Gå til innhold

Fortell noe skikkelig uinteressant!

^littletoomuch

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Cid skrev (1 minutt siden):

Hvorfor så mange? Suppemaskin 🤨

Fordi vi selger, og har demomaskiner for kundene 😛 Vi har en "god gammeldags" kaffetrakter også, som noen foretrekker kaffen fra :)

Ja :)  Det er suppe som er litt sånn "rett i koppen" da - så maskinen spytter egentlig bare ut pulver og vann, men ganske smart også :) Vi har grønnsakssuppe, kyllingsuppe og tomatsuppe til den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (2 minutter siden):

Fordi vi selger, og har demomaskiner for kundene 😛 Vi har en "god gammeldags" kaffetrakter også, som noen foretrekker kaffen fra :)

Ja :)  Det er suppe som er litt sånn "rett i koppen" da - så maskinen spytter egentlig bare ut pulver og vann, men ganske smart også :) Vi har grønnsakssuppe, kyllingsuppe og tomatsuppe til den :) 

Smaker det bedre enn når man koker suppe selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (4 minutter siden):

Smaker det bedre enn når man koker suppe selv?

Jeg er ikke spesielt glad i suppe, så kan egentlig ikke si så mye der 😛 

Jeg spiser grønnsakssuppen, og det er jo nesten bare buljong med litt biter i, så kanskje ikke så godt sammenligningsgrunnlag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag.

Jeg er visst både ett ynkelig kryp og norges styggeste person.
Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅

Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
Titania skrev (18 minutter siden):

Jeg hatt fått «komplimenter» av en person voksen nok til å være en forelder til meg idag.

Men jeg er visst også veldig frekk når jeg forteller personen at jeg i det minste har lært å holde kjeft og trekke meg unna situasjoner om jeg ikke har noe konstruktivt å komme med 😅

Merkelig hvor barnslige folk blir når de ikke får viljen sin eller blir sagt imot. 

Bare å heve seg over det hvis man klarer, folk som ikke har noe lurt  å komme med tyr ofte til ufinheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (23 minutter siden):

Huff :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (36 minutter siden):

Hææ??? Noen mennesker er bare fryktelige😡

Du får en 🌺 fra meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (1 time siden):

Hev deg over det. Du som er den voksne her.

Endret av Embla Othea
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den advokaten vi har hatt i ett år ikke er innen eiendom, og det er litt kjekt å ha, så fikk jeg hjelp fra familie av nærmeste nabo og på mandag morgen skal vi snakke med en eiendomsadvokat, som virket veldig interessert i saken vår.  Det er en del mer å betale i timelønn enn vår andre advokat men om det løser seg fortere, så betyr det så mye :cry3:

De naboene følger med på oss når vi er ute på vår egen eiendom, det er jo sånt som overskrider godt naboforhold tenker jeg. De her mangler det meste innen normal folkeskikk og. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (1 time siden):

Høres ut som at du må tåle mye dritt i jobben din 😕 

Peanut skrev (2 minutter siden):

Siden den advokaten vi har hatt i ett år ikke er innen eiendom, og det er litt kjekt å ha, så fikk jeg hjelp fra familie av nærmeste nabo og på mandag morgen skal vi snakke med en eiendomsadvokat, som virket veldig interessert i saken vår.  Det er en del mer å betale i timelønn enn vår andre advokat men om det løser seg fortere, så betyr det så mye :cry3:

De naboene følger med på oss når vi er ute på vår egen eiendom, det er jo sånt som overskrider godt naboforhold tenker jeg. De her mangler det meste innen normal folkeskikk og. 

Jeg hadde klikket på naboene hadde jeg vært i din situasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Cid said:

Jeg hadde klikket på naboene hadde jeg vært i din situasjon

Samboeren min er den typen. Jeg er av den typen som ikke er konfronterende og som er litt redd, passelig paranoid og stresset og alt sånt så da funker det å si fra til dem, veldig veldig dårlig. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (Akkurat nå):

Samboeren min er den typen. Jeg er av den typen som ikke er konfronterende og som er litt redd, passelig paranoid og stresset og alt sånt så da funker det å si fra til dem, veldig veldig dårlig. 

Håper virkelig at dette ordner seg :klem: liker ikke å høre at du ikke har det bra :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Cid said:

Håper virkelig at dette ordner seg :klem: liker ikke å høre at du ikke har det bra :(

Tusen takk ❤️ Det er fint å vite at det finnes forumvenner 🥹

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...