AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #1 Skrevet 19. mars 2022 Dere som er i forhold, er det vanlig at dere iblant dusjer sammen? Har vært sammen med kjæresten min i over to år, og til dags dato har han ikke tatt initiativ til en eneste felles dusj. Han har nevnt at han har dusjet med andre tidligere, han må vel ha tatt intitiativ noen av gangene, men altså ikke med meg. Har flere ganger sagt at dette gjør meg trist, uten at noe skjer. Er det jeg som har urealistiske forventninger her, eller han som oppfører seg uvanlig? Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #2 Skrevet 19. mars 2022 Han må vel ikke ha tatt initiativ de andre gangene med de andre damene heller? Han liker vel ikke å ha sex i dusjen da? Du kan jo bare spørre ham rett ut, dere har jo tross alt vært sammen i flere år? Anonymkode: 5922b...b88 17
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #3 Skrevet 19. mars 2022 Hvorfor tar ikke du initiativ? Anonymkode: cf939...eed 41 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #4 Skrevet 19. mars 2022 jeg har dusjet sammen med alle jeg har vært sammen med, og til og med flere ons og pker. det er jo bare å gjøre det? ikke vær så tafatt Anonymkode: d9f72...a38 5
Heisenberg Skrevet 19. mars 2022 #5 Skrevet 19. mars 2022 Nei det gjør vi ikke med mindre vi er i alvorlig tidsnød! Vi har dusjkabinett som er litt i trangeste laget for to😆 Men er det sex i dusjen du er ute etter så er det vel bare å spørre om han vil være med? 6
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #6 Skrevet 19. mars 2022 Jeg er mann og synes sex i dusjen er noe herk. Kan det hende han ikke er fan av det? Og hvorfor tar ikke du initiativ? I mitt forhold tar dama alltid initiativet til fellesdusj. Anonymkode: de961...161 24 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #7 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Han må vel ikke ha tatt initiativ de andre gangene med de andre damene heller? Han liker vel ikke å ha sex i dusjen da? Du kan jo bare spørre ham rett ut, dere har jo tross alt vært sammen i flere år? Anonymkode: 5922b...b88 Har dusjet med alle mine tidligere kjærester og samboere. Også med dates og ff. I stedet for å bli trist kan du jo bare si at du vil dusje med han, eller bare gå inn i dusjen sammen med han når han allerede står der. Skjønner virkelig ikke problemet. Just do it? Anonymkode: 6bfa8...3e8 8
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #8 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor tar ikke du initiativ? Anonymkode: cf939...eed Jeg har gjort det, er jo derfor vi har dusjet sammen noen få ganger. Men det kommer aldri noe ønske eller intitiativ fra han. Anonymkode: d0c24...69f
supermamz Skrevet 19. mars 2022 #9 Skrevet 19. mars 2022 Vi dusjet mye sammen de første årene. De siste 3 årene etter vi fikk barn har vi dusjet 1 gang sammen🤣 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #10 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har dusjet med alle mine tidligere kjærester og samboere. Også med dates og ff. I stedet for å bli trist kan du jo bare si at du vil dusje med han, eller bare gå inn i dusjen sammen med han når han allerede står der. Skjønner virkelig ikke problemet. Just do it? Anonymkode: 6bfa8...3e8 Jeg har flere ganger tatt initiativet, men jeg blir jo trist når det aldri kommer fra han Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #11 Skrevet 19. mars 2022 Heisenberg skrev (4 minutter siden): Nei det gjør vi ikke med mindre vi er i alvorlig tidsnød! Vi har dusjkabinett som er litt i trangeste laget for to😆 Men er det sex i dusjen du er ute etter så er det vel bare å spørre om han vil være med? Er ikke bare sex jeg tenker på, men det intime og deilige i å bli tatt på, vasket intime steder, kysse etc, men det ønsket er visst helt fraværende for han. Anonymkode: d0c24...69f 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #12 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har dusjet med alle mine tidligere kjærester og samboere. Også med dates og ff. I stedet for å bli trist kan du jo bare si at du vil dusje med han, eller bare gå inn i dusjen sammen med han når han allerede står der. Skjønner virkelig ikke problemet. Just do it? Anonymkode: 6bfa8...3e8 hahaha twins Anonymkode: d9f72...a38 1
