Gå til innhold

JOHNNY DEPP & AMBER HEARD

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er denne rettsaken offentlig??

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hallepalle2 skrev (11 minutter siden):

Jeg elsker når man skriver som man kjenner mannen😂

Ikke sant? 

• Liker 2
Gjest Ghostface
Skrevet (endret)
Hallepalle2 skrev (1 time siden):

Endret av Ghostface
Gjest Ghostface
Skrevet
Valyria83 skrev (4 timer siden):

Han er kjent for å være privat og litt sjenert. Han er en kunstner type som er lett å misforstå. 

Kjenner ham ikke, men han har alltid virket sjenert. Det er mange skuespillere som er det.

Gjest Lunaris
Skrevet

Søk opp «Amber forget camera» på YouTube…

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende innlegg.

Sol, admin.

Skrevet
Hallepalle2 skrev (2 timer siden):

Har jeg skrevet at jeg kjenner han.?  Dette har han jo sagt selv 😆

• Liker 3
Skrevet

Dummeste trekket av amber var lydopptak av når Johnny Depp kutter seg selv. Han skader seg selv fremfor noe annet i frustrasjon. Idiot dame.

• Liker 3
Skrevet
Kakemiriam skrev (Akkurat nå):

Dummeste trekket av amber var lydopptak av når Johnny Depp kutter seg selv. Han skader seg selv fremfor noe annet i frustrasjon. Idiot dame.

Jeg skjønner ikke helt relevansen i å trekke frem selvskading om man vil sannsynliggjøre voldsutøvelse mot partner 🤷‍♀️

• Liker 7
Skrevet
Fløff skrev (13 timer siden):

Jeg skjønner ikke helt relevansen i å trekke frem selvskading om man vil sannsynliggjøre voldsutøvelse mot partner 🤷‍♀️

Viser bare at han heller vil skade selv enn andre. 

• Liker 7
Skrevet

https://www.foxella.com/when-you-broke-up-with-him-for-a-day-or-two-though-it-didnt-take-you-long-to-find-your-way-into-my-trailer-naked-though-did-it/

Uffda.. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt sansen for Amber Heard (før denne rettssaken) men blir mer og mer skeptisk jo lengre ut i denne saken man kommer. Jeg har tenkt at begge to har vært like god mtp fysisk vold, men begynner å snu. Og når det gjelder psykisk vold er jeg ikke i tvil om hvem som er mest skyldig. 

• Liker 7
Skrevet
BuffyTheVampire skrev (1 time siden):

https://www.foxella.com/when-you-broke-up-with-him-for-a-day-or-two-though-it-didnt-take-you-long-to-find-your-way-into-my-trailer-naked-though-did-it/

Uffda.. 

Jeg skal ærlig innrømme at jeg har hatt sansen for Amber Heard (før denne rettssaken) men blir mer og mer skeptisk jo lengre ut i denne saken man kommer. Jeg har tenkt at begge to har vært like god mtp fysisk vold, men begynner å snu. Og når det gjelder psykisk vold er jeg ikke i tvil om hvem som er mest skyldig. 

Hun har dessverre lurt mange. Den Kevin Costner historien har florert på nettet en stund nå. 

• Liker 3
Skrevet
Valyria83 skrev (På 21.4.2022 den 22.03):

Bare ett jævla mas om narkotika misbruk. Han har innrømmet at han har brukt drugs move on.!! 

De har vel en ikke noe særlig til sak, så da må de vinkle det på en annen måte og de kan ta han på dette, så da gjør de det.

• Liker 2
Skrevet
Hatsumomo skrev (18 minutter siden):

De har vel en ikke noe særlig til sak, så da må de vinkle det på en annen måte og de kan ta han på dette, så da gjør de det.

Det handler nok også om å så tvil om Depps hukommelse. Derfor spør han så mye om hukommelse og Black out.

Dessverre en meget smart strategi som gjør at jeg tror Depp taper.

Skrevet (endret)

Update dag 8: Har sett 1,5t inn i fortsettelsen av kryssavhør av Depp nå. Bra de spiller opptak der faktisk A.H. sin måte å snakke på "Jackhammer style way of talking" (tef. parterapeuten) kommer så tydelig frem. J.D. får jo ikke sagt det han har på hjertet... Han får inn en setning her og der, så begynner hun med psychobabbelet sitt igjen. Man hører på måten hun snakker og ting hun sier at det er så utrolig narsissistisk..

Det de spiller av og leser opp viser hvor lite de har å gå på.. Mange av disse tekstmld er lest helt eller delvis opp tidligere i rettsaken også.

Synes det er bra at J.D.s advokater tillater det meste av "bevis" som forsvaret legger frem, selv om det kan tolkes negativt for J.D. Viser de ikke har noe å skjule, og han prøver å forklare, men blir avbrutt og bes svare ja eller nei.

Liker J.D. sine svar/ måte å svare på. Morsom og nesten litt frekt. Håper juryen har humoristisk sans! Nå lo nettopp hele salen flere ganger av hans kommentarer når forsvaret las opp alle disse gossipmagasin- artiklene.

Edit: J.D. har alltid hatt en mørk sans for humor og han bruker mye ironi. Det forsvaret kalles groteske og horrible meldinger er bare veldig, veldig mørk humor.

Endret av CeeCee
  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Man kan kalle det mørk humor, men jeg syntes ikke tekstmeldingene unnskylder han på noe som helst måte. De er ganske grove, og det er ikke noe tvil om at JD har sine egne problemer. 

Dette er to mennesker som helt tydelig trigger hverandre veldig, og som overhodet aldri burde funnet sammen. De har begge sine issues her, men AH fremstår klart og tydelig som den narssistiske galningen i det forholdet som var.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet
Fløff skrev (På 4/23/2022 den 22.38):

Det sier mye om hvor lite hun faktisk har av ordentlige bevis.

Har ikke satt meg så mye inn i denne saken før nå de siste dagene, og fy for en fæl dame.

Noen som har sett denne videoen? Ikke mye til offer hun der, tvert i mot

Skrevet
Hatsumomo skrev (21 minutter siden):

Man kan kalle det mørk humor, men jeg syntes ikke tekstmeldingene unnskylder han på noe som helst måte. De er ganske grove, og det er ikke noe tvil om at JD har sine egne problemer. 

Dette er to mennesker som helt tydelig trigger hverandre veldig, og som overhodet aldri burde funnet sammen. De har begge sine issues her, men AH fremstår klart og tydelig som den narssistiske galningen i det forholdet som var.

Han unnskylder heller ingenting. Han innrømmer det han har sagt/ skrevet, drukket, sniffet, knipset, slått inventar og vegger, men mener selvsagt mye er misforstått og tatt ut av kontekst (som f eks  50sek av en eller flere timers samtale er!). Heksebrenningen er tatt direkte fra Monty Python, svarte han nettopp. Burn the witches -jeg har ikke sett den. Er ikke så MP fan. 😂

Det er klart begge har issues. JD har mommyissues og traumer fra barndommen. Ut fra det springer selvmedisinering osv.osv. AH er en helt annen. Hun har psykiske problemer og daddyissues. Bipolar og narsissist. Han rolig, reservert måte å snakke på. Hun Jackhammer. Når disse to møtes i en diskusjon blir det kræsj... Og ender i katastrofe... Hun presser og presser, han rømmer fra rom til rom med henne etter seg som jackhammer med spørsmål og anklager.. Han er litt full og litt høy på diverse.. Hadde selv blitt gal jeg...

• Liker 21
Skrevet
Hatsumomo skrev (34 minutter siden):

Det er referanse til Monty Python - Burn the witches (som jeg ikke har sett) sa JD i retten nettopp.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst og det er derfor ikke mulig å gi flere svar.
  • Opprett ny...