Hoppetaujenta Skrevet 1. april #217241 Del Skrevet 1. april Freyja Valkyrie skrev (4 timer siden): I morgen skal jeg kjøpe nye sommerdekk. Håper at du har en grei bil som kan passe til dem, ellers kommer du ikke så langt...men de kan jo plantes i... @Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217242 Del Skrevet 1. april Jeg tror på ufo og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217243 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (1 minutt siden): Jeg tror på ufo og sånn. Sett ET? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217244 Del Skrevet 1. april Just now, Cid said: Sett ET? På kino når jeg var liten ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april #217245 Del Skrevet 1. april 8 hours ago, Peanut said: Noen som fant aprilspøk i avisene? <_< Jeg trodde avisene hadde sluttet med aprilspøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 1. april #217246 Del Skrevet 1. april 5 hours ago, Peanut said: Vel, da er tur til London OG Weymouth bestilt fra 19-31 mai så da blir det flere bilder og reiseskildringer i Peanut’s Travels 😊 Woot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217247 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (5 minutter siden): På kino når jeg var liten ja. Jeg var ikke født enda da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217248 Del Skrevet 1. april 9 minutter siden, Cid said: Jeg var ikke født enda da. Nei det var andre filmen jeg så på kino som barn. Første var Bambi, som antagelig gjorde meg til vegetarianer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217249 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (1 minutt siden): Nei det var andre filmen jeg så på kino som barn. Første var Bambi, som antagelig gjorde meg til vegetarianer. Så du levde på 40 tallet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217250 Del Skrevet 1. april (endret) 1 minutt siden, Cid said: Så du levde på 40 tallet? 🤣 Nei, men de hadde sikkert matine an barnefilmer. Endret 1. april av No1*No1 Whoops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217251 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (1 minutt siden): 🤣 Nei, men de hadde sikkert matine an barnefilmer. Jeg ble alltid så lei meg når Bambi sin mor døde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217252 Del Skrevet 1. april Just now, Cid said: Jeg ble alltid så lei meg når Bambi sin mor døde Tror det gjorde alle barn. Ble lei I seg og sinte av filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217253 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (1 minutt siden): Tror det gjorde alle barn. Ble lei I seg og sinte av filmen. Sett Bambi 2? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 1. april #217254 Del Skrevet 1. april 20 minutter siden, Cid said: Sett Bambi 2? Nei😅 Bambi's revenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #217255 Del Skrevet 1. april No1*No1 skrev (5 minutter siden): Nei😅 Bambi's revenge? Viser tiden hans med faren sin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #217256 Del Skrevet 1. april Peanut skrev (3 timer siden): Må visst kjøpe inn flere fuglepeanøtter. Fuglene her eter jo opp alt som er på bare noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #217257 Del Skrevet 1. april Cid skrev (49 minutter siden): Jeg ble alltid så lei meg når Bambi sin mor døde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. april #217258 Del Skrevet 1. april Jeg har ikke blitt lurt i dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #217259 Del Skrevet 1. april Millimani skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke blitt lurt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. april #217260 Del Skrevet 1. april Jeg har fire Facebook-venner som har bursdag i dag. Ingen spøk. Jeg har gratulert to av dem. Burde kanskje gratulert de to andre også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå