Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Takk. Han er ganske redusert og det er trist og praktisk røft, men blir bra igjen🙂

Det skjønner jeg godt :( Ja, det er godt iallefall 👍💛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Titania skrev (Akkurat nå):

Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 

Haha. Huffameg.  Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 minutter siden):

Haha. Huffameg.  Slår ned alltid jeg, sentrifugering, for det kanskje her også, en dansetur jeg har aldri på 1600 . 

Min har 1400 på maks, men det går ok på 1200 - selv om det da høres ut som at ting er på vei til å ramle ned der inne 😛 Greit at det ikke er rennende bløtt når det kommer ut også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (54 minutter siden):

Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 

Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (28 minutter siden):

Gått så lenge siden du flyttet inn? Tiden flyr o: husker vi pratet om det på den tiden

Desember 2018 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå hører jeg på plata «Kodama» av blackgaze*-bandet Alcest. Er bra 👍 ikke favorittplata mi med Alcest men bra 😊👍Plata er inspirert av filmen Prinsesse Mononoke** som jeg håper alle her har sett 😀

*=blackgaze = blanding av shoegaze (My Bloody Valentine osv) og black metal, spesifikt atmosfærisk black metal

**=fantastisk bra Studio Ghibli film. IKKE barnefilm da! 

Endret av Entern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 minutter siden):

Gått fort 

Både fort og sakte på en gang, syns jeg. Men det har vel noe med kaoset man har stått i de 3 siste årene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 minutt siden):

Både fort og sakte på en gang, syns jeg. Men det har vel noe med kaoset man har stått i de 3 siste årene

Savner du litt 2018?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
Athena Catalina skrev (3 minutter siden):

Nå har jeg hørt litt på albumet. Fantastisk 😍

Jeg hørte noen sanger på tur hjem i dag. Minnet meg bittelitt om Metallica faktisk 😁 Men var bare et par sanger jeg fikk hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Savner du litt 2018?

Egentlig ikke. Ganske kaotisk år det også, som jo ble avsluttet med at jeg var innlagt (men ute på permisjon) på sykehus - ikke helt woohoo 😛 Men glad for leiligheten :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Catalina skrev (4 minutter siden):

Nå har jeg hørt litt på albumet. Fantastisk 😍

Veldig glad du liker det 😊 så for meg at det kunne være noe for deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Jeg hørte noen sanger på tur hjem i dag. Minnet meg bittelitt om Metallica faktisk 😁 Men var bare et par sanger jeg fikk hørt. 

Du er alltid kul til å sjekke ut musikk-ting jeg nevner 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...