seg på spørsmålene fra advokatene hennes, eller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en politibetjent som vitner om at det var absolutt ingen bevis på at det var skjedd ett overfall eller skade på eiendommen. Amber hadde Ingen synlige skader i ansiktet. Hun var lite samarbeidsvillig og ville ikke ha undersøkelse. Hun påstod at Depp hadde kastet en tlf i ansiktet hennes. 

Er det noen som gidder å legge ut bilder av Amber der hun tatt bilde av seg selv med skader etter tlf episoden. Vennene hennes beskrev a messy crime scene 🙄

Skulle gjerne gjort det selv men tlf min har klikket og vil bare poste samme linken om og om igjen. 

 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Valyria83 skrev (12 minutter siden):

Enda en politibetjent som vitner om at det var absolutt ingen bevis på at det var skjedd ett overfall eller skade på eiendommen. Amber hadde Ingen synlige skader i ansiktet. Hun var lite samarbeidsvillig og ville ikke ha undersøkelse. Hun påstod at Depp hadde kastet en tlf i ansiktet hennes. 

Er det noen som gidder å legge ut bilder av Amber der hun tatt bilde av seg selv med skader etter tlf episoden. Vennene hennes beskrev a messy crime scene 🙄

Skulle gjerne gjort det selv men tlf min har klikket og vil bare poste samme linken om og om igjen. 

 

Det er så mange photoshoppede bilder at det er vanskelig å legge ut et som man vet er ekte. Ingen av de to politiene så noen blåmerker på henne. Politibetjentene som var der sa hun var rød i ansiktet fra gråting, men ser ikke ut som en skade. Samme sier de om bildene de viser dem i retten - som er de uredigerte, ekte bildene.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (13 minutter siden):

Det er så mange photoshoppede bilder at det er vanskelig å legge ut et som man vet er ekte. Ingen av de to politiene så noen blåmerker på henne. Politibetjentene som var der sa hun var rød i ansiktet fra gråting, men ser ikke ut som en skade. Samme sier de om bildene de viser dem i retten - som er de uredigerte, ekte bildene.

Men - bare for å være litt på siden her - det er vel heller ikke vanlig at et blåmerke dukker opp umiddelbart når man slår seg/får et slag på kroppen generelt? Da vil man jo gjerne være rød før det skifter farge etter en viss tid. Med mindre vi snakker kraftig slag til hodet hvor det kommer en kul med farge..? 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utspørringen fra AH sin advokat til politiet - er målet deres å få politiet til å fremstå inkompetent på et vis? Med tanke på de ørtehundre spm om bilder av AH sine røde merker og om at de ikke så på det som merker av mishandling, men merker fra gråt? For ellers så skjønner jeg ikke utspørringen skal være til fordel for AH?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (3 minutter siden):

Utspørringen fra AH sin advokat til politiet - er målet deres å få politiet til å fremstå inkompetent på et vis? Med tanke på de ørtehundre spm om bilder av AH sine røde merker og om at de ikke så på det som merker av mishandling, men merker fra gråt? For ellers så skjønner jeg ikke utspørringen skal være til fordel for AH?

Ja, de øsnker at J.D.s vitner skal Fremstå som inkompetente og upålitelige. Derfor spør de samme spørsmålene om igjen og på forskjellige måter for å håpe at de svarer feil en av gangene for så å ta de på det etterpå. "Men du svarte jo bla bla bla på spørsmålet om bla bla bla....Løy du når du svarte bla bla bla?" Og truer vitnet med Du vet en politibetjent kan bli anklaget for tjenesteforsømmelse hvis..." 🤨🤨🙄🙄

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (16 minutter siden):

Men - bare for å være litt på siden her - det er vel heller ikke vanlig at et blåmerke dukker opp umiddelbart når man slår seg/får et slag på kroppen generelt? Da vil man jo gjerne være rød før det skifter farge etter en viss tid. Med mindre vi snakker kraftig slag til hodet hvor det kommer en kul med farge..? 

Det vet jeg ingenting om. Men de bildene som ligger på nettet stoler jeg ikke på, enten den ene eller andre veien.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kågebruker skrev (47 minutter siden):

Er dette helt såpeserie eller? Virker helt crazy!

Det er faktisk helt villt...!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hatsumomo skrev (19 minutter siden):

Men - bare for å være litt på siden her - det er vel heller ikke vanlig at et blåmerke dukker opp umiddelbart når man slår seg/får et slag på kroppen generelt? Da vil man jo gjerne være rød før det skifter farge etter en viss tid. Med mindre vi snakker kraftig slag til hodet hvor det kommer en kul med farge..? 

Jeg fikk en albue i ansiktet en gang. Ikke helt det samme nei men fikk merke ganske raskt etterpå. Hoven noen timer senere. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste politibetjent: AHs forsvarere spiller av den samme videoen 5-6 ganger og stiller de samme spørsmålene til hver avspilling.,. 🙄🙄🙄

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne aldri vært i rettsak, hadde klikket for meg hvis jeg måtte svare om og om og om igjen på det samme. Han siste fyren kunne man jo høre holdt på tilte, forståelig nok.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (18 minutter siden):

Jeg kunne aldri vært i rettsak, hadde klikket for meg hvis jeg måtte svare om og om og om igjen på det samme. Han siste fyren kunne man jo høre holdt på tilte, forståelig nok.

Han som kjørte rundt i bil mens han vitnet?? 😆😆😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CeeCee skrev (30 minutter siden):

Han som kjørte rundt i bil mens han vitnet?? 😆😆😆

Hehe,han var faktisk en artig type😅 Han var virkelig drittlei hele saken😁

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...