Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!


^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Ja. :(  Det er slik tror jeg, at man kan spise og drikke det meste, men i små porsjoner.
Helst ikke hver dag heller, men litt av og til. Jeg vet dette via iskrem f.eks. Godt hele tiden, 
men jeg må finne grensene, dagen og hvor mye og holde meg til det. Kan`ke ha 17-mai hele tiden heller. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja. :(  Det er slik tror jeg, at man kan spise og drikke det meste, men i små porsjoner.
Helst ikke hver dag heller, men litt av og til. Jeg vet dette via iskrem f.eks. Godt hele tiden, 
men jeg må finne grensene, dagen og hvor mye og holde meg til det. Kan`ke ha 17-mai hele tiden heller. 

Sånn som med at jeg spiser for mye sterk mat og kroppen får kjenne på det, en dag så er det for seint og magen min har det vondt for godt :o 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Sånn som med at jeg spiser for mye sterk mat og kroppen får kjenne på det, en dag så er det for seint og magen min har det vondt for godt :o 

Ja. :( Så da vet du alt du trenger å vite NÅ før det har gått galt. Det er din jobb å ta vare på helsen din, selv om det du liker er så veldig godt at du bare må ha mer. Jeg vet alt om det jeg også. Vi er i samme båt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja. :( Så da vet du alt du trenger å vite NÅ før det har gått galt. Det er din jobb å ta vare på helsen din, selv om det du liker er så veldig godt at du bare må ha mer. Jeg vet alt om det jeg også. Vi er i samme båt. 

Spiste sterkt i stad og nå svir det etter toalettetbesøket 😮 Hadde vært kjekt å slippe å føles som at det er vulkanutbrudd inni tarmsystemet mitt hele tiden :P 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen sier jo i fra til deg for harde livet. "Hjelp meg - vær snill med meg - det gjør vondt!" :grine:

:(  Lytter du...eller ikke? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste visst listeria til middag i går og lunsj i dag😬

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste år har vært så harde mot meg. Ser plutselig nesten ut som min egen alder, er ikke vant til det. Nå vil jeg ha botox og hakeløft. 😭

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Frøkenfryden said:

Spiste visst listeria til middag i går og lunsj i dag😬

Ååh Listeria til middag 😛 det gjorde jeg også nesten en gang til Lunsj, men den maten luktet så Listeria at jeg spyttet det ut og kastet i søpla. 

Krysser fingrene for at magesyra var ekstra surt igår og i dag og at alt går bra. Hehe 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (1 minutt siden):

Ååh Listeria til middag 😛 det gjorde jeg også nesten en gang til Lunsj, men den maten luktet så Listeria at jeg spyttet det ut og kastet i søpla. 

Krysser fingrene for at magesyra var ekstra surt igår og i dag og at alt går bra. Hehe 

Listeria med cous cous😂😂😂 Laksen hadde visst nivåer så lave at de er under tillatt grense, men Frøya varsler uansett. Det er fint da. Føler meg helt fin heldigvis. Robust. Jobber jo i helsevesen😎 (eller heksevesen som jeg skrev her nå først😂🧙🏻‍♀️)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (6 minutter siden):

De to siste år har vært så harde mot meg. Ser plutselig nesten ut som min egen alder, er ikke vant til det. Nå vil jeg ha botox og hakeløft. 😭

Ååå🥺❤️

 

Høyner med øyelokk som ikke lenger viser pga nedsunken hud. Flaks jeg ikke bruker mascara. Hadde fått sorte striper på huden😮

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Frøkenfryden said:

Ååå🥺❤️

 

Høyner med øyelokk som ikke lenger viser pga nedsunken hud. Flaks jeg ikke bruker mascara. Hadde fått sorte striper på huden😮

😥💋 fuckings alderdom 

Min sminkerutine per i dag er ganske simpel. 

Concealer stick på neserygg og under øyne for å skjule de forbanna trøtthetsposene pga søvnmangel. Men bare litt. Spf 15 fra origins 🥰 avhengig av den. Og mascara that's it. Tar bare 3 min. 

Så ei kvinnelig komiker ikke lenge siden... som var litt morsom sksl se om jeg finner...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiste en lakrisis i stad ^^,  Alt er greit med måte. Jeg har høyt blodtrykk grunnet år med mye stress, og for mye lakris gjør en Peanut litt IMG_5720.gif.726a0fdb5a34f04304b40200c1c96840.gif men dagen etter bra igjen og så ingen lakris før lang tid. 
 

Forrige gang på sykehuset fikk jeg bedøvende en stund før timen så jeg sov gjennom undersøkelse og sov ut ute på gangen og var helt IMG_5731.gif.bcf12e034ae4b7388353ef4f4aa0f8a4.gif da jeg kom hjem. 

Nå så fikk jeg bedøvende rett før undersøkelsen skulle være så jeg kjente sånn halvveis hva som skjedde, men ingen store problemer. Satt etterpå og hikket ekstremt mye mens legen skrev litt på pc og så satt ute litt hvor jeg ble helt IMG_5719.gif.5622b3dee210d8aafb33bbd70a3c2f76.gif i hodet og sovnet bort i en liten stund. Nå her hjemme har jeg sovet i 2 eller 3 timer. Litt IMG_5724.gif.4b680f12524926d9d6d04e0f159e4398.gif at jeg ikke husker helt hva som skjedde. IMG_5727.gif.7b206cdc308fdb95a11945fac018e19d.gif for at det ikke er noe og at jeg bare skal gå på Somac i noen måneder fremover før innkallelse for å se om det har skjedd noe eller ikke. 
Nå er jeg mitt sedvanlige IMG_5717.gif.c17f9066f3d79d4b414b65f765420f0e.gif igjen 

407BA811-4C4F-49D5-8A05-2EC09875B553.gif.aee53ddce4e9933aa0500bd6cf04164d.gif

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, No1*No1 said:

😥💋 fuckings alderdom 

Min sminkerutine per i dag er ganske simpel. 

Concealer stick på neserygg og under øyne for å skjule de forbanna trøtthetsposene pga søvnmangel. Men bare litt. Spf 15 fra origins 🥰 avhengig av den. Og mascara that's it. Tar bare 3 min. 

Så ei kvinnelig komiker ikke lenge siden... som var litt morsom sksl se om jeg finner...

Fant ikke video. Den er visst bare på tiktok. Kommer opp om man søker på Rachel Sarah Parris og foundation eller make-up glossary. Syns det var artig, men kan ikke lime her siden jeg ikke finner den på YouTube. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (43 minutter siden):

Ååå🥺❤️

 

Høyner med øyelokk som ikke lenger viser pga nedsunken hud. Flaks jeg ikke bruker mascara. Hadde fått sorte striper på huden😮

Hva mener du med nedsunken hud?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen som har badet i tunevannet 🥶

Forrige uke var det is der

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (27 minutter siden):

Hva mener du med nedsunken hud?

Med åra siger huden litt, blir slappere. Siden jeg også slanket meg en del på et tidspunkt blir det nok ennå mer slikt, for mye hud liksom når fettet er borte. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Det har jeg visst lenge. Kan få høyt blodtrykk av det og DET er ikke bra. :( 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (2 timer siden):

Spiste en lakrisis i stad ^^,  Alt er greit med måte. Jeg har høyt blodtrykk grunnet år med mye stress, og for mye lakris gjør en Peanut litt IMG_5720.gif.726a0fdb5a34f04304b40200c1c96840.gif men dagen etter bra igjen og så ingen lakris før lang tid. 
 

Forrige gang på sykehuset fikk jeg bedøvende en stund før timen så jeg sov gjennom undersøkelse og sov ut ute på gangen og var helt IMG_5731.gif.bcf12e034ae4b7388353ef4f4aa0f8a4.gif da jeg kom hjem. 

Nå så fikk jeg bedøvende rett før undersøkelsen skulle være så jeg kjente sånn halvveis hva som skjedde, men ingen store problemer. Satt etterpå og hikket ekstremt mye mens legen skrev litt på pc og så satt ute litt hvor jeg ble helt IMG_5719.gif.5622b3dee210d8aafb33bbd70a3c2f76.gif i hodet og sovnet bort i en liten stund. Nå her hjemme har jeg sovet i 2 eller 3 timer. Litt IMG_5724.gif.4b680f12524926d9d6d04e0f159e4398.gif at jeg ikke husker helt hva som skjedde. IMG_5727.gif.7b206cdc308fdb95a11945fac018e19d.gif for at det ikke er noe og at jeg bare skal gå på Somac i noen måneder fremover før innkallelse for å se om det har skjedd noe eller ikke. 
Nå er jeg mitt sedvanlige IMG_5717.gif.c17f9066f3d79d4b414b65f765420f0e.gif igjen 

407BA811-4C4F-49D5-8A05-2EC09875B553.gif.aee53ddce4e9933aa0500bd6cf04164d.gif

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Kroppen sier jo i fra til deg for harde livet. "Hjelp meg - vær snill med meg - det gjør vondt!" :grine:

:(  Lytter du...eller ikke? 

 

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Ja. :( Så da vet du alt du trenger å vite NÅ før det har gått galt. Det er din jobb å ta vare på helsen din, selv om det du liker er så veldig godt at du bare må ha mer. Jeg vet alt om det jeg også. Vi er i samme båt. 

 

Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Ja. :(  Det er slik tror jeg, at man kan spise og drikke det meste, men i små porsjoner.
Helst ikke hver dag heller, men litt av og til. Jeg vet dette via iskrem f.eks. Godt hele tiden, 
men jeg må finne grensene, dagen og hvor mye og holde meg til det. Kan`ke ha 17-mai hele tiden heller. 

:klem3::klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste får tilstander som henger og slenger når de blir eldre, men det er livets gang og ingen krise. :nigo: 
Det finnes mange varianter av tøy som holder alt hopp og inn, så det blir mitt minste problem når det setter inn
for alvor. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...