Ciaran og Ciara Skrevet 30. mars #217221 Del Skrevet 30. mars Peanut skrev (37 minutter siden): Spesielt. Mine foreldre får begge hjelp hjemme (hjemmehjelptjenesten) grunnet problemer med helse. I dag skrev min far på sms at en kartong med egg, samt et speil og en hårbørste har blitt tatt. Hvem i all verden synker så dypt at de stjeler egg fra et eldre ektepar? For ikke å snakke om en brukt hårbørste og et speil? Han har ingen anelse hvem som har stjålet, men skrev til meg at han kommer til å følge mye mer på alt nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars #217222 Del Skrevet 30. mars jukkapalme skrev (3 timer siden): I den fra 99, ja, men tenkte mest på de gamle filmene. Eller var han med i noen av de og? I den fra 99 er det jo Cæsar-skuespillere på løpende bånd, hehe. Når man ser på skuespillerne skulle man nesten tro det var en episode av Hotel Cæsar 😂 Han gjenopptok en lignende rolle i alle Olsenbanden Jr filmene, som faren til Hermann og politibetjenten. God skuespiller! Joner spilte under han. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. mars #217223 Del Skrevet 30. mars Påskenøttene var vanskelige idag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. mars #217224 Del Skrevet 30. mars Alle må huske å stille klokka i natt. Jeg har to klokker jeg må stille selv, resten stiller seg automatisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. mars #217225 Del Skrevet 30. mars Drikker rødvin som ser ut som julebrus 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars #217226 Del Skrevet 30. mars Millimani skrev (2 timer siden): Alle må huske å stille klokka i natt. Jeg har to klokker jeg må stille selv, resten stiller seg automatisk. Jeg har ikke klokke 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars #217227 Del Skrevet 30. mars Titania skrev (1 time siden): Drikker rødvin som ser ut som julebrus Det gjør vel all rød vin?:p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. mars #217228 Del Skrevet 30. mars Cid skrev (3 minutter siden): Det gjør vel all rød vin?:p Nei Denne er musserende og ikke så mørk, så den har både boblene og fargen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. mars #217229 Del Skrevet 30. mars Titania skrev (1 minutt siden): Nei Denne er musserende og ikke så mørk, så den har både boblene og fargen 😊 Er du brisen nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 30. mars #217230 Del Skrevet 30. mars Cid skrev (3 minutter siden): Er du brisen nå? På ingen måte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 30. mars #217231 Del Skrevet 30. mars Nattevakt er helt ok når været er blæh! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. mars #217232 Del Skrevet 31. mars Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en God 1. Påskedagsmorgen.👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #217233 Del Skrevet 31. mars Jeg liker ikke forumbugs som kryper over alt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #217234 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Jeg liker ikke forumbugs som kryper over alt... Spambots? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #217235 Del Skrevet 31. mars Nei..."Tjuaguttens" private kjæledyr noen innlegg lengre oppe. Jeg klør over alt når jeg ser på den der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #217236 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei..."Tjuaguttens" private kjæledyr noen innlegg lengre oppe. Jeg klør over alt når jeg ser på den der. Ser ikke noe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #217237 Del Skrevet 31. mars Nederst i innlegget hans.... Det er der ved hvert innlegg; en "bug" som kravler evig rundt... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #217238 Del Skrevet 31. mars (endret) Denne her, Cid..... ---> http://i1132.photobucket.com/albums/m578/erans70/bug.gi Endret 31. mars av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. mars #217239 Del Skrevet 31. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Denne her, Cid..... ---> http://i1132.photobucket.com/albums/m578/erans70/bug.gi Vises ikke under innlegget for meg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars #217240 Del Skrevet 31. mars Da har du slått av den muligheten da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå