Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Titania
lurven skrev (17 minutter siden):

Jeg glemte å fjerne transportsikringene på en jeg hadde en gang, var stressa og sånn, den hoppa også litt rundt😆

:fnise:

Transportsikringer og alt var fjernet her. Disse koppene som skal stabilisere maskinen gjør det verre, og maskinen var i vater alle veier før den ble startet. Men det funker med tørketrommelen oppå, selv om den må dyttes litt på plass en gang eller to i året

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina

Det har vært mange snodige tråder her på KG i sommer. Virker som mange kjeder seg.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden
Entern skrev (51 minutter siden):

Stoler veldig på ekspertisen din 😊

Håper det går bra med mannen din!!😊

Takk og takk. 🙂
det ..går.. vi sier det sånn. Vi har ledd noen ganger i dag. Det er bra. 🙂

• Hjerte 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden

Vi har startet å se grisen Gunda. Liten søt perle på NRK. Ligger på appen. Men vær forsiktig hvis sart.. jeg gråt av høne som mangla et bein😭

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden
Titania skrev (21 minutter siden):

:fnise:

Transportsikringer og alt var fjernet her. Disse koppene som skal stabilisere maskinen gjør det verre, og maskinen var i vater alle veier før den ble startet. Men det funker med tørketrommelen oppå, selv om den må dyttes litt på plass en gang eller to i året

Sånne kopper har vi fått beskjed av reparatør om at ikke er bra og ikke skal brukes, gir mer risting. De er sure på at butikkene selger de. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden
Kvakkekyllingen skrev (50 minutter siden):

Åå :( God bedring til ham! 💛 Håper det går bra :)

Takk. Han er ganske redusert og det er trist og praktisk røft, men blir bra igjen🙂

• Hjerte 3
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden
Entern skrev (54 minutter siden):

Å så fint gjort 😊 kjenner deg nok godt, du er så glad i fiskekaker 😊😊😊

Veldig snilt❤️ Ble glad. Folk er snille rundt oss. 

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Titania
Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Sånne kopper har vi fått beskjed av reparatør om at ikke er bra og ikke skal brukes, gir mer risting. De er sure på at butikkene selger de. 

Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Takk. Han er ganske redusert og det er trist og praktisk røft, men blir bra igjen🙂

Det skjønner jeg godt :( Ja, det er godt iallefall 👍💛

• Hjerte 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøkenfryden
Titania skrev (Akkurat nå):

Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 

Haha. Huffameg.  Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Titania
Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Haha. Huffameg.  Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . 

Min har 1400 på maks, men det går ok på 1200 - selv om det da høres ut som at ting er på vei til å ramle ned der inne 😛 Greit at det ikke er rennende bløtt når det kommer ut også

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina

Siden det er fredag blir det pizza til kveldsmat. 

• Liker 4
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Cid
Titania skrev (54 minutter siden):

Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Athena Catalina skrev (37 minutter siden):

Siden det er fredag blir det pizza til kveldsmat. 

Ikke taco?

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina
Cid skrev (20 minutter siden):

Ikke taco?

Spiser ikke taco, bare fordi det er fredag. 

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cid
Athena Catalina skrev (6 minutter siden):

Spiser ikke taco, bare fordi det er fredag. 

Har ikke du slike tradisjoner?

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Titania
Cid skrev (28 minutter siden):

Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden

Desember 2018 :)

• Liker 1
Lenke til innlegg
Del på andre sider
Athena Catalina
Cid skrev (1 minutt siden):

Har ikke du slike tradisjoner?

Nei.

• Liker 2
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...