Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Jeg koste meg veldig! 😊

Så godt å høre 😊

Alltid koselig å høre fra deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (Akkurat nå):

Så godt å høre 😊

Alltid koselig å høre fra deg 😊

Det var veldig hyggelig sagt 🥺😊 

Jeg vet jeg er mye stille for tiden.

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Det var veldig hyggelig sagt 🥺😊 

Jeg vet jeg er mye stille for tiden.

Håper bare alt er bra med deg og Plutten 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Håper bare alt er bra med deg og Plutten 😊

Plutten har det fint! Han har blitt så stor, vokst mange cm i sommer! Begynt på ny avdeling i barnehagen og har snart bursdag 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (4 minutter siden):

Plutten har det fint! Han har blitt så stor, vokst mange cm i sommer! Begynt på ny avdeling i barnehagen og har snart bursdag 😊

Så artig 😊 begynt å bli en stor gutt 👶👦😊

Blir nok koselig for begge med bursdagsfeiring 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (10 minutter siden):

Så artig 😊 begynt å bli en stor gutt 👶👦😊

Blir nok koselig for begge med bursdagsfeiring 🥳

Bursdagsfeiring blir bra. Plutten gleder seg stort. Han ønsker seg trailer man kan kjøre biler oppå, og traktor 😅 og krone. Han har snakket om å få krone i hele sommer 😂

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Bursdagsfeiring blir bra. Plutten gleder seg stort. Han ønsker seg trailer man kan kjøre biler oppå, og traktor 😅 og krone. Han har snakket om å få krone i hele sommer 😂

Så koselig 😊

Jeg var kjempeglad i traktor og gravemaskin på den alderen selv 😅😀

Han blir nok glad når han får krone 👦👑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt det helt KANON på Hellbillies ikveld 🥳🍻 Har ikke hørt så mye på dem, men det skal jeg uten tvil gjøre fremover 🥰 Og så blir det CC Cowboys imorgen kveld 🥰🍻

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maestro skrev (4 minutter siden):

Hatt det helt KANON på Hellbillies ikveld 🥳🍻 Har ikke hørt så mye på dem, men det skal jeg uten tvil gjøre fremover 🥰 Og så blir det CC Cowboys imorgen kveld 🥰🍻

Så bra du har hatt en flott kveld med konsert 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg hater tvangstanker :( Tvangstanker, lydsensitiv og sosial angst. Unner ingen å ha noen av de plagene!

I ny og ne så dukker det opp skikkelige tragiske tanker i hodet mitt (type hvor jeg ser for meg at jeg eller noen jeg er glad i dør) klarer jeg ikke å fortrengende de tankene og jeg tillater meg selv å se for meg det så blir jeg deprimert :( skjønner ikke hvorfor sånne triste tanker dukker opp, hva er poenget?     

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (1 minutt siden):

Som jeg hater tvangstanker :( Tvangstanker, lydsensitiv og sosial angst. Unner ingen å ha noen av de plagene!

I ny og ne så dukker det opp skikkelige tragiske tanker i hodet mitt (type hvor jeg ser for meg at jeg eller noen jeg er glad i dør) klarer jeg ikke å fortrengende de tankene og jeg tillater meg selv å se for meg det så blir jeg deprimert :( skjønner ikke hvorfor sånne triste tanker dukker opp, hva er poenget?     

:klem:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker aldri på alder annet enn at min kronologiske alder er høyere enn min biologiske alder som er omtrent på samme nivå som min sosiologiske alder mens min psykologiske alder varierer fra barn til eldgammel (= kommer an på hva jeg gjør) C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (19 minutter siden):

Tenker aldri på alder annet enn at min kronologiske alder er høyere enn min biologiske alder som er omtrent på samme nivå som min sosiologiske alder mens min psykologiske alder varierer fra barn til eldgammel (= kommer an på hva jeg gjør) C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif

Jeg synes du er ung til sinns :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (54 minutter siden):

Så bra du har hatt en flott kveld med konsert 😀😀😀

Ja, elsker konserter og pils 😂🥰 Så det gjorde veldig godt for sjela 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (35 minutter siden):

Som jeg hater tvangstanker :( Tvangstanker, lydsensitiv og sosial angst. Unner ingen å ha noen av de plagene!

I ny og ne så dukker det opp skikkelige tragiske tanker i hodet mitt (type hvor jeg ser for meg at jeg eller noen jeg er glad i dør) klarer jeg ikke å fortrengende de tankene og jeg tillater meg selv å se for meg det så blir jeg deprimert :( skjønner ikke hvorfor sånne triste tanker dukker opp, hva er poenget?     

God klem 🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (38 minutter siden):

Som jeg hater tvangstanker :( Tvangstanker, lydsensitiv og sosial angst. Unner ingen å ha noen av de plagene!

I ny og ne så dukker det opp skikkelige tragiske tanker i hodet mitt (type hvor jeg ser for meg at jeg eller noen jeg er glad i dør) klarer jeg ikke å fortrengende de tankene og jeg tillater meg selv å se for meg det så blir jeg deprimert :( skjønner ikke hvorfor sånne triste tanker dukker opp, hva er poenget?     

Jeg slet med det samme i ungdommen. Så mye for meg at spesielt pappa skulle dø. Så for meg bilulykker, da han kjører mye bil pga jobb. Når tlf min ringte, så fikk jeg fort hetta da jeg trodde det var tlf om at pappa døde. Og de tankene var så ekte, at jeg ble redd og lei meg. 

De tankene er nok fordi du er redd for de du er glad i 🥰 Og vi skal alle dø en dag, som er en skremmende tanke 🙁 Ta og gled deg over og nyt den tiden man har sammen.💚En dag skal vi dø, alle andre dager skal vi leve ☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...