Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet
FruJohansen skrev (9 timer siden):

I denne videoen spilles det av lange lydklipp. Her forsøke JD å de- eskalere krangelen flere ganger, ved å rolig forklare hvorfor han ønsker å forlate huset, og at de kan snakkes om et par timer når begge har roet seg ned. Hun vil ikke at han skal gå, og der han stort sett holder hodet kaldt og prøver å være rasjonell, går hun gjennom hele repertoaret av metoder for å holde ham igjen, hvor hun til slutt ender med det ultimate kortet i kortstokken psykisk terror: I will die, you're killing me, you are causing me so much stress, mens hun hulkegråter. 

Husker ikke om det var denne videoen, men hun klarer ikke engang si "I love you", uten at det høres ut som en anklage; at han ikke elsker henne (nok). 

Hun er virkelig en ''vampyr'' og suger livet ut av ham. For noe forkastelig kvinnfolk. Hun manipulerer og lyver og spiller rollen sin foran kamera, men hun er egentlig en dårlig person. Jeg så intervju med parterapeuten deres hvor hun hevdet at begge var giftige for hverandre hvor hun var verst og bidro mest til at ting eskalerte. Han var den som alltid prøvde å roe situasjonen ned mens hun hisset seg opp og hisset situasjonen opp. Så jeg er litt på hans side i denne saken. Det må være virkelig utmattende for ham å ha med en slik kvinne å gjøre ... 

• Liker 18
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drizzt skrev (6 minutter siden):

Hun er virkelig en ''vampyr'' og suger livet ut av ham. For noe forkastelig kvinnfolk. Hun manipulerer og lyver og spiller rollen sin foran kamera, men hun er egentlig en dårlig person. Jeg så intervju med parterapeuten deres hvor hun hevdet at begge var giftige for hverandre hvor hun var verst og bidro mest til at ting eskalerte. Han var den som alltid prøvde å roe situasjonen ned mens hun hisset seg opp og hisset situasjonen opp. Så jeg er litt på hans side i denne saken. Det må være virkelig utmattende for ham å ha med en slik kvinne å gjøre ... 

Ser på rettsaken."Pause nå" Hun har to diagnoser. Sjekk ut. Veldig interessant.

• Liker 6
Skrevet
Mina 2 skrev (13 minutter siden):

Ser på rettsaken."Pause nå" Hun har to diagnoser. Sjekk ut. Veldig interessant.

Er den ene diagnosen borderline?

Skrevet (endret)

Hun advokaten som er nå og kryssavhører Dr. Curry (for A.H.), sies å aldri har vært i en rettssak. Det sies at hun har jobbet med forberedelse av vitner, hvis jeg ikke tar helt feil. Noen som vet noe mer om dette?

Hun gjør i alle fall mange ting, som ikke er til fordel for A.H. Hun misforstår også mye, og blander sammen ting og hendelser....  Virker som hun tar mye ut av kontekst og dikter opp sin egen historie og så kan ikke uttalelsene støttes. Folk smiler og ler av hennes tåpeligheter, om man kan kalle det det.

Endret av CeeCee
Skrivefeil x2
  • Liker 6
Skrevet

Dr. Shannon Curry er tøff og god til å svare.

• Liker 7
Skrevet
Tabris skrev (7 minutter siden):

Dr. Shannon Curry er tøff og god til å svare.

Trodde det var Currie jeg 😂😂🤣 Nå må jeg rette!

Er ellers enig med deg!

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, CeeCee said:

Trodde det var Currie jeg 😂😂🤣 Nå må jeg rette!

Er ellers enig med deg!

Står Curry i overskriften i videoen jeg ser, men vet ikke om det stemmer. 😅

• Liker 1
Skrevet
Depp_Is_Innocent skrev (På 9.4.2022 den 16.06):

Dette blir et SIRKUS. Er dere klare? Saken starter kommende mandag. Den vil bli sendt live.

Det er over 100 personer til sammen på vitnelisten. Blant annet Elon Musk, James Franco, Paul Bettany og Ellen Barkin; samt representanter fra Disney, Warner Bros, ACLU og LAPD. Depp og Heard ville begge også selv innta vitneboksen. Det er satt av opptil 6 uker for denne saken.

Dette er saken i korte trekk:

• Amber Heard påstod at Johnny Depp mishandlet henne.
  • Dette skjedde midt under den verste MeToo-perioden, så Depp ble umiddelbart sparket fra alle filmprosjekter. Disse skal ha vært verdt over 100 millioner USD for ham personlig.
  • Så kom det frem nye beviser, som viser at det var Heard som fysisk og psykisk mishandlet Depp.
  • Mishandlingen Heard utførte mot Depp finnes det beviser for, det samme gjør det ikke for Depps påståtte mishandling mot Heard, annet enn hennes ord. Ingen vitner har sett Depp mishandle henne, og det finnes ingen medisinsk dokumentasjon på de påståtte skadene han skal ha påført henne.
  • Amber Heard har hele tiden brukt sitt mektige nettverk, blant annet innenfor massemedia og et personlig forhold til verdens rikeste mann, til å hindre Depp å få renvasket navnet sitt.
  • Derfor går Depp til sak, for å renvaske navnet sitt, samt til sine barn - som også er skuespillere.
  • Johnny Depp tapte søksmålet mot den britiske avisen "The Sun", og Amber Heards advokater mener dette er gode nok bevis for at Depp er en "konebanker". Den saken er for øvrig meget mistenkelig: Sønnen til dommeren i saken ble ansatt av Robert Murdoch, eieren av "The Sun". Meget suspekt.

Noen artikler om saken:

https://people.com/movies/johnny-depp-versus-amber-heard-defamation-trial-what-to-know/

https://www.thetimes.co.uk/article/johnny-depp-v-amber-heard-get-ready-for-the-50m-rematch-qq055kmwg

https://www.vulture.com/2022/04/johnny-depp-amber-heard-defamation-lawsuit-virginia.html

https://nypost.com/2022/04/07/johnny-depp-vs-amber-heard-trial-new-evidence-revealed/

Her er et lydklipp, hvor Heard innrømmer å ha brukt vold mot Depp.

Her forklarer en advokat, i korte trekk, alt om saken:

Jeg støtter depp 100% , og er ikke verdens største fan av han,eneste filmen jeg virkelig liker med han er what eating gilbert grape? men dette har jeg ingen tro på. Hvis han hadde vert en mishandler hadde dette kommet frem før, han har vert sammens med mange damer og også vert gift? ( ? fordi jeg ikke er sikker han har vert gift ). Hvorfor står ikke de frem nå hvis han virkelig er en mishandler? han er ikke det kun mot 1

• Liker 9
Skrevet
Tabris skrev (Akkurat nå):

Står Curry i overskriften i videoen jeg ser, men vet ikke om det stemmer. 😅

Det håper jeg, for nå har jeg retta mine feil 😆

Skrevet

En tanke som også popper inn i hodet mitt..  Ville virkelig en som hadde blitt skambanka; dvs. slått og sparka gjentatte ganger og dratt etter håret, skalla ned, dytta i veggen m.m. pluss psykisk, verbalt, seksuelt og emosjonelt mishandla turd å følge etter mishandleren fra rom til rom og klynka, trygla og bedt dem om å ikke dra, komt med beskyldninger, stygge kalkenavn, krenkelser, ropt og skreket og provosert slik vi hører i disse videoene? Ville ikke vedkommende prøvd å roe ned og deeskalere situasjonen og prøvd å komme seg vekk?

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet
cas12 skrev (11 minutter siden):

Jeg støtter depp 100% , og er ikke verdens største fan av han,eneste filmen jeg virkelig liker med han er what eating gilbert grape? men dette har jeg ingen tro på. Hvis han hadde vert en mishandler hadde dette kommet frem før, han har vert sammens med mange damer og også vert gift? ( ? fordi jeg ikke er sikker han har vert gift ). Hvorfor står ikke de frem nå hvis han virkelig er en mishandler? han er ikke det kun mot 1

Han har vært gift en gang før, før han ble kjendis.

Alle eksene hans har bare snakket godt om han.

• Liker 9
Skrevet
CeeCee skrev (Akkurat nå):

Han har vært gift en gang før, før han ble kjendis.

Alle eksene hans har bare snakket godt om han.

Ok. Ja det sier jo ganske mye

• Liker 6
Skrevet
Valyria83 skrev (2 timer siden):

Den legen er  👏

Du sier hun er psykopat. Psykopati (dyssosial pf) er ikke det samme som EUPF og dramatiserende pf. 

• Liker 1
Skrevet
CeeCee skrev (50 minutter siden):

Hun advokaten som er nå og kryssavhører Dr. Curry (for A.H.), sies å aldri har vært i en rettssak. Det sies at hun har jobbet med forberedelse av vitner, hvis jeg ikke tar helt feil. Noen som vet noe mer om dette?

Hun gjør i alle fall mange ting, som ikke er til fordel for A.H. Hun misforstår også mye, og blander sammen ting og hendelser....  Virker som hun tar mye ut av kontekst og dikter opp sin egen historie og så kan ikke uttalelsene støttes. Folk smiler og ler av hennes tåpeligheter, om man kan kalle det det.

Hun har ikke vært med på sivile rettsaker før.

• Liker 1
Skrevet
Tvillingsjel skrev (24 minutter siden):

Du sier hun er psykopat. Psykopati (dyssosial pf) er ikke det samme som EUPF og dramatiserende pf. 

Nei vet det 😂 kaller henne det bare fordi jeg blir så oppgitt av oppførselen hennes. 

• Liker 2
Skrevet

«la oss gå gjennom et dokument med sånn 50 spørsmål og la oss lese hver eneste linje og la oss spørre hvorfor hver eneste linje er viktig og la oss få det samme svaret på hver eneste linje» 

🤯🤯🤯🤯🤯

• Liker 3
Skrevet
CeeCee skrev (1 time siden):

En tanke som også popper inn i hodet mitt..  Ville virkelig en som hadde blitt skambanka; dvs. slått og sparka gjentatte ganger og dratt etter håret, skalla ned, dytta i veggen m.m. pluss psykisk, verbalt, seksuelt og emosjonelt mishandla turd å følge etter mishandleren fra rom til rom og klynka, trygla og bedt dem om å ikke dra, komt med beskyldninger, stygge kalkenavn, krenkelser, ropt og skreket og provosert slik vi hører i disse videoene? Ville ikke vedkommende prøvd å roe ned og deeskalere situasjonen og prøvd å komme seg vekk?

Dette har jeg også tenkt, men vil være forsiktig med å anta noe som helst i et så destruktivt forhold. I en... tradisjonell(?) relasjon med psykisk og fysisk terror, oppstår det også et avhengighetsforhold mellom offer og voldsutøver. Gjennom år med degradering og pulverisering av selvbildet til offeret, føles det ofte som om relasjonen er det eneste som er verdt å ta vare på (for offeret), og uten relasjonen er man uønsket og alene. Nettopp dette er grunnen til at det er ekstremt krevende å komme seg ut. 

I opptakene får jeg heller ikke noe som helst inntrykk av JD som en person som bryter ned AH. Tvert i mot framstår hun som den manipulerende, hånende og destruktive. Han er stygg i kjeften til tider, men mitt inntrykk er at det er et resultat av at AH har drevet krangelen på sin måte for lenge. 

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet

Dr.Curry imponerte meg, hun fremsto særdeles kompetent og tydelig, og lot seg ikke manipulere av Heards forsvar. Respekt!

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
CeeCee skrev (1 time siden):

Akkurat dette er klassisk borderline. Et tegn ved denne diagnosen kan være intens frykt for å bli forlatt. Så ikke usannsynlig at det er slik.

• Liker 5
Skrevet
Tvillingsjel skrev (4 timer siden):

Det går så og si for det samme. Alle disse diagnosene går under Cluster B og har mye til felles.

Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...