Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD


Depp_Is_Innocent

Anbefalte innlegg

Emmelise skrev (7 minutter siden):

Om du kunne skrive hva han svarte hadde jeg satt pris på det. Hørselen min er simpelthen ikke god nok til å få med meg hva som blir sagt.

Lojalitet. Samme som da faren hans ble værende med moren hans. Han ønsket å få det til å funke.

  • Liker 5
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Emmelise skrev (5 minutter siden):

Om du kunne skrive hva han svarte hadde jeg satt pris på det. Hørselen min er simpelthen ikke god nok til å få med meg hva som blir sagt.

Han forteller at han hadde en far som tok imot vold fra hans mor, så han hadde nok sin far som et «forbilde» i form av at man ikke skal gi opp. Han sa at han hadde vært gift med Vanessa i 14 fantastiske år, (så han har jo en fortid med at forhold skal være lange og stabile og at man «holder sammen») og til sist så forteller han om hvordan han fant sin mor etter selvmord og at når A.H hadde nevnt/truet med selvmord så ble det også en «komponent» som «lå bak i hodet» hans i forhold til hans valg i å bli. Og til sist så sier han at han husket A.H slik hun var det første 1,5år av forholdet og at han ville hjelpe henne, men til slutt var hun ikke «my girl» sier han, men en konkurrent som var i konkurranse med ham. 

  • Liker 6
  • Hjerte 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
Mittitree skrev (1 time siden):

Si hellre at hun har trekk av narssisime isteden da , eller at hun er abusive , manipulative osv. Du skriver at HUN ER. Narssisist av verste sort. 
 

jo Greia er at folk over nettet tror at alle er narssisister eller psykopater så fort dem er lit ”dit og datt”. Og gashlighting har jo blitt en slang nesten. 

be carefull som i at ikke slenge ut disse alvorlige diagnosene når en ikke eier authorisation å sette diagnose :) thats all! Bruk hellre ord isteden. Folk kan være abusive Fex uten å vare narssisist

Diagnoser settes av psykologer :sammen med personen

 

Jeg skriver akkurat hva jeg har lyst til og hva jeg mener. 

Så kan du skrive hva du vil og hva du mener. 

I do not care! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Dævendøtte skrev (12 minutter siden):

Jeg skriver akkurat hva jeg har lyst til og hva jeg mener. 

Så kan du skrive hva du vil og hva du mener. 

I do not care! 

Ja Hvis du vil at folk ska Kalle hvarandre for narasisister uten grunn eller diagnose så kjør 👍🏼
 

ordet / diagnosen vil jo miste sitt allvor. Og vem som helst kan være narssisist i andres øyene. det blir et tomt ord uten betydning til slutt

Endret av Mittitree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mittitree skrev (1 time siden):

Ja Hvis du vil at folk ska Kalle hvarandre for narasisister uten grunn eller diagnose så kjør 👍🏼

Uten grunn?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raven.Writingdesk skrev (1 time siden):

Han forteller at han hadde en far som tok imot vold fra hans mor, så han hadde nok sin far som et «forbilde» i form av at man ikke skal gi opp. Han sa at han hadde vært gift med Vanessa i 14 fantastiske år, (så han har jo en fortid med at forhold skal være lange og stabile og at man «holder sammen») og til sist så forteller han om hvordan han fant sin mor etter selvmord og at når A.H hadde nevnt/truet med selvmord så ble det også en «komponent» som «lå bak i hodet» hans i forhold til hans valg i å bli. Og til sist så sier han at han husket A.H slik hun var det første 1,5år av forholdet og at han ville hjelpe henne, men til slutt var hun ikke «my girl» sier han, men en konkurrent som var i konkurranse med ham. 

💔 Gir jo mening, man kan ikke si noe annet. 
 

Og det gir ikke mening å ha vært sammen med noen i 14 år med felles barn (som tross alt setter alle relasjoner på hard prøve) uten noen form for fysisk, psykisk, økonomisk eller seksuell vold - og så tilte fullstendig med en ny partner. 
 

Meeeeen, han kunne spart seg for den sms’ en 👀

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløff skrev (1 minutt siden):

💔 Gir jo mening, man kan ikke si noe annet. 
 

Og det gir ikke mening å ha vært sammen med noen i 14 år med felles barn (som tross alt setter alle relasjoner på hard prøve) uten noen form for fysisk, psykisk, økonomisk eller seksuell vold - og så tilte fullstendig med en ny partner. 
 

Meeeeen, han kunne spart seg for den sms’ en 👀

Ja helt enig, leste om SMSet først i ettertid, og av det jeg har sett av rettssaken så er det veldig til hans fordel.. hva sier han selv om SMSet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mittitree skrev (1 time siden):

Ja Hvis du vil at folk ska Kalle hvarandre for narasisister uten grunn eller diagnose så kjør 👍🏼
 

ordet / diagnosen vil jo miste sitt allvor. Og vem som helst kan være narssisist i andres øyene. det blir et tomt ord uten betydning til slutt

Jeg vet ikke hvorfor men jeg leser alle dine innlegg med stemmen til Paul Jefferson (amerikaneren) i Førstegangstjenesten.. 


https://www.nrk.no/video/humor/det-beste-fra-paul-jefferson_e8d13bcd-9ac2-408a-8294-0020c509c173  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Hank Amarillo skrev (1 time siden):

Uten grunn?

Som jeg skrev mennesker kan være 

abusive 

manipulative 

egoistiske 

ha trauman 

gashlighte 

uten å være narasisist- eller ha diagnosen 

mennesker generellt gjør noen av disse tingene

En kan også vare abusive pga trauman 

Vold er aldri ok. Men betyr ikke at en er narssisist for det. 
 

så ja uten grunn- mener jeg mennesker uten diagnosen eller mennesker som har noen trekk men som får diagnosen kastet på seg. Det kreves veldigt mye mer en noen trekk som mange menneske har for at det ska bli en allvorlig personlighetsforstyrelse. Ta hellre og sett ord på ting isteden. Da vil diagnosen tas mer på allvor :) 

det kan virke som at alle er psykopater,sociopater,  gashlightere eller narssisister over nette! Det sies for ofte og for lett. 

si hellre- hun er veldig egoistisk eller hun er abusive, eller hun er manipulativ. Og ordet gashlighting burde også folk generellt slutte å si , fordi alle mennesker gjør det umedvetet. Gashlighting er kun en ting når noen gjør det medvetet og for å få noe ut av det! 
 

 

Endret av Mittitree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ghostface

Denne Heard dama virker ikke helt god. Han skulle holdt seg sammen med Vanessa Paradis eller hva hans eks het.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Raven.Writingdesk skrev (51 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor men jeg leser alle dine innlegg med stemmen til Paul Jefferson (amerikaneren) i Førstegangstjenesten.. 


https://www.nrk.no/video/humor/det-beste-fra-paul-

Raven.Writingdesk skrev (52 minutter siden):

Jeg vet ikke hvorfor men jeg leser alle dine innlegg med stemmen til Paul Jefferson (amerikaneren) i Førstegangstjenesten.. 


https://www.nrk.no/video/humor/det-beste-fra-paul-jefferson_e8d13bcd-9ac2-408a-8294-0020c509c173  

_e8d13bcd-9ac2-408a-8294-0020c509c173  

Haha 😂 Who knows 🤷‍♀️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mittitree
Anonyym97 skrev (29 minutter siden):

Han virker så dårlig til å snakke for seg? Usikker? 😕

Syns han snakket bra for seg. Men en ting jeg reagerte på er at folk ska huske på ting som har skjedd for mange år siden.

det er jo hur mye som helst, og ikke lissom 2-3 episoder.  

Ex han sikkerhetsvakten som sa at hun kastet en rød kopp eller noe mens Depp sa at det var en pennfodrale. 

det blir jo vanskeligt å ha kun historier som bevismateriale eller? Bilde å inspillinger er jo det såklart. 
 

tror Depp brukte tid på svaren fordi han måtte gå tillbaka i hode sitt tenke og huske. :)

Endret av Mittitree
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gremmes litt over denne rettsaken. 
For at JD skal få sin oppreising, så «outes» alle venner og bekjente om deres drug/ alkohol bruk…

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (11 minutter siden):

Jeg gremmes litt over denne rettsaken. 
For at JD skal få sin oppreising, så «outes» alle venner og bekjente om deres drug/ alkohol bruk…

 

Hva er det du prater om? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 hours ago, Raven.Writingdesk said:

Enig. Han er et offer, ferdig snakka.
 

«Why did you stay» spør advokaten han om. Spør den trillionen av kvinner som forblir med sine konebankere i åresvis. (Svaret han ga var forøvrig hjerteskjærende..) 

 

Kunne du ha fortalt hva han sa? Jeg har nettopp begynt å sette meg inn i saken først nå, og fy søren så mye det er å få med seg..! 

2 hours ago, Fløff said:

💔

Meeeeen, han kunne spart seg for den sms’ en 

Hva stod det i sms'en? (Fikk ikke bort emojien) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ærlig talt at begge høres like klin sprø og usympatiske ut. De burde holdt sammen, for de kler hverandre sånn sett.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh boy. AH's team prøver faktisk å argumentere for at JD kuttet av seg sin egen finger med en kniv.

 

Dette er interessant av to grunner.

1) AH har gitt en annen forklaring før, at JD kastet en telefon på fingeren sin.

2) Skaden som oppstod kan ikke ha oppstått ved å kutte med kniv. Kirurgen som opererte JD sa selv at dette var "wound of velocity".

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Depp_Is_Innocent skrev (13 minutter siden):

Oh boy. AH's team prøver faktisk å argumentere for at JD kuttet av seg sin egen finger med en kniv.

 

Dette er interessant av to grunner.

1) AH har gitt en annen forklaring før, at JD kastet en telefon på fingeren sin.

2) Skaden som oppstod kan ikke ha oppstått ved å kutte med kniv. Kirurgen som opererte JD sa selv at dette var "wound of velocity".

 

Trenger ikke å være lege for å se at det er veldig tydelig at den skaden ikke har kommet fra en kniv. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...