Mumsmums Skrevet 19. mars 2022 #13 Skrevet 19. mars 2022 Hater å dusje sammen. Feil temperatur, trangt, spruter vann i øynene, stå under strålen på skift. Å kose litt i dusjen blir noe annet, da er ikke hovedmålet der inne å bli ren. Men foretrekker kosing og sex andre steder.. 28 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #14 Skrevet 19. mars 2022 Hater det når mannfolka skal inn i dusjen med meg 😆 Hver sin lyst. Hadde vært glad om jeg var deg. Anonymkode: 7de6d...db9 14 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #15 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Har dusjet med alle mine tidligere kjærester og samboere. Også med dates og ff. I stedet for å bli trist kan du jo bare si at du vil dusje med han, eller bare gå inn i dusjen sammen med han når han allerede står der. Skjønner virkelig ikke problemet. Just do it? Anonymkode: 6bfa8...3e8 Joda, og har som sagt vært den som alltid har tatt initiativet. Men det gjør meg jo trist at det aldri går andre veien. Anonymkode: d0c24...69f
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #16 Skrevet 19. mars 2022 Å dusje sammen med en kvinne betyr at jeg stort sett står og fryser halvparten av tiden ettersom det ikke er plass til begge i vannstrålen! Så det frister ikke... 😂 Anonymkode: 63117...014 14 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #17 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hater det når mannfolka skal inn i dusjen med meg 😆 Hver sin lyst. Hadde vært glad om jeg var deg. Anonymkode: 7de6d...db9 Haha, ja. Følte det samme om samtlige jeg har møtt før kjæresten. Han er den eneste jeg har dusjet sammen med, men gjør meg så trist at han aldri, ikke en neste gang på over to år, tar initiativet. Anonymkode: d0c24...69f
pia mater Skrevet 19. mars 2022 #18 Skrevet 19. mars 2022 Vi dusjer ofte sammen på morgenen når begge har fri eller starter på jobb sent. Så blir vanligvis 2-3 ganger i uka. Til oss er det ingen forventning om sex, men er hverdagskosen for oss. Jeg hopper alltid først ut av dusjen da, siden samboeren min absolutt skal ha kokende vann. 🙈 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #19 Skrevet 19. mars 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Dere som er i forhold, er det vanlig at dere iblant dusjer sammen? Har vært sammen med kjæresten min i over to år, og til dags dato har han ikke tatt initiativ til en eneste felles dusj. Han har nevnt at han har dusjet med andre tidligere, han må vel ha tatt intitiativ noen av gangene, men altså ikke med meg. Har flere ganger sagt at dette gjør meg trist, uten at noe skjer. Er det jeg som har urealistiske forventninger her, eller han som oppfører seg uvanlig? Anonymkode: d0c24...69f vi pleier ikke dusje sammen men det har vel litt sammenheng med at det er kun en vanlig dusj så det er litt upraktisk. har prøvd det da men det var mer stress enn kjekt. Anonymkode: 4c1bc...639 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2022 #20 Skrevet 19. mars 2022 pia mater skrev (Akkurat nå): Vi dusjer ofte sammen på morgenen når begge har fri eller starter på jobb sent. Så blir vanligvis 2-3 ganger i uka. Til oss er det ingen forventning om sex, men er hverdagskosen for oss. Jeg hopper alltid først ut av dusjen da, siden samboeren min absolutt skal ha kokende vann. 🙈 Som sagt, det er ikke sex det handler om for meg. Det er intimt og deilig å dusje sammen, men tydeligvis er ikke det gjensidig. Anonymkode: d0c24...69f 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå