Depp_Is_Innocent Skrevet 21. april 2022 Forfatter #141 Skrevet 21. april 2022 Ah's advokater har nå kryssforhørt JD i over 5 timer, men de har fortsatt til gode å konfrontere ham med ett eneste tilfelle hvor han skal ha mishandlet henne. I åpningsuttalelsene på dag 1 så var det ikke måte på hvor fysisk voldelig JD var, ifølge AH's advokater. Blant annet skal han jevnlig ha banket henne opp, han skal ha stått over henne mens hun lå på gulvet og slått henne gjentatte ganger i ansiktet, han skal ha dratt henne etter håret over knust glass, og hans skal ha voldtatt henne med en vinflaske. Hittil har vi ikke hørt noe mer om disse angivelige hendelsene. 16
Raven.Writingdesk Skrevet 21. april 2022 #142 Skrevet 21. april 2022 utakulanini skrev (56 minutter siden): Kunne du ha fortalt hva han sa? Jeg har nettopp begynt å sette meg inn i saken først nå, og fy søren så mye det er å få med seg..! Hva stod det i sms'en? (Fikk ikke bort emojien) Jeg har allerede svart noen andre tidligere i tråden så leter du bakover finner du svaret.
Valyria83 Skrevet 21. april 2022 #143 Skrevet 21. april 2022 Depp_Is_Innocent skrev (6 minutter siden): Ah's advokater har nå kryssforhørt JD i over 5 timer, men de har fortsatt til gode å konfrontere ham med ett eneste tilfelle hvor han skal ha mishandlet henne. I åpningsuttalelsene på dag 1 så var det ikke måte på hvor fysisk voldelig JD var, ifølge AH's advokater. Blant annet skal han jevnlig ha banket henne opp, han skal ha stått over henne mens hun lå på gulvet og slått henne gjentatte ganger i ansiktet, han skal ha dratt henne etter håret over knust glass, og hans skal ha voldtatt henne med en vinflaske. Hittil har vi ikke hørt noe mer om disse angivelige hendelsene. For å ikke snakke om at hun ble holdt som gissel i 3 dager i Australia. 🤦 7
Valyria83 Skrevet 21. april 2022 #144 Skrevet 21. april 2022 Depp_Is_Innocent skrev (12 minutter siden): Ah's advokater har nå kryssforhørt JD i over 5 timer, men de har fortsatt til gode å konfrontere ham med ett eneste tilfelle hvor han skal ha mishandlet henne. I åpningsuttalelsene på dag 1 så var det ikke måte på hvor fysisk voldelig JD var, ifølge AH's advokater. Blant annet skal han jevnlig ha banket henne opp, han skal ha stått over henne mens hun lå på gulvet og slått henne gjentatte ganger i ansiktet, han skal ha dratt henne etter håret over knust glass, og hans skal ha voldtatt henne med en vinflaske. Hittil har vi ikke hørt noe mer om disse angivelige hendelsene. Bare ett jævla mas om narkotika misbruk. Han har innrømmet at han har brukt drugs move on.!! 7
Infinity Skrevet 21. april 2022 #145 Skrevet 21. april 2022 Valyria83 skrev (1 time siden): Hva er det du prater om? Ref. Rettsaken.
Frisk Skrevet 21. april 2022 #146 Skrevet 21. april 2022 Har ikke lest hele tråden, heller ikke fulgt saken - foruten det jeg har sett i media. Men; Dama har jo et klassisk drittsekkfjes. Hun ser rett og slett slesk ut. Hun er nok av typen som kan provosere en stein, dermed har den vanligvis rolige og tålmodige JD sannsynligvis eksplodert nå og da.... Og nei, jeg er ingen JD fan, men har troen på at dette er sakens kjerne. 6
stolsokk Skrevet 21. april 2022 #147 Skrevet 21. april 2022 (endret) Frisk skrev (48 minutter siden): Har ikke lest hele tråden, heller ikke fulgt saken - foruten det jeg har sett i media. Men; Dama har jo et klassisk drittsekkfjes. Hun ser rett og slett slesk ut. Hun er nok av typen som kan provosere en stein, dermed har den vanligvis rolige og tålmodige JD sannsynligvis eksplodert nå og da.... Og nei, jeg er ingen JD fan, men har troen på at dette er sakens kjerne. Rolige og tålmodige JD som raserte et hotellrom i 1994?https://www.pagesix.com/2020/07/10/johnny-depp-caused-10k-in-hotel-room-damages-as-kate-moss-slept-report/amp/ Sier ikke at hun ikke er råtten, men alt dette om at han er aldri har vært voldelig osv virker usannsynlig. Hjelper ikke i mine øyne at han er bestevenn med Marilyn Manson som har voldssaker mot seg. https://www.cheatsheet.com/entertainment/inside-marilyn-manson-and-johnny-depps-bizarre-relationship-and-what-their-matching-friendship-tattoos-say.html/ Like barn leker best si. Endret 21. april 2022 av stolsokk Skriveleif 7 1
Valyria83 Skrevet 21. april 2022 #148 Skrevet 21. april 2022 stolsokk skrev (4 minutter siden): Rolige og tålmodige JD som raserte et hotellrom i 1994?https://www.pagesix.com/2020/07/10/johnny-depp-caused-10k-in-hotel-room-damages-as-kate-moss-slept-report/amp/ Sier ikke at hun ikke er rotten, men alt dette om at han er aldri har vært voldelig osv virker usannsynlig. Hjelper ikke i mine øyne at han er bestevenn med Marilyn Manson som har voldssaker mot seg. https://www.cheatsheet.com/entertainment/inside-marilyn-manson-and-johnny-depps-bizarre-relationship-and-what-their-matching-friendship-tattoos-say.html/ Like barn leker best si. Jeg har og en venn som har gjort ting som jeg aldri selv ville gjort. Har sluttet å tro på mye av det media skriver. Johnny depp saken er ett klasse eksempel på det. 15
