Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

utakulanini skrev (15 minutter siden):

Dette du sier stemmer jo ikke - det er jo faktisk helt motsatt. Amber's forsvarere klamrer seg til halmstrå, hvor det blir mer og mer tydelig at hun har ekstreme mentale problemer og personlighetsforstyrrelse som taler til Depp sin fordel da all oppførsel han beskriver, og som vises på lydopptak, er typisk. Hun har tatt en haug av lydopptak (og det har han også), men hun har aldri fått noe som helst opptak av at han er voldelig mot henne - det nærmeste er et opptak hvor han er sint og slår igjen skapdører på kjøkkenet. Dette er skjulte lydopptak, og hun påstår at volden skjedd hyppig i løpet av forholdet. I tillegg lyver hun om concealeren hun påstår at hun hadde i veska gjennom hele forholdet, dette er bevist av produsenten av sminken selv. Den ble ikke produsert før året etter de ble skilt. 

I tillegg har du flere vitner som sier at de snakket med henne på nært hold dagen etter flere av de påståtte voldshebdelsene, hvor hun påstår at ansiktet var hovent og fullt av blåmerker, men alle disse vitnene sier at de aldri så spor til noe slikt. De fleste vitnene sier også at de har opplevd henne som dramatisk, frekk og til tider. Aggressiv. Depp blir oftest omtalt som rolig og lavmælt. 

Det er også et lydklipp etter at fingeren ble kuppet av, hvor legen leter etter tuppen av fingeren rundt i leiligheten sammen med sykepleier. Amber høres i bakgrunnen hvor hun gjentar at hun ikke mente å skade ham etc. 

Jeg forstår ikke hvordan du vinkler det til at Depp kun lener seg på ekskona og barna - det er helt fullstendig feil. 

Veldig enig i alt du skriver! On point!

 

Det er også veldig spesielt at hun tilsynelatende kopierer det Johnny har på seg i retten. Flere ganger har hun dukket opp i omtrent samme klær som han hadde på seg dagen før... 

Legger ved en link til sak som omtaler dette:

https://amp.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2022/04/26/6267d856e2704e4ea18b45b8.html

  • Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt om Johnny Depp, oversetter fra reddit, så ta det med en klype salt.

- Han datet Winona Ryder når hun var 17 og han var 24. De forlovet seg etter 5 måneder, han tattoverte navnet hennes på seg. Virker ikke helt sunt, selv om man ser bort i fra aldersforskjellen. 

- han flere ganger forlovet seg etter kort tid som kjærester 

- En eks vitnet om at han kastet en flaske i sinne da de var sammen

- Han rasserte et hotellrom med Kate Moss

- Han skrev svært stygge ting om ekskona Vanessa i tesktmeldinger, og om Amber

- Han var veldig opptatt av å drite på ting, spurte en venn om han kunne drite foran Ambers dør...

- Visstnok en god venn av Marilyn Manson

- Han har åpenbart store rusproblemer, og kunne ikke forklare ordentlig hvordan fingeren ble skadet/kuttet

- Han er omgitt av folk som han betaler, og som gjør som han sier

- Han er 20 år eldre enn Amber, med penger og berømmelse, hun var i hans verden omgitt av hans ja-folk. Det is seg selv gjorde maktbalansen i forholdet dems skjevt

- han har innrømmet å ha dyttet Amber..i tillegg er det tekstmeldinger hvor han nærmest ønsker henne død.

 

Min mening er at Johnny Depp er desperat etter å rette opp sitt eget image, etter å ha tapt mot to aviser som omtale ham som konebanker. Han sa jo selv at han ønsker å få fortelle sin side av saken.  Jeg skjønner godt at det er lett å heie på JD der han sitter å ler,smiler, virker avslappet etc + Amber Heard virker ustabil, lite troverdig etc.  

Likevel  klarer jeg ikke å ha mye sympati for JD, han er ingen engel og det er ikke synd på ham. De har mishandlet hverandre, miniumum, når det i tillegg er narkotika og alkohol i bildet, så er det ikke rart at forholdet dems var som det var. 

  • Liker 13
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanuki skrev (47 minutter siden):

Litt om Johnny Depp, oversetter fra reddit, så ta det med en klype salt.

- Han datet Winona Ryder når hun var 17 og han var 24. De forlovet seg etter 5 måneder, han tattoverte navnet hennes på seg. Virker ikke helt sunt, selv om man ser bort i fra aldersforskjellen. 

- han flere ganger forlovet seg etter kort tid som kjærester 

- En eks vitnet om at han kastet en flaske i sinne da de var sammen

- Han rasserte et hotellrom med Kate Moss

- Han skrev svært stygge ting om ekskona Vanessa i tesktmeldinger, og om Amber

- Han var veldig opptatt av å drite på ting, spurte en venn om han kunne drite foran Ambers dør...

- Visstnok en god venn av Marilyn Manson

- Han har åpenbart store rusproblemer, og kunne ikke forklare ordentlig hvordan fingeren ble skadet/kuttet

- Han er omgitt av folk som han betaler, og som gjør som han sier

- Han er 20 år eldre enn Amber, med penger og berømmelse, hun var i hans verden omgitt av hans ja-folk. Det is seg selv gjorde maktbalansen i forholdet dems skjevt

- han har innrømmet å ha dyttet Amber..i tillegg er det tekstmeldinger hvor han nærmest ønsker henne død.

 

Min mening er at Johnny Depp er desperat etter å rette opp sitt eget image, etter å ha tapt mot to aviser som omtale ham som konebanker. Han sa jo selv at han ønsker å få fortelle sin side av saken.  Jeg skjønner godt at det er lett å heie på JD der han sitter å ler,smiler, virker avslappet etc + Amber Heard virker ustabil, lite troverdig etc.  

Likevel  klarer jeg ikke å ha mye sympati for JD, han er ingen engel og det er ikke synd på ham. De har mishandlet hverandre, miniumum, når det i tillegg er narkotika og alkohol i bildet, så er det ikke rart at forholdet dems var som det var. 

Mange stygge meldinger han har skrevet ja, men var vel hans måte å avreagere på. Virker som Amber Heard giftet seg med han fordi han er/var berømt og rik, klassisk golddigger. Hun prøvde seg på Elon Musk også, men han gjorde det slutt etterhvert da han oppdaget hvor toxic oppførselen hennes var mot en del folk.

Maktbalansen i dette forholdet var nok ikke så skjevt som du vil det til, uansett aldersforskjell. Billig "argument" det der med å anta at "maktbalansen" alltid er skjev om det er aldersforskjell. Virker som om det er Amber Heard som har utnyttet Depp her, og hun har mishandlet ham både psykisk og fysisk -som er kommet frem i rettssaken. Spilt av lydfiler hvor hun har innrømmet å ha slått til han, og kaller han en "baby" fordi han engang nevner det. Hun har også snakket stygt om utseendet og alderen hans.

Men ja, alkohol og narkotika er alltid negativt, og her virket det jo som Depp er en regelrett narkoman. Skjønner at det er frustrerende å være i forhold med en narkoman, men hun visste vel at han var det før de giftet seg.

Synes hele rettssaken er helt ellevill egentlig, og rart at ikke Amber Heard har blitt tiltalt for mishandling all den tid det nå er blitt avsplit lydfiler hvor hun faktisk innrømmer at hun har slått Depp. Og det var visst noe som ikke var en engangshendelse.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillest vann har dypest bunn sies det. Det at JD er en rolig og avmælt type foran mange er ikke noe garanti for at han også er det når under private krangler. Har selv erfaring med den type mennesker (familie) som virkelig kan ta fyr når de føler seg presset nok. 

Så jeg har ingen problemer med å tro at AH har vært fyrstikken til flammen. Men de er i såfall like ille begge to og det er ikke rettferdig at det de to har påført hverandre kun går utover JD og hans karriere. Rett skal være rett og da er det nok greit at det er en offentlig rettsak som også setter søkelyset på henne.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tanuki said:

Litt om Johnny Depp, oversetter fra reddit, så ta det med en klype salt.

