Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke lest særlig kommentarer, men så en skrev at de fleste støttet Marit. Det skjønner ikke jeg noen ting av. Jeg tror hun bare var mentalt utslitt i den diskusjonen og klarte ikke se seg selv. Hun fremsto ikke frisk et sekund der, nesten som jeg ble bekymret. Blir ofte slik at man går rett i selvforsvar når man er så sliten og når man ikke har klart å lære å takle kritikk.

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

makkapakka skrev (15 minutter siden):

Jeg liker ikke Trond Moi lenger, han har ikke vist seg fra en bra side på farmen kjendis.

Spoiler

Hvordan skal Trond få fikset opp i dette her. Han er jo så glad i å ta en "prat" å få ordnet opp i ting. Dette kommer nok til å gnage på samvittigheten resten av oppholdet, Han er uansett en stor bidragsyter på gården, og har nok "boostet" trivselen til samtlige deltakere der inne med sine kokkekunster. Selv om jeg syns dette var en liten "ripe i lakken" så er han i mine øyne fortsatt en av de som yter mest på gården og fortjener annerkjennelse for det.

 

Endret av ltfutt
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg velge mellom Trond og Marit, blir det definitivt Trond. Marit virket jo helt sprø i dagens episode. 😳

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, fikk vondt av Marit 😰 syns det er litt på kanten de sender det. Tydelig hun ikke har det bra… 

  • Liker 10
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Julemarsipan skrev (5 minutter siden):

Huff, fikk vondt av Marit 😰 syns det er litt på kanten de sender det. Tydelig hun ikke har det bra… 

Jeg synes også synd på henne. Marit er et godt menneske hun, men det har vært mye skurring hele tiden, guttejobber og jentejobber og mektige menn, unge mot gamle,  tisking og hvisking. Hun har nok følt seg dårlig likt.

Det er ikke så viktig hvem som har skyld for det ene eller det andre. Det var bare trist at det endte på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unødvendig av mediene gang på gang å spoile hva som skjer før det har skjedd. Det er en uting! Synes både Trond og Marit oppførte seg idiotisk i kveldens episode. 
 

Med Ingrid som storbonde, er det nok ganske bankers at Ørnulf blir førstekjempe. Hun vil ikke velge en jente eller én av de yngre mennene, så hun kommer til å ta én av de eldre karene. Ørnulf har jo to finalekniver, så det er taktisk lurt å velge han også.

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (9 minutter siden):

Jeg synes også synd på henne. Marit er et godt menneske hun, men det har vært mye skurring hele tiden, guttejobber og jentejobber og mektige menn, unge mot gamle,  tisking og hvisking. Hun har nok følt seg dårlig likt.

Det er ikke så viktig hvem som har skyld for det ene eller det andre. Det var bare trist at det endte på den måten.

 

Julemarsipan skrev (20 minutter siden):

Huff, fikk vondt av Marit 😰 syns det er litt på kanten de sender det. Tydelig hun ikke har det bra… 

Hun sa i pluss-saken til vg at hun hadde fått panikkangst da hun kom ut til hotellet de sov på. 

«På parkeringsplassen ser Andreassen etter sin egen bil, som hun uker tidligere har parkert der. 
Hun ser den ikke, og det er da det skjer. «Livet mitt er stjålet», tenker hun, «livet mitt finnes ikke mer» - VG

(dette viser jo at hun ikke hadde det bra).

Hun er nok veldig dårlig på å skjule det hun føler og sier i fra direkte. Det har nok ført til flere uenigheter. 
Trond kunne ha ventet med diskusjon til de var alene, ikke ta den «2 sekunder» etter hun ankom gården igjen foran alle. 

Samtidig så var det jo Trond som baksnakket, ikke bare til Marit, men til flere andre også (dette ble vist i onsdagen episode etter førstekjempe valget). Synes han har vært ganske sleip under oppholdet. Men igjen man ser 1/3 av det som skjer, så vanskelig å si for mye også! 


Mange har ikke hatt godt av Farmen oppholdet, føler det er så mange som får et dårlig omdømme i ettertid.  

Endret av Tulla25j
  • Liker 24
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig synes jeg Jan Tore sine kommentarer var veldig unødvendig. Snakk om å sparke en som ligger nede. 

  • Liker 35
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trond var unødvendig hard. Marit ble tatt med buksene nede og klarte ikke innrømme feil, men Trond straffet henne alt for hardt ; «sov i et annet hus».

Marit gikk jo totalt i rablemodus og det hun sa hang ikke på greip og jeg fikk egentlig veldig vondt av hun - nesten så de ikke burde sendt det.

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tar Trond sin side i den saken,har virkelig ikke hatt noen konflikter som har eskalert seg slik at det blir "alle mot 1" Da mister man lett hodet,og man fremstår også om mulig enda dårligere på grunn av det. Marit sa nok ting hun angrer veldig mye på. Jeg tror også det skulle veldig lite til for henne å "eksplodere" etter hun kom tilbake på farmen. Trond var tydelig forbanna pga han helt klart mener seg sveket. Så dette var en slags perfekt storm. Jan Tore fremstår egentlig bare som litt dum. Som jeg har en liten mistanke om at han er. Snill og sikkert smart på mange områder,men også en litt stor dum bamse av en mann. (uten at bamse har noe relasjon til situasjonen)

Når det er sagt så har egentlig Marit hatt piggene ute fra dag 1. Hun tok offer rollen for alt den er verdt. Jeg har en mistanke om at hun ikke var psykisk klar for farmen 2023.

 

Bare min mening.

Endret av Fant80
  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, for et drama. Har ikke vært mangel på det denne sesongen.

Men så trist at Marit trakk seg. Fikk så vondt av henne, det var så tydelig at hun ikke hadde det bra. Ikke rart hun følte seg sviktet, attpåtil av sin beste venn. Og Jan Tore er en fjott. Snakk om å sparke en som ligger nede. Han burde holdt kjeft! Vet ikke hvem jeg heier på der inne, jeg. Aleks, kanskje, men vet ikke hvordan han vil gjøre det i kunnskapskonkurransen i finalen. Jeg ler meg skakk av Erik, men han er for høy på seg selv, så heier ikke på han 😂

Endret av jukkapalme
  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Hvis jeg ikke sovner 😴 eller noe, så gleder jeg meg til onsdagens episode, som kommer om ca 3 timer.  Da blir det førstekjempevalg og Torpetfinale vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig fikk de vist hvor fin gjeng,  de egentlig er. Dumt Trond ikke kunne vente til dagen etter med konfrontasjonen da, og dumt Marit ikke ventet litt til hun var ute av kampens hete, før hun tok et valg om å dra. 

Liker begge to veldig godt,  så det er fint å lese de er gode venner igjen.  

Jeg heiet på Marit til finalen. Fordi hun er en skikkelig kul dame,  men som har hatt en litt tung farmen tid. Liker egentlig alle, mr.høyer litt mindre. Han har mange gode sider , som blir litt overskygget av de mindre bra sidene.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Marit ble syndebukk og søppelsekk for all frustrasjon på gården, hun stakk seg frem og åpnet kjeften til forsvar og fikk alle imot seg uansett. 

  • Liker 22
  • Hjerte 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo sånn av den Adam og Eva-sangen til Ørnulf. Prøvde og google tekst, men fant ikke noe... er det noe han dikter opp selv. Han sang også en sang om Aurora da hun kom. Er det noe han bare spontant finner på, de tekstene? Eller er det noen gamle viser han bare kan?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke at så mange tviler på at det Marit sier er sant. Det ble jo vist på tv at Trond flere ganger latterliggjør Sofie fordi det er så skittent i ysteriet og fordi hun sier at hun har jobbet til sent mens hun egentlig bare har ventet på at osten blir ferdig. Han satt jo og sa dette på åpent kamera med flere andre til stede. Og han var såpass opptatt av at han hadde reddet ukesoppdraget med å ordne opp der nede at han garantert har sakt det flere ganger. 

Mulig han har sakt det til Marit i fortrolighet, men man kan nesten ikke forvente at folk oppfatter at det er topp hemmelig når han også sitter og skravler om det til mange andre på kjøkkenet. 

Jeg ser det som at dette er Trond som ikke tåler å bli beskyldt for å si noe ufordelaktig om noen og ikke klarer å stå inne for det. Derfor blir han desperat og skylder på Marit. 

Skjønner godt at hun får nok. Spesielt når Ørnulf står og åpenbart bare jatter med Trond til egen fordel. 

  • Liker 32
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets Farmen sesong har fått meg til å ikke ville handle på Høyer mer, og heller ikke spise på Trond Moi sin restaurant.

Det er skikkelig barnslig, men sånn er det bare. Blir oppgitt av hele greia.

  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (10 minutter siden):

Årets Farmen sesong har fått meg til å ikke ville handle på Høyer mer, og heller ikke spise på Trond Moi sin restaurant.

Det er skikkelig barnslig, men sånn er det bare. Blir oppgitt av hele greia.

Det er i bunn og grunn ikke noe vondt i noen av de. Du må huske på at det er sterke personligheter isolert på en gård,  selvfølgelig blir det konflikter. 

Eneste som ikke er leder typer i utgangspunktet er Christoffer,  pølseguttten (glemte navnet i skrivende stund) og delvis Ingrid.  Sistnevnte er flink til å drive, men ingen typisk sjef, men veldig strukturert og uredd på utfordringer og ideer. Hun har pågangsmot iht å sette ideer ut i livet.  Som gjør henne suksess full.  

Det tar jo tid å justere seg andre leder typer. Og de har forskjellige måter å lede på. Høyer, mulig mest diktatorisk,  som da kræsjer med folk som er vant til å bestemme selv.  Men han kommer fra en annen tid enn de andre, og er nok ikke veldig vant til at andre blander seg inn. Også virker han litt manisk på å gjøre alt selv. Og det har nok fungert for han i 65 år. Samt ukjent med at det plutselig ikke fungerer så godt. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...