Gå til innhold

Forræder (Nytt realityprogram med Mads Hansen)

Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bibol skrev (1 time siden):

Heier dere på de lojale eller forræderne? Jeg merker jeg heier på forræderne 🤪

Jeg heier absolutt på forræderne!! Ble litt skuffa for at de stemte ut Jørn nå, men godt gjort at de ikke greide å stemme ut en forræder før nå!! Så jeg forventet det egentlig. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibol skrev (6 timer siden):

Heier dere på de lojale eller forræderne? Jeg merker jeg heier på forræderne 🤪

Forræderne helt klart. De har den vanskeligste men også den morsomste jobben og så lenge det er ett spill så er det spennende og moro. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Dette var jo skikkelig gøy :)  jeg har sett alle 12 programmene til nå i løpet av helgen.  Ble nettopp ferdig med nr 12.  synes forræderne spiller rollene sine veldig godt. Spent på det nye som kom opp på slutten, om å ta inn en ny forræder i gruppa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (4 timer siden):

Dette var jo skikkelig gøy :)  jeg har sett alle 12 programmene til nå i løpet av helgen.  Ble nettopp ferdig med nr 12.  synes forræderne spiller rollene sine veldig godt. Spent på det nye som kom opp på slutten, om å ta inn en ny forræder i gruppa.

Håper han Sander tør å spille spillet og si ja. Som Jørn sa. Ikke hat spillerne men spillet. Ikke glem at det kun er ett spill. Skulle vært artig å vært med. Må si Cathrine gjør det bra. Tror det blir mange som blir overrasket 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vilkåret

Om forræderne ska ha sjans å vinne, så er det nok Cathrine det står på. Jonas kommer til å knekke under press om han først blir mistenkt. Cathrine har en sjans på å holde maska til siste slutt. Om de rekrutterer Sander tror jeg faktisk han kommer til å gjøre så grov feil at han blir gjennomskuet med en gang. I verste fall drar han med seg laget. Han er ikke disiplinert eller subtil nok til å kunne spille en forræderrolle bra, tenker jeg

Endret av vilkåret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vilkåret skrev (På 16.10.2022 den 12.35):

Om forræderne ska ha sjans å vinne, så er det nok Cathrine det står på. Jonas kommer til å knekke under press om han først blir mistenkt. Cathrine har en sjans på å holde maska til siste slutt. Om de rekrutterer Sander tror jeg faktisk han kommer til å gjøre så grov feil at han blir gjennomskuet med en gang. I verste fall drar han med seg laget. Han er ikke disiplinert eller subtil nok til å kunne spille en forræderrolle bra, tenker jeg

Sander er nesten helt Alex Rosén. De skulle nok valgt Magnus eller Sandra.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det var så smart av de å sende hjem Emil. De hadde trengt han der for å fortsette å rette mistanken mot Chris. Med Emil ute forsvant den mistanken litt, og det endte med at Jørn ble tatt. De gjorde det vel for at folk skulle tro det var Chris som hadde sendt ut Emil, men det hadde jo vært en alt for åpenlys ting å gjøre av C hvis han var forræder? Nei vet ikke, mye å tenke på, så ikke enkelt å vite hva som er riktig taktikk. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titori skrev (2 timer siden):

Tror ikke det var så smart av de å sende hjem Emil. De hadde trengt han der for å fortsette å rette mistanken mot Chris. Med Emil ute forsvant den mistanken litt, og det endte med at Jørn ble tatt. De gjorde det vel for at folk skulle tro det var Chris som hadde sendt ut Emil, men det hadde jo vært en alt for åpenlys ting å gjøre av C hvis han var forræder? Nei vet ikke, mye å tenke på, så ikke enkelt å vite hva som er riktig taktikk. 

Godt poeng. Synes de har spilt litt dårlig i det siste.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest plusskatten
Titori skrev (På 18.10.2022 den 22.48):

Der gjorde de en tabbe ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkasil skrev (4 timer siden):

Nå er jeg så klar for å vite hva Sander svarer! :)

Jeg tror han sier ja. Likte den tvisten veldig godt!🍿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen

De gjenværende forræderne spiller virkelig godt. Nå er de vel 2 forrædere og 5 lojale igjen, så det blir nok stadig vanskeligere.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (16 timer siden):

De gjenværende forræderne spiller virkelig godt. Nå er de vel 2 forrædere og 5 lojale igjen, så det blir nok stadig vanskeligere.  

Vanskeligere for forræderne? Jeg tror Amand styrer dem i riktig retning snart.

Hvem andre enn Jonas i neste episode? Verken Magnus eller Amand er lettlurte. Nå er flere svake lojale ute av spillet. Sander er den eneste igjen som er litt lettlurt. Men han sa at han må se på egen gjeng.

Såklart kan mistanken rettes mot hvem som helst. Men Sander får ikke bestemme mer og Armand har en veldig sterk stemme - Jonas må være død snart?

Dessuten må Cathrine overleve grilling av Armand. Det klarer hun nok, men hvis Armand får ut Jonas, vil han rette fokus mot Cathrine og ha stor troverdighet.

Hehe, vi får se.

Endret av totti_1
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Adobyen
totti_1 skrev (1 time siden):

Vanskeligere for forræderne? Jeg tror Amand styrer dem i riktig retning snart.

Hvem andre enn Jonas i neste episode? Verken Magnus eller Amand er lettlurte. Nå er flere svake lojale ute av spillet. Sander er den eneste igjen som er litt lettlurt. Men han sa at han må se på egen gjeng.

Såklart kan mistanken rettes mot hvem som helst. Men Sander får ikke bestemme mer og Armand har en veldig sterk stemme - Jonas må være død snart?

Dessuten må Cathrine overleve grilling av Armand. Det klarer hun nok, men hvis Armand får ut Jonas, vil han rette fokus mot Cathrine og ha stor troverdighet.

Hehe, vi får se.

Nå skal 3 stk arresteres, jeg tipper Cathrine, Arman og ?  Hvem tror du/dere? En eller begge forræderne.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (3 timer siden):

Nå skal 3 stk arresteres, jeg tipper Cathrine, Arman og ?  Hvem tror du/dere? En eller begge forræderne.

Vet ikke. Orker ikke forholde meg til de "lekene" midt i episode 1 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (På 21.10.2022 den 4.18):
  Vis skjult innhold

Sander sier nei til å bli forræder. To lojale blir stemt ut.

Ny spoiler alert.

Hva er egentlig poenget med å poste et innlegg som kun sier noe om hva som skjer i episoden, og ingen diskusjon rundt det? Da kan man jo heller vente til episoden har gått på tv?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alkasil skrev (1 time siden):

Hva er egentlig poenget med å poste et innlegg som kun sier noe om hva som skjer i episoden, og ingen diskusjon rundt det? Da kan man jo heller vente til episoden har gått på tv?

Ja, men verre at VG spoilet episoden forrige fredag med sin overskrift og bilde.

Ødela 50 % forrige fredag. De røpet alt!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...