Thaila Skrevet 21. april 2022 #149 Skrevet 21. april 2022 Jeg tror de er litt crazy begge to og har sikkert hatt et ganske merkelig forhold, men samtidig et et bra sexliv 🤷♀️ (bare en teori) 4
Kenelz Skrevet 21. april 2022 #150 Skrevet 21. april 2022 Sykt irriterende at Johnny ikke fikk snakket om den siste lydopptaket! Råttent gjort av advokatene å drøye lydopptaket til den siste sekundet av rettsaken. Helt unødvendig. 4
totti_1 Skrevet 21. april 2022 #152 Skrevet 21. april 2022 Depp_Is_Innocent skrev (2 timer siden): Ah's advokater har nå kryssforhørt JD i over 5 timer, men de har fortsatt til gode å konfrontere ham med ett eneste tilfelle hvor han skal ha mishandlet henne. I åpningsuttalelsene på dag 1 så var det ikke måte på hvor fysisk voldelig JD var, ifølge AH's advokater. Blant annet skal han jevnlig ha banket henne opp, han skal ha stått over henne mens hun lå på gulvet og slått henne gjentatte ganger i ansiktet, han skal ha dratt henne etter håret over knust glass, og hans skal ha voldtatt henne med en vinflaske. Hittil har vi ikke hørt noe mer om disse angivelige hendelsene. Problemet er dessverre, som du sier, at Amber Heard har pakket inn budskapet diskré i op-eden
totti_1 Skrevet 21. april 2022 #153 Skrevet 21. april 2022 Thaila skrev (1 time siden): Jeg tror de er litt crazy begge to og har sikkert hatt et ganske merkelig forhold, men samtidig et et bra sexliv 🤷♀️ (bare en teori) Depp er litt crazy. Heard er psykopat 13
totti_1 Skrevet 21. april 2022 #154 Skrevet 21. april 2022 stolsokk skrev (1 time siden): Rolige og tålmodige JD som raserte et hotellrom i 1994?https://www.pagesix.com/2020/07/10/johnny-depp-caused-10k-in-hotel-room-damages-as-kate-moss-slept-report/amp/ Sier ikke at hun ikke er råtten, men alt dette om at han er aldri har vært voldelig osv virker usannsynlig. Hjelper ikke i mine øyne at han er bestevenn med Marilyn Manson som har voldssaker mot seg. https://www.cheatsheet.com/entertainment/inside-marilyn-manson-and-johnny-depps-bizarre-relationship-and-what-their-matching-friendship-tattoos-say.html/ Like barn leker best si. Han har aldri slått en kvinne. Det er alt han har påstått om seg selv og hva rettssaken handler om. 13
Lill3My Skrevet 22. april 2022 #155 Skrevet 22. april 2022 Videosnutt fra Twitter HER (Dere får ha meg unnskyldt om den allerede er delt.) 2
Anjonym Skrevet 22. april 2022 #156 Skrevet 22. april 2022 10 hours ago, Depp_Is_Innocent said: 2) Skaden som oppstod kan ikke ha oppstått ved å kutte med kniv. Kirurgen som opererte JD sa selv at dette var "wound of velocity". Nei , nå lyver du. 3
AprilLudgate Skrevet 22. april 2022 #157 Skrevet 22. april 2022 utakulanini skrev (11 timer siden): Kunne du ha fortalt hva han sa? Jeg har nettopp begynt å sette meg inn i saken først nå, og fy søren så mye det er å få med seg..! Hva stod det i sms'en? (Fikk ikke bort emojien) Husker ikke ordrett, men det går på «fucking her dead corps to make sure she’ s dead». At han ønsker henne død(?), og når hun er død skal han voldta hennes døde kropp for å være sikker på at hun faktisk er død. Noe sånt. Fremstod ikke som en drapstrussel eller noe sånt, mer bare generelt «hater den dama, vulgært utsagn». 9
elskermenn Skrevet 22. april 2022 #158 Skrevet 22. april 2022 Valyria83 skrev (På 12.4.2022 den 9.57): Anbefaler å sette seg litt mer inn i saken. Vi som støtter johnny depp har sett på bevisene. Amber Heard har blitt tatt i masse løgn og påstander som ikke henger på greip. Lol jeg hadde empati for ham helt til han innrømmet han skrev de tekstmeldingene. Dette er ikke så ensidig som folk skal ha det til, og ja, jeg vet hva Heard har gjort. De er like gale begge to. 8 1
Hank Amarillo Skrevet 22. april 2022 #159 Skrevet 22. april 2022 elskermenn skrev (3 minutter siden): Lol jeg hadde empati for ham helt til han innrømmet han skrev de tekstmeldingene. Dette er ikke så ensidig som folk skal ha det til, og ja, jeg vet hva Heard har gjort. De er like gale begge to. Så da fortjener han at hun offentlig lyver om at han er en konebanker? 18
elskermenn Skrevet 22. april 2022 #160 Skrevet 22. april 2022 Mittitree skrev (15 timer siden): Ja Hvis du vil at folk ska Kalle hvarandre for narasisister uten grunn eller diagnose så kjør 👍🏼 ordet / diagnosen vil jo miste sitt allvor. Og vem som helst kan være narssisist i andres øyene. det blir et tomt ord uten betydning til slutt Haha helt enig. Det der termet har mistet all mening de siste årene.
Fremhevede innlegg