Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Kollega sendte oppmuntring på døra til oss. Fiskekaker fra fiskebutikk, remulade og ferskt bakeribrød. Så snilt🥲 Ble bra middag🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Kollega sendte oppmuntring på døra til oss. Fiskekaker fra fiskebutikk, remulade og ferskt bakeribrød. Så snilt🥲 Ble bra middag🥰

Så fint gjort ♥️ Pappa? 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Fryden har nok peiling ja 😄 Men det har du også tror jeg. Du bor jo også der 😁

Takk 😊

Jeg pleide å ha god peil på utesteder men har blitt litt sånn halvgammel og lat og slapp 😅😊 har fortsatt litt peil da 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Vi hadde det som klesvaskemaskin, men den var så ræva på slutten , stoppa midt i programmet og sånn. Men den trudelutten slutta aldri, jeg ble så sur. Hva faen synger den for, får ikke til noe jo??!!!!!😂

:fnise:

Vi trodde vår hadde gått i stykker fordi den virkelig hoppa rundt på vaskerommet. Så vi kjøpte den jeg har nå. 

Elkjøp tok med seg den vi hadde, og den nye hoppet like ille rundt. Problemet: for mykt gulv 🙄

Selv med tørketrommelen oppå, flytter den bittelitt på seg noen ganger. 

 

Men var veldig fornøyd med samsungen da vi hadde den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (5 minutter siden):

Takk snille. Tipper vi kan dekke ulike typer sted👍🏻 Kollega er på veninnemiddag nå.etter anbefaling fra meg nå og er veldig fornøyd. Koselig, 

vi har måttet avlyse alt pga ting her😭

Stoler veldig på ekspertisen din 😊

Håper det går bra med mannen din!!😊

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Så fint gjort ♥️ Pappa? 🥺

Mann skada seg i går så ting er litt tumultete😕

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (4 minutter siden):

Kollega sendte oppmuntring på døra til oss. Fiskekaker fra fiskebutikk, remulade og ferskt bakeribrød. Så snilt🥲 Ble bra middag🥰

Å så fint gjort 😊 kjenner deg nok godt, du er så glad i fiskekaker 😊😊😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (4 minutter siden):

Takk 😊

Jeg pleide å ha god peil på utesteder men har blitt litt sånn halvgammel og lat og slapp 😅😊 har fortsatt litt peil da 😊

Hehe, blir sånn med åra 😁 Det tror jeg nok du har ja :) Jeg har absolutt 0 peiling. Så og si aldri ute og spiser 😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Mann skada seg i går så ting er litt tumultete😕

Åå :( God bedring til ham! 💛 Håper det går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
Titania skrev (12 minutter siden):

:fnise:

Vi trodde vår hadde gått i stykker fordi den virkelig hoppa rundt på vaskerommet. Så vi kjøpte den jeg har nå. 

Elkjøp tok med seg den vi hadde, og den nye hoppet like ille rundt. Problemet: for mykt gulv 🙄

Selv med tørketrommelen oppå, flytter den bittelitt på seg noen ganger. 

 

Men var veldig fornøyd med samsungen da vi hadde den :)

Jeg glemte å fjerne transportsikringene på en jeg hadde en gang, var stressa og sånn, den hoppa også litt rundt😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurven skrev (17 minutter siden):

Jeg glemte å fjerne transportsikringene på en jeg hadde en gang, var stressa og sånn, den hoppa også litt rundt😆

:fnise:

Transportsikringer og alt var fjernet her. Disse koppene som skal stabilisere maskinen gjør det verre, og maskinen var i vater alle veier før den ble startet. Men det funker med tørketrommelen oppå, selv om den må dyttes litt på plass en gang eller to i året

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (51 minutter siden):

Stoler veldig på ekspertisen din 😊

Håper det går bra med mannen din!!😊

Takk og takk. 🙂
det ..går.. vi sier det sånn. Vi har ledd noen ganger i dag. Det er bra. 🙂

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har startet å se grisen Gunda. Liten søt perle på NRK. Ligger på appen. Men vær forsiktig hvis sart.. jeg gråt av høne som mangla et bein😭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Titania skrev (21 minutter siden):

:fnise:

Transportsikringer og alt var fjernet her. Disse koppene som skal stabilisere maskinen gjør det verre, og maskinen var i vater alle veier før den ble startet. Men det funker med tørketrommelen oppå, selv om den må dyttes litt på plass en gang eller to i året

Sånne kopper har vi fått beskjed av reparatør om at ikke er bra og ikke skal brukes, gir mer risting. De er sure på at butikkene selger de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (50 minutter siden):

Åå :( God bedring til ham! 💛 Håper det går bra :)

Takk. Han er ganske redusert og det er trist og praktisk røft, men blir bra igjen🙂

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (54 minutter siden):

Å så fint gjort 😊 kjenner deg nok godt, du er så glad i fiskekaker 😊😊😊

Veldig snilt❤️ Ble glad. Folk er snille rundt oss. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Sånne kopper har vi fått beskjed av reparatør om at ikke er bra og ikke skal brukes, gir mer risting. De er sure på at butikkene selger de. 

Jepp. Men ble faktisk anbefalt å forsøke av hvitevareservice eller hva pokker de heter. Før de heller foreslo å putte en finerplate under, men det blir ganske kronglete å få inn på det knøttlille rommet. Så da får det bli sånn det er, og heller dytte på plass. Snart bodd her i 4 år, så det har funket greit 😛 Men det rister i ca hele leiligheten når den sentrifugerer 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...