- Han datet Winona Ryder når hun var 17 og han var 24. De forlovet seg etter 5 måneder, han tattoverte navnet hennes på seg. Virker ikke helt sunt, selv om man ser bort i fra aldersforskjellen. 

- han flere ganger forlovet seg etter kort tid som kjærester 

- En eks vitnet om at han kastet en flaske i sinne da de var sammen

- Han rasserte et hotellrom med Kate Moss

- Han skrev svært stygge ting om ekskona Vanessa i tesktmeldinger, og om Amber

- Han var veldig opptatt av å drite på ting, spurte en venn om han kunne drite foran Ambers dør...

- Visstnok en god venn av Marilyn Manson

- Han har åpenbart store rusproblemer, og kunne ikke forklare ordentlig hvordan fingeren ble skadet/kuttet

- Han er omgitt av folk som han betaler, og som gjør som han sier

- Han er 20 år eldre enn Amber, med penger og berømmelse, hun var i hans verden omgitt av hans ja-folk. Det is seg selv gjorde maktbalansen i forholdet dems skjevt

- han har innrømmet å ha dyttet Amber..i tillegg er det tekstmeldinger hvor han nærmest ønsker henne død.

 

Min mening er at Johnny Depp er desperat etter å rette opp sitt eget image, etter å ha tapt mot to aviser som omtale ham som konebanker. Han sa jo selv at han ønsker å få fortelle sin side av saken.  Jeg skjønner godt at det er lett å heie på JD der han sitter å ler,smiler, virker avslappet etc + Amber Heard virker ustabil, lite troverdig etc.  

Likevel  klarer jeg ikke å ha mye sympati for JD, han er ingen engel og det er ikke synd på ham. De har mishandlet hverandre, miniumum, når det i tillegg er narkotika og alkohol i bildet, så er det ikke rart at forholdet dems var som det var. 

Jeg har fulgt med på saken i detalj og jeg har lest det aller meste av saksdokumentene fra både forrige rettssak, og løpende underveis i denne. 

Mye av det du skriver har ingen relevans til saken i tillegg, så hvis du ønsker å bruke den logikken, så må du jo også bruke den for Amber. Hvilke ting fra hennes fortid er kommet fram, som peker i samme - eller verre - retning? Listen er mye lengre enn den du har listet opp for Depp. 

I tillegg har vi flere utroskapsskandaler og enormt mange løgner fra hennes side, hvorav han ikke har blitt oppdaget i løgn en eneste gang. Og de var begge to rusa da fingeren hans ble kappet av, har du ikke hørt lydopptakene fra denne kvelden? Hvis du ikke har hørt det, men likevel omtaler det slik du gjør ved å bruke hans manglende forklaring mot han, viser det allerede at du ikke har noe ønske om å lære mest mulig fakta i saken før du bestemmer deg.

Amber sier selv "i didn't mean to hurt him" og "i can't believe I did that" og hvor lei seg hun er. Igjen, dette er etter fingeren ble skadet og legen og sykepleier diskuterer mens de leter etter fingertuppen. Hun nevner også hvilke dop hun er på, som var blant annet ecstacy og hallusinogener. De forsøker å gi henne 50mg seroquel for å roe henne ned. At Depp ikke kunne forklare hvordan det skjedde, kan like gjerne være at han den gang ønsket å beskytte henne og ikke ønsket å kaste henne foran bussen. 

Jeg kan fortsette, for jeg har bare rørt tuppen av isberget. 

  • Liker 35
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

utakulanini skrev (10 minutter siden):

Jeg har fulgt med på saken i detalj og jeg har lest det aller meste av saksdokumentene fra både forrige rettssak, og løpende underveis i denne. 

Mye av det du skriver har ingen relevans til saken i tillegg, så hvis du ønsker å bruke den logikken, så må du jo også bruke den for Amber. Hvilke ting fra hennes fortid er kommet fram, som peker i samme - eller verre - retning? Listen er mye lengre enn den du har listet opp for Depp. 

I tillegg har vi flere utroskapsskandaler og enormt mange løgner fra hennes side, hvorav han ikke har blitt oppdaget i løgn en eneste gang. Og de var begge to rusa da fingeren hans ble kappet av, har du ikke hørt lydopptakene fra denne kvelden? Hvis du ikke har hørt det, men likevel omtaler det slik du gjør ved å bruke hans manglende forklaring mot han, viser det allerede at du ikke har noe ønske om å lære mest mulig fakta i saken før du bestemmer deg.

Amber sier selv "i didn't mean to hurt him" og "i can't believe I did that" og hvor lei seg hun er. Igjen, dette er etter fingeren ble skadet og legen og sykepleier diskuterer mens de leter etter fingertuppen. Hun nevner også hvilke dop hun er på, som var blant annet ecstacy og hallusinogener. De forsøker å gi henne 50mg seroquel for å roe henne ned. At Depp ikke kunne forklare hvordan det skjedde, kan like gjerne være at han den gang ønsket å beskytte henne og ikke ønsket å kaste henne foran bussen. 

Jeg kan fortsette, for jeg har bare rørt tuppen av isberget. 

👏 Har hørt samme lydklippet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tutte skrev (På 27.4.2022 den 1.43):

Det går så og si for det samme. Alle disse diagnosene går under Cluster B og har mye til felles.

Emosjonell ustabil pf og antisosial personlighetsforstyrrelse har ganske forskjellig symptomsbilde. Empati er f.eks noe veldig mange med eupf har. Grunnen til forvirringen er nok at enkelte land (UK eller usa) har delt opp eupf i 2 underkategorier. Der den ene underkategorien har mye mer typiske narsissistiske trekk enn den vanlige typen eupf.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (54 minutter siden):

Du er rimelig desperat om «kastet en flaske» og «visstnok venn av Marilyn Manson» er noe av det «grusomme» som havner på lista over «fæle ting sagt og gjort». 
 

At han har vært forlovet flere ganger.. hvor mange superstjerner har vel ikke det? Forsøk selv å være en superstjerne med motsatt kjønn som bokstavelig talt kaster seg selv naken i din retning og si at det å ha flere forlovelser bak seg skulle tilsi at  du har en slags karakterbrist..

Dette er å gripe etter halmstrå, patetisk. 

Nesten litt som advokatene til Amber. Graver etter ting som ikke er der. 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Hatsumomo said:

Stillest vann har dypest bunn sies det. Det at JD er en rolig og avmælt type foran mange er ikke noe garanti for at han også er det når under private krangler. Har selv erfaring med den type mennesker (familie) som virkelig kan ta fyr når de føler seg presset nok. 

Så jeg har ingen problemer med å tro at AH har vært fyrstikken til flammen. Men de er i såfall like ille begge to og det er ikke rettferdig at det de to har påført hverandre kun går utover JD og hans karriere. Rett skal være rett og da er det nok greit at det er en offentlig rettsak som også setter søkelyset på henne.

Enig i at det noen ganger kan være tilfellet, men vi kan jo tro på Amber når hun sier at hun har fått opptak av hvor sint han blir - og ærlig talt, det sinnet vi hører ham er likevel lysår unna hennes sinne. Selv jeg blir mer sint enn det Depp virker til å bli, på lydopptak som hun påstår viser hans enorme sinne. Hun virker dessuten fullstendig irrasjonell, med tanke på at hun viser til lydopptak hvor hun bruker psykisk mishandling mot ham, og han forsøker å avverge krangler ved å si ifra om at han behøver å trekke seg unna. Han håndterer det meste av deres krangler på lydopptakene på en langt mer moden måte enn hva Heard gjør. 

Har du hørt gjennom alle lydopptakene som er ute? Det er mange timer, så anbefaler at du øker hastigheten på YouTube, slik at du bruker litt mindre tid på å høre gjennom. Jeg tror Heard ville ha klart å få fanget opp lydklipp av ham mishandle henne fysisk eller med mer sinne, dersom det stemmer at det skjedde så ofte som hun påstår. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (6 timer siden):

Du er rimelig desperat om «kastet en flaske» og «visstnok venn av Marilyn Manson» er noe av det «grusomme» som havner på lista over «fæle ting sagt og gjort». 
 

At han har vært forlovet flere ganger.. hvor mange superstjerner har vel ikke det? Forsøk selv å være en superstjerne med motsatt kjønn som bokstavelig talt kaster seg selv naken i din retning og si at det å ha flere forlovelser bak seg skulle tilsi at  du har en slags karakterbrist..

Dette er å gripe etter halmstrå, patetisk. 

Skal jeg si hva som er å gripe etter halmstrå? Kommentarer som dette: 

Sitat

"Må også si at jeg har spesielt lagt spesielt merke til ansiktsutrykk, eller rettere sagt mangel på ansiktsuttrykk, og kroppsspråk hos A.H. (For referanse; jeg har sett det aller meste av rettssaken.) 99% pokerfjes og tomt, følelsesløst blikk. Sitter som en saltstøtte. Men når de begynte å lese hennes Op.ed. og spørre J.D. om det endret hele kroppsspråket og ansiktsuttrykket hennes seg. Hun virket veldig fornøyd med seg selv og stolt. Og i dag når J.D.s advokater spilte av et klipp >> Live law&crime network YT Ca. 4:19:15. Hun ser først ut som hun tenker mye "Hva f.... sa jeg i den samtalen???" Så ser det ut som at hun tenker "Jeg er føkkt" og er på gråten for det er ødeleggende for henne."

Kan kanskje begynne å være litt konsekvent over hva som er "rimlig desperat"? Det er enda mer patetisk å beskylde noen for å være skyldig basert på om han har blikket sitt "litt til høyre, når det skulle vært rett fram".

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (20 minutter siden):

Advokatene til Amber er 🤡

Haha, kan si meg litt enig, men på en annen side, de skal lage en sak uten noen ting. De må ta alt ut av løse lufta 😅🙈 Fordi de ikke har en sak…

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kvikksand9 skrev (På 26.4.2022 den 0.11):

Jeg tror at Amber har blitt utsatt for vold. Om hun virker som en hyggelig person? Absoulutt ikke!! Men det har ikke noe å si. 
Om Johnny har vært utsatt for vold? Absoulutt. "Gjensidig vold" synes jeg er merkelig utsagn. Det er en som starter dynamikken(jeg tror det er Johnny, men jeg føler med på rettssaken sporadisk, kan være at jeg får ny informasjon som gjør at jeg endrer mening. Ingen av dere kommer til å overbevise, så det er ikke vits å prøve).

Eh. Du prøver altså å velte det over på ham?!

Endret av jabx
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valyria83 skrev (1 time siden):

Advokatene til Amber er 🤡

Rottenburn er god men sleip. Hun dama er bare helt håpløs og sleip.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ada111 skrev (40 minutter siden):

Hvor følger dere saken?

Youtube kanalen Law and Crime Network

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badgald0pest2 skrev (56 minutter siden):

Haha, kan si meg litt enig, men på en annen side, de skal lage en sak uten noen ting. De må ta alt ut av løse lufta 😅🙈 Fordi de ikke har en sak…

Det er utrolig at rettssaken får være så "slapp i fisken". Virker som de har evig med tid.

Men jeg tror det "formatet" er til gunst for vår mann 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (14 timer siden):

Veldig enig i alt du skriver! On point!

 

Det er også veldig spesielt at hun tilsynelatende kopierer det Johnny har på seg i retten. Flere ganger har hun dukket opp i omtrent samme klær som han hadde på seg dagen før... 

Legger ved en link til sak som omtaler dette:

https://amp.marca.com/en/lifestyle/celebrities/2022/04/26/6267d856e2704e4ea18b45b8.html

Fikk plutselig flashback til veskene til Bertheussen da jeg leste denne saken!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, kvikksand9 said:

Skal jeg si hva som er å gripe etter halmstrå? Kommentarer som dette: 

 

Kan kanskje begynne å være litt konsekvent over hva som er "rimlig desperat"? Det er enda mer patetisk å beskylde noen for å være skyldig basert på om han har blikket sitt "litt til høyre, når det skulle vært rett fram".

Og mine innlegg med mine argumenter, de velger du ikke å kommentere noe på? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...