Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Har gått glipp av noen episoder. Hvem er Ingeborg? Så henne når jeg skrudde over og lurte på om det var vanlig farmen og ikke kjendis 😆 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EtFo skrev (2 timer siden):

Enig! Trond er den verste, falskeste spilleren på farmen😡

Baksnakking er ikke så ille, men å sladre om baksnakking, det er fy!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djækklåsst skrev (34 minutter siden):

Baksnakking er ikke så ille, men å sladre om baksnakking, det er fy!

Å bli fersket og stå for det man har sagt og gjort ække så enkelt når man ønsker å fremstå som verdens beste menneske (men ikke er det).

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Har gått glipp av noen episoder. Hvem er Ingeborg? Så henne når jeg skrudde over og lurte på om det var vanlig farmen og ikke kjendis 😆 

 

Ingeborg og Erik kom fra Torpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Ingeborg og Erik kom fra Torpet.

Ja, det skjønte jeg etterhvert. Men hvem er Ingeborg? Etternavn? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christoffer:  Da jeg var 19 var det en som sa til meg at aldersforskjell har ingen betydning.  🤣

  • Liker 23
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pølsevann skrev (Akkurat nå):

Ja, det skjønte jeg etterhvert. Men hvem er Ingeborg? Etternavn? 

Lurte også på det.  Ikke noe kjent.  Ser ut som om hun har fikset mye på ansiktet. Kanskje derfor. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 minutt siden):

Ja, det skjønte jeg etterhvert. Men hvem er Ingeborg? Etternavn? 

Myhre. Hun har vært værdame på tv2, lotto-vertinne m.m.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (5 timer siden):

Marco- Farmenhunden er død etter sykdom.. 💔:trist:Blir vel litt drøyt å legge denne under "Rip-kjendiser som har gått bort", men den bikkja har jo vært på Farmen :nikke: Han er jo så søt der han febrilsk føler han er bitteliten, og prøver å kravle seg under gjerdet 🐶

 Veldig trist. Kjenner eieren til Marco 💔 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler og ler av Christopher! «Da jeg var 19 år var det en som sa til meg at aldersforskjell har ingen betydning»

Også Alex i den «rullestolen» 😂 

Christopher: «jeg kan danse»

Alex: «det kan ikke jeg»

Hahahah. Herlig kaos det skuespillet.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Dagens episoder: 

  Skjul innhold

Trond er en mann med mange ansikt, og i dag kom smiskingen hans tydelig frem. Klemmer og duller rundt med Ingeborg og Jan Tore for å smøre egoet deres. Og Trond påstår at han ikke spiller? 

Fascinerende å se at Marit gikk fra å være tung til sinns på Farmen til å bli den koselige og sprudlende dama på Torpet, mens Ingeborg gikk fra å være tidenes mest negative på Torpet til å bli så positiv på Farmen. 

Torpetfinale: Ingeborg vs Erik.
Erik vekslet mellom å smykke seg som den smarteste av de to til å erklære seg som underdog i forkant. Så han virket usikker. Men han tok seieren med 3 kjappe svar, og finalen var over på et blunk. Kanskje den kjedeligste Torpetfinalen som har vært.
Jeg synes 3 spørsmål er for lite i en finale. Svarer man feil på ett spørsmål så har man nesten ikke sjanse å hente det inn igjen. Jaja.

Mye påvirkning rundt Ingrid før førstekjempevalget. Valget falt på Erik. Erik er en allrounder med mye fart og energi i seg, så valget kan forsvares med tanke på finaleuken. Men det var ikke begrunnelsen til Ingrid, og Ingrid tenkte faktisk ikke på finaleuken i valget sitt. Erik ble valgt kun fordi han var den enkleste å velge. Og så er Ørnulf og Trond hennes største konkurrenter med tanke på smiing, øksekast, mat og kunnskap, noe vi vet kommer i finaleuken, så valget ser bare stusselig ut. 

 

Hvorfor driver du og spoiler hele tiden Ctrl? Det står i forumbeskrivelsen at en ikke skal gjøre det,  men du gjør det likevel gang på gang! Slutt med det!

Endret av Grüner
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (1 minutt siden):

Hvorfor driver du og spoiler hele tiden Ctrl? Det står i forumbeskrivelsen at en ikke skal gjøre det,  men du gjør det likevel gang på gang! Slutt med det!

Det er ikke spoiling når det legges under skjult innhold!

  • Liker 30
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et spørsmål angående den nye grenen. Har tønnesjakk et engelsk navn? Eller er grenen bare funnet opp av tv2?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner virkelig ikke Ingrid sitt valg av førstekjempe!! Hva i alle dager??! Der sendte hun nok seg selv og samtlige andre deltakere rett hjem. Det er jo helt fjernt å ikke velge blant de eldste mannfolka der inne!!

  • Liker 24
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg anser meg ikke for å være spesielt naiv, men jeg gikk rett i fella til Trond, gitt. Begynte ikke å skjønne hvilken voldsom spiller han egentlig er før de siste 4-5 episodene. 
 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (16 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke Ingrid sitt valg av førstekjempe!! Hva i alle dager??! Der sendte hun nok seg selv og samtlige andre deltakere rett hjem. Det er jo helt fjernt å ikke velge blant de eldste mannfolka der inne!!

Jeg tenker mange seere begynte å mislike Ingrid. Her tar hun et realt valg som gir henne god pr (enten det er bevisst eller ubevisst). Bedre med god pr enn å komme på en andre plass. Tror det var et fornuftig valg så lenge hun ikke roter bort en seier. Det kan selvfølgelig skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
LivLaga skrev (20 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke Ingrid sitt valg av førstekjempe!! Hva i alle dager??! Der sendte hun nok seg selv og samtlige andre deltakere rett hjem. Det er jo helt fjernt å ikke velge blant de eldste mannfolka der inne!!

Det har vært ganske vanlig å velge de som har kommet fra Torpet i andre sesonger, jeg har i hvertfall sett det før.  Men smart?  Antakelig ikke.  Det blir spennende hvem Erik velger til andrekjempe.  Sånn sett burde de også få ut Jan Tore, for han er jo heller ikke original deltaker.

Endret av Adobyen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LivLaga skrev (37 minutter siden):

Skjønner virkelig ikke Ingrid sitt valg av førstekjempe!! Hva i alle dager??! Der sendte hun nok seg selv og samtlige andre deltakere rett hjem. Det er jo helt fjernt å ikke velge blant de eldste mannfolka der inne!!

Nei, det gjør hun ikke. Hun og Sofie er garantert en plass i finalen og hun kan fortsatt få to kniver. Ørnulf har to finalekniver, så sånn sett hadde det vært mest taktisk å velge han, samtidig er det bare Ørnulf som kan fikse gjøkuret, og hvis han som førstekjempe hadde lagt ned arbeidet, ville de ikke klart ukesoppdraget slik at Ingrid kunne fikk to kniver. Så spørs det hvem Erik velger. Aleks er vel den han har best sjanse mot, siden han neppe kommer til å velge kunnskap eller strategispill, men han er jo kompis, så vi får se. 

Endret av Grüner
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...