Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Maestro skrev (25 minutter siden):

Jeg slet med det samme i ungdommen. Så mye for meg at spesielt pappa skulle dø. Så for meg bilulykker, da han kjører mye bil pga jobb. Når tlf min ringte, så fikk jeg fort hetta da jeg trodde det var tlf om at pappa døde. Og de tankene var så ekte, at jeg ble redd og lei meg. 

De tankene er nok fordi du er redd for de du er glad i 🥰 Og vi skal alle dø en dag, som er en skremmende tanke 🙁 Ta og gled deg over og nyt den tiden man har sammen.💚En dag skal vi dø, alle andre dager skal vi leve ☺️

Ja er ofte mamma jeg får sånne tragiske tanker om og hun betyr alt for meg ♥️Men tenker at det er svært lite sannsynlig for at hun plutselig skulle dødd nå siden hun er sunn og frisk :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Ja er ofte mamma jeg får sånne tragiske tanker om og hun betyr alt for meg ♥️Men tenker at det er svært lite sannsynlig for at hun plutselig skulle dødd nå siden hun er sunn og frisk :) 

Ja, du har jo så god relasjon med moren din 💚 Godt at du tenker det, for ingen dør plutselig om når man ikke er syk, storrøyker eller noe. Pappa røyker MYE, men den gangen så var det bilulykke jeg så for meg 🙄🤔 Er mer engstelig nå da han blir 68 og hoster mye. Men, ellers oppe og går og enda i arbeid frem til jul ☺️ Han er livsglad, sta og seig, så ingen av oss søsken tror han stryker med, med det første. 😂🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos frisøren. Gikk først innom en. De hadde ikke anledning. Gikk til en annen. De hadde ikke åpnet enda. Jeg sto og trippet utenfor. Er jo ikke ofte jeg våger meg til frisøren. Endelig åpnet de. Og jeg har fått klippet meg. Så nå blir det vel 4 år til neste gang jeg våger :ninja:

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (41 minutter siden):

Jeg har vært hos frisøren. Gikk først innom en. De hadde ikke anledning. Gikk til en annen. De hadde ikke åpnet enda. Jeg sto og trippet utenfor. Er jo ikke ofte jeg våger meg til frisøren. Endelig åpnet de. Og jeg har fått klippet meg. Så nå blir det vel 4 år til neste gang jeg våger :ninja:

Heldig du som kan vente i 4 år :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tur nummer 90 på treningssenteret et faktum 🥳

 

 

Bare 10 igjen før målet er nådd - og har en plan om en tur til denne uken, om ikke alt går til helvete på søndag

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lurven
Titania skrev (15 minutter siden):

Da var tur nummer 90 på treningssenteret et faktum 🥳

 

 

Bare 10 igjen før målet er nådd - og har en plan om en tur til denne uken, om ikke alt går til helvete på søndag

Har du 90 turer i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (10 minutter siden):

Har du 90 turer i år?

Siden 1 september i fjor - så på ett år 😅 

57 i år

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en inngjerdet terrasse og hadd sett meg lei på at det er lenge siden det ble malt så i dag ble den malt ^^, 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (38 minutter siden):

Har en inngjerdet terrasse og hadd sett meg lei på at det er lenge siden det ble malt så i dag ble den malt ^^, 

Til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (10 minutter siden):

FB_IMG_1659716798196.thumb.jpg.540ff874165188ea15b250508a07c404.jpg

Det første jeg så var book... :ac: Tørr middag.

Trash 😑

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Entern said:

Tror @Cid lurer på hvilken farge dere brukte 😅

Jeg brukte hvit ^^, 

 

(Siden jeg satt med knærne plantet godt i terrassebordene for en time eller to, så gikk det ikke så greit med dem (knærne) :sukk:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Entern skrev (15 minutter siden):

Trash 😑

Junkfood med andre ord :P 

Daryl Dixon skrev (26 minutter siden):

FB_IMG_1659716798196.thumb.jpg.540ff874165188ea15b250508a07c404.jpg

Det første jeg så var book... :ac: Tørr middag.

Samme her, kan se på det som at det betyr å booke en restaurant 😄 

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...