Titania Skrevet 28. mars #217181 Del Skrevet 28. mars Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars #217182 Del Skrevet 28. mars Titania skrev (29 minutter siden): Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊 Vi ser også på🥰 Koselig! Og flott programlederjobb av Else! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 28. mars #217183 Del Skrevet 28. mars Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Vi ser også på🥰 Koselig! Og flott programlederjobb av Else! Virkelig! 😁 Fint å høre historiene bak noen av sangene, og ikke minst reaksjonene til Bjørn av alt 🥰 Blitt en tåre eller tre her også 🥲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #217184 Del Skrevet 29. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God Langfredagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars #217185 Del Skrevet 29. mars Jeg tok en avgjørelse om å ikke jobbe for mye mer. For en tid tilbake. Ikke bli sittende til 17.00. Ikke snike meg bort i helgene for å febrilsk skrive journaler, rapporter og epikriser. Og så har jeg jo klart det. Burde lage fest jo. Fritid er fint. Jeg liker den Og fortjener den😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 29. mars #217186 Del Skrevet 29. mars Titania skrev (13 timer siden): Det er ikke musikk jeg pleier høre mye på, men koselig å se 70-års feiringen av Bjørn Eidsvåg 😊 Virker som en fantastisk person 😊 Jeg så bare slutten. Syntes den var fin den sangen han sang med unge jenta med krøllete håret Vet ikke hvem hun var eller hva sangen het, så derfor forklaringen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mars #217187 Del Skrevet 29. mars Sola de skrev (18 minutter siden): Jeg så bare slutten. Syntes den var fin den sangen han sang med unge jenta med krøllete håret Vet ikke hvem hun var eller hva sangen het, så derfor forklaringen Floden med Emma Steinbakken 😁 Den er fin 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 29. mars #217188 Del Skrevet 29. mars jukkapalme skrev (21 timer siden): Jeg ser Olsenbanden. De gamle, selvfølgelig, gidder ikke junior. Olsenbanden for full musikk er en av de beste Olsenbanden-filmene, syns jeg. Min favoritt er Olsenbanden tar gull fra 1972 hvor Olsenbanden drar til Sørlandet for å finne en tysk bunker hvor det skal finnes et pengeskap med gullbarrer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. mars #217189 Del Skrevet 29. mars CAPS LOCK skrev (1 minutt siden): Min favoritt er Olsenbanden tar gull fra 1972 hvor Olsenbanden drar til Sørlandet for å finne en tysk bunker hvor det skal finnes et pengeskap med gullbarrer Ja, den er også bra. Den første fra 1969 er også veldig morsom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars #217190 Del Skrevet 29. mars Nå skal jeg lytte til pådder på nrk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #217191 Del Skrevet 29. mars Jeg synes den siste originale olsenbanden filmen fra 99 er kjedelig, de skulle heller laget filmen i 89 når alle skuespillerne fortsatt var i live. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CAPS LOCK Skrevet 29. mars #217192 Del Skrevet 29. mars I dag har jeg funnet seks glassbiter; fire blanke og to brune 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 29. mars #217193 Del Skrevet 29. mars Cid skrev (3 timer siden): Jeg synes den siste originale olsenbanden filmen fra 99 er kjedelig, de skulle heller laget filmen i 89 når alle skuespillerne fortsatt var i live. Helt enig! Er mange Cæsar-skuespillere med i den filmen da. Men det er det i de gamle også. Både Inger Teien (Guri Høyer), Helge Reiss (Gregorius Bang) og han som som spilte faren til Eva har hatt flere roller i de gamle filmene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. mars #217194 Del Skrevet 29. mars jukkapalme skrev (56 minutter siden): Helt enig! Er mange Cæsar-skuespillere med i den filmen da. Men det er det i de gamle også. Både Inger Teien (Guri Høyer), Helge Reiss (Gregorius Bang) og han som som spilte faren til Eva har hatt flere roller i de gamle filmene. Anders Hatlo var også med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 29. mars #217195 Del Skrevet 29. mars Jeg er alt for dårlig til å ha grønnsaker ved siden av maten, så forsøker bli flinkere til og ha det i maten i steden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. mars #217196 Del Skrevet 29. mars CAPS LOCK skrev (1 time siden): I dag har jeg funnet seks glassbiter; fire blanke og to brune Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig bra at du rydder opp.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mars #217197 Del Skrevet 29. mars Jeg er stadig i såpeopera 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. mars #217198 Del Skrevet 29. mars Millimani skrev (5 minutter siden): Jeg er stadig i såpeopera Synger i dusjen? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 29. mars #217199 Del Skrevet 29. mars Zenobia skrev (2 minutter siden): Synger i dusjen? Har du hørt om KG såpeopera? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. mars #217200 Del Skrevet 29. mars Millimani skrev (1 minutt siden): Har du hørt om KG såpeopera? Er ikke innom den tråden, men husket trådtittelen da du nevnte den 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå