Titania Skrevet 22. september 2022 #180061 Del Skrevet 22. september 2022 Har drukket en opp kakao. Vi har 5 kaffemaskiner her og EN av de lager god kakao 🙈 Det var ikke denne 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180062 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Har drukket en opp kakao. Vi har 5 kaffemaskiner her og EN av de lager god kakao 🙈 Det var ikke denne 😛 5?! O: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september 2022 #180063 Del Skrevet 22. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): 5?! O: Jepp 😛 Og en suppemaskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180064 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (Akkurat nå): Jepp 😛 Og en suppemaskin Hvorfor så mange? Suppemaskin 🤨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september 2022 #180065 Del Skrevet 22. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Hvorfor så mange? Suppemaskin 🤨 Fordi vi selger, og har demomaskiner for kundene 😛 Vi har en "god gammeldags" kaffetrakter også, som noen foretrekker kaffen fra Ja Det er suppe som er litt sånn "rett i koppen" da - så maskinen spytter egentlig bare ut pulver og vann, men ganske smart også Vi har grønnsakssuppe, kyllingsuppe og tomatsuppe til den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180066 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (2 minutter siden): Fordi vi selger, og har demomaskiner for kundene 😛 Vi har en "god gammeldags" kaffetrakter også, som noen foretrekker kaffen fra Ja Det er suppe som er litt sånn "rett i koppen" da - så maskinen spytter egentlig bare ut pulver og vann, men ganske smart også Vi har grønnsakssuppe, kyllingsuppe og tomatsuppe til den Smaker det bedre enn når man koker suppe selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september 2022 #180067 Del Skrevet 22. september 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Smaker det bedre enn når man koker suppe selv? Jeg er ikke spesielt glad i suppe, så kan egentlig ikke si så mye der 😛 Jeg spiser grønnsakssuppen, og det er jo nesten bare buljong med litt biter i, så kanskje ikke så godt sammenligningsgrunnlag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180068 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg skal på kinarestaurant nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 22. september 2022 #180069 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 22. september 2022 #180070 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (18 minutter siden): Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. Bare å heve seg over det hvis man klarer, folk som ikke har noe lurt å komme med tyr ofte til ufinheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 22. september 2022 #180071 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (23 minutter siden): Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. september 2022 #180072 Del Skrevet 22. september 2022 Jeg skal spise vafler til kveldsmat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 22. september 2022 #180073 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (36 minutter siden): Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. Hææ??? Noen mennesker er bare fryktelige😡 Du får en 🌺 fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 22. september 2022 #180074 Del Skrevet 22. september 2022 (endret) Titania skrev (1 time siden): Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. Hev deg over det. Du som er den voksne her. Endret 22. september 2022 av Embla Othea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2022 #180075 Del Skrevet 22. september 2022 Siden den advokaten vi har hatt i ett år ikke er innen eiendom, og det er litt kjekt å ha, så fikk jeg hjelp fra familie av nærmeste nabo og på mandag morgen skal vi snakke med en eiendomsadvokat, som virket veldig interessert i saken vår. Det er en del mer å betale i timelønn enn vår andre advokat men om det løser seg fortere, så betyr det så mye De naboene følger med på oss når vi er ute på vår egen eiendom, det er jo sånt som overskrider godt naboforhold tenker jeg. De her mangler det meste innen normal folkeskikk og. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180076 Del Skrevet 22. september 2022 Titania skrev (1 time siden): Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag. Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person. Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅 Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. Høres ut som at du må tåle mye dritt i jobben din 😕 Peanut skrev (2 minutter siden): Siden den advokaten vi har hatt i ett år ikke er innen eiendom, og det er litt kjekt å ha, så fikk jeg hjelp fra familie av nærmeste nabo og på mandag morgen skal vi snakke med en eiendomsadvokat, som virket veldig interessert i saken vår. Det er en del mer å betale i timelønn enn vår andre advokat men om det løser seg fortere, så betyr det så mye De naboene følger med på oss når vi er ute på vår egen eiendom, det er jo sånt som overskrider godt naboforhold tenker jeg. De her mangler det meste innen normal folkeskikk og. Jeg hadde klikket på naboene hadde jeg vært i din situasjon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2022 #180077 Del Skrevet 22. september 2022 2 minutter siden, Cid said: Jeg hadde klikket på naboene hadde jeg vært i din situasjon Samboeren min er den typen. Jeg er av den typen som ikke er konfronterende og som er litt redd, passelig paranoid og stresset og alt sånt så da funker det å si fra til dem, veldig veldig dårlig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180078 Del Skrevet 22. september 2022 Peanut skrev (Akkurat nå): Samboeren min er den typen. Jeg er av den typen som ikke er konfronterende og som er litt redd, passelig paranoid og stresset og alt sånt så da funker det å si fra til dem, veldig veldig dårlig. Håper virkelig at dette ordner seg liker ikke å høre at du ikke har det bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 22. september 2022 #180079 Del Skrevet 22. september 2022 1 minutt siden, Cid said: Håper virkelig at dette ordner seg liker ikke å høre at du ikke har det bra Tusen takk ❤️ Det er fint å vite at det finnes forumvenner 🥹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 22. september 2022 #180080 Del Skrevet 22. september 2022 Peanut skrev (1 minutt siden): Tusen takk ❤️ Det er fint å vite at det finnes forumvenner 🥹 Du betyr mye for oss her ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå