Gå til innhold

Farmen Kjendis 2023 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Sorry, da misforsto jeg, trodde han hadde sett igjennom. Uansett visste jeg ikke at deltakerne fikk vite om episodens innhold før publisering. Han ble jo rasende og krevde det klippet bort.

Og etter at de snakket med de andre involverte, så klippet de det bort. Fordi det var feil gjenfortalt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (3 minutter siden):

Sorry, da misforsto jeg, trodde han hadde sett igjennom. Uansett visste jeg ikke at deltakerne fikk vite om episodens innhold før publisering. Han ble jo rasende og krevde det klippet bort.

Mediene som har sett klippet har sannsynligvis kontaktet han og gjenfortalt. Hadde de ikke gjort det, så hadde det nok blitt sendt som planlagt. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Sorry, da misforsto jeg, trodde han hadde sett igjennom. Uansett visste jeg ikke at deltakerne fikk vite om episodens innhold før publisering. Han ble jo rasende og krevde det klippet bort.

Se og hør kontaktet han. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå må jeg si noe jeg også. Jeg synes det er direkte kvalmende det jentene holder på med. Det med dansen er bare LATTERLIG, det med badingen, helt seriøst? Det var en tullete stemning under badingen, Aleksander løp med rumpa bar ned mot kaien..

Hvis Sofie synes det var så ekkelt at Ørnulf tøyset litt i 2 sekund, så ok, men å lage en så stor sak av det er ikke greit i mine øyne. Det de insinuerer er ganske alvorlig, og overhode ikke greit med tanke på hverken dansen, badeepisoden eller at han er litt manne-mann som liker å jobbe. Jeg er faktisk helt sjokkert. 

Nei, Ingrid er ikke tøff og flink som tok dette opp med Ørnulf.  Jada, hun sa det på en grei måte til han, men det er ikke greit når hun rett før og etterpå snakker om episodene på en HELT annet måte enn det hun fremlegger det som til Ørnulf. Hun baksnakker veldig den dama der. Hun kunne også fint gjort det uten kamera på slep, det er drøyt å ta det på tv, både for han og familien. 

Damene, som er så opptatt av moral, og kan bli hysterisk krenket hvis gruppa ikke er lojale, de tar Ørnulf lett i hånda som bare det, og ler av at de kommer til å bryte løftet etterpå. Mennene derimot var ærlige, og sa så greit at de ikke ønsket å være med på en avtale. Jeg vet ikke hvem som burde følt seg krenket her, jeg? 

Jeg håper disse damene ryker fort, for dette er vondt å se på.  

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må noen ganger gå ut av rommet pga Ørnulf. Det blir så pinlig fordi jeg til en viss grad kan identifisere meg med ham, men så er han så fullstendig i utakt med tiden.

Når det gjelder den kvinnekampen så er jeg todelt. Jeg synes praten med Ørnulf var veldig balansert og fin. Han tok kritikken til seg.

jeg synes Marit bikker over i "Ellen" fra parterapi. Hun ser kvinnediskriminering i alle ting hele tiden. Syter over at damene ikke får nok anerkjennelse, men gir de anerkjennelse selv eller bare klager de? Er det sånn at mennene får masse skryt, eller er det bare i hodet til kvinnene?

Marit om Moi: "sånn ville han aldri snakket til en mainn!"

Jo, Marit: Unge menn blir også snakket til ovenfra og ned. 

 

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (22 minutter siden):

Se og hør kontaktet han. 

Siterer meg selv, skrev feil det var Dagbladet 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hele tiden sagt at jeg ikke liker Ørnulf og det står jeg ved. Men, hva med Trond da? Springer rundt å er enig med alle. Synes ikke han er et kvekk bedre. Skal ha en fot i hver leir, bare for å holde seg inne med alle.

Endret av Krutthøna
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amanda28 skrev (9 minutter siden):

Nei, nå må jeg si noe jeg også. Jeg synes det er direkte kvalmende det jentene holder på med. Det med dansen er bare LATTERLIG, det med badingen, helt seriøst? Det var en tullete stemning under badingen, Aleksander løp med rumpa bar ned mot kaien..

Hvis Sofie synes det var så ekkelt at Ørnulf tøyset litt i 2 sekund, så ok, men å lage en så stor sak av det er ikke greit i mine øyne. Det de insinuerer er ganske alvorlig, og overhode ikke greit med tanke på hverken dansen, badeepisoden eller at han er litt manne-mann som liker å jobbe. Jeg er faktisk helt sjokkert. 

Nei, Ingrid er ikke tøff og flink som tok dette opp med Ørnulf.  Jada, hun sa det på en grei måte til han, men det er ikke greit når hun rett før og etterpå snakker om episodene på en HELT annet måte enn det hun fremlegger det som til Ørnulf. Hun baksnakker veldig den dama der. Hun kunne også fint gjort det uten kamera på slep, det er drøyt å ta det på tv, både for han og familien. 

Damene, som er så opptatt av moral, og kan bli hysterisk krenket hvis gruppa ikke er lojale, de tar Ørnulf lett i hånda som bare det, og ler av at de kommer til å bryte løftet etterpå. Mennene derimot var ærlige, og sa så greit at de ikke ønsket å være med på en avtale. Jeg vet ikke hvem som burde følt seg krenket her, jeg? 

Jeg håper disse damene ryker fort, for dette er vondt å se på.  

Helt enig med deg. Synes jentene overdriver veldig. Høyer er i en helt annen generasjon og det kommer klart frem. Men han er ingen overgriper som det nesten virker at jentene synes. Spesielt med tanke på hvordan Sofie gned underlivet mot Christopher sitt hode, klarer ikke å glemme det helt.. Han tok det pent utad og sa i fra mens han lo. Men hvorfor gjorde hun det som reagerte så på at høyer ville «dytte» henne ut i vannet?

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (1 minutt siden):

Je har hele tiden sagt at jeg ikke liker Ørnulf og det står jeg ved. Men, hva med Trond da? Springer rundt å er enig med alle. Synes ikke han er etkvekk mye bedre. Skal ha en fot i hver leir, bare for å holde seg inne med alle.

Ser den.jeg synes han er et kvekk bedre, men han spiller veldig. Klarer og holde seg « nøytral « til alt ved og være enig med alle i en til en samtaler. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vintage skrev (3 minutter siden):

Synes denne refleksjonen er ganske god:

https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/farmen-kjendis-har-utviklet-seg-til-en-studie-i-kvinnelig-hersketeknikk/o/5-95-891363
 

Til Marit sitt forsvar, så har hun gått ut og sagt at hun angrer på det utbruddet ved førstekjempevalget. 
 

Virket mer som en planlagt tale enn utbrudd, men det er lov og angre 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvittre skrev (1 time siden):

Virket mer som en planlagt tale enn utbrudd, men det er lov og angre 

Tenker det var et utbrudd og på ingen måte planlagt tale. Derfor kom det også ut en del agg som absolutt ikke var bra. Men, i kampens hete kan det sies mye dumt. Helt ok at Marit legger seg flat og beklager i ettertid.

Endret av Krutthøna
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (3 timer siden):

Det gøyeste med hele onsdagens episode var da de fikk brev hjemmefra og Aleks fikk livstegn fra sin kjære ostepølse :legrine:

Ja jeg daua av latter, det gjorde han selv også.  Når han fikk fullstendig latterkrampe av tårene som trillet av et bilde med pølser. Må si dama hans kjenner han godt 😆

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (48 minutter siden):

Helt enig med deg. Synes jentene overdriver veldig. Høyer er i en helt annen generasjon og det kommer klart frem. Men han er ingen overgriper som det nesten virker at jentene synes. Spesielt med tanke på hvordan Sofie gned underlivet mot Christopher sitt hode, klarer ikke å glemme det helt.. Han tok det pent utad og sa i fra mens han lo. Men hvorfor gjorde hun det som reagerte så på at høyer ville «dytte» henne ut i vannet?

Jeg skjønner ikke denne typen retorikk som jeg ser går igjen her. Mener folk at dersom en kvinne er komfortabel med å dele intimsone med én mann så er hun forpliktet til å være like komfortabel med alle andre menn? Det er ikke sånn at fordi Sofie synes det er ok å være fysisk med Christoffer så kan Ørnulf og alle de andre mennene der inne forvente at hun skal ha lyst til at de tar intitiativ til å være fysiske med henne. Det trenger ikke ha noe med alder å gjøre, men Ørnulf har eksempelvis valgt å ta på seg rollen som streng sjef (Sofie fikk ikke lov til å bytte arbeidsoppgave på ukesoppdraget osv) og da vil de aller fleste få et annet forhold til han enn om han feks hadde en mer smidig og raus lederstil. Bare forbauser meg hvor mange som mener de er «entitled» til å invadere andres intimsone bare fordi de ser at vedkomne er komfortable med noen andre.

  • Liker 26
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke denne typen retorikk som jeg ser går igjen her. Mener folk at dersom en kvinne er komfortabel med å dele intimsone med én mann så er hun forpliktet til å være like komfortabel med alle andre menn? Det er ikke sånn at fordi Sofie synes det er ok å være fysisk med Christoffer så kan Ørnulf og alle de andre mennene der inne forvente at hun skal ha lyst til at de tar intitiativ til å være fysiske med henne. Det trenger ikke ha noe med alder å gjøre, men Ørnulf har eksempelvis valgt å ta på seg rollen som streng sjef (Sofie fikk ikke lov til å bytte arbeidsoppgave på ukesoppdraget osv) og da vil de aller fleste få et annet forhold til han enn om han feks hadde en mer smidig og raus lederstil. Bare forbauser meg hvor mange som mener de er «entitled» til å invadere andres intimsone bare fordi de ser at vedkomne er komfortable med noen andre.

Her synes jeg mest synd på Christoffer, han klarte å le det vekk. 

Men Sofie spurte ikke først, om hun fikk gnu underlivet sitt mot hodet hans.

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Helt enig med deg. Synes jentene overdriver veldig. Høyer er i en helt annen generasjon og det kommer klart frem. Men han er ingen overgriper som det nesten virker at jentene synes. Spesielt med tanke på hvordan Sofie gned underlivet mot Christopher sitt hode, klarer ikke å glemme det helt.. Han tok det pent utad og sa i fra mens han lo. Men hvorfor gjorde hun det som reagerte så på at høyer ville «dytte» henne ut i vannet?

Enda ei som er krenka på vegne av Christoffer. :roll:

Endret av Djungelvrål
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AntiBullshit skrev (1 time siden):

Jeg skjønner ikke denne typen retorikk som jeg ser går igjen her. Mener folk at dersom en kvinne er komfortabel med å dele intimsone med én mann så er hun forpliktet til å være like komfortabel med alle andre menn? Det er ikke sånn at fordi Sofie synes det er ok å være fysisk med Christoffer så kan Ørnulf og alle de andre mennene der inne forvente at hun skal ha lyst til at de tar intitiativ til å være fysiske med henne. Det trenger ikke ha noe med alder å gjøre, men Ørnulf har eksempelvis valgt å ta på seg rollen som streng sjef (Sofie fikk ikke lov til å bytte arbeidsoppgave på ukesoppdraget osv) og da vil de aller fleste få et annet forhold til han enn om han feks hadde en mer smidig og raus lederstil. Bare forbauser meg hvor mange som mener de er «entitled» til å invadere andres intimsone bare fordi de ser at vedkomne er komfortable med noen andre.

Skjønner du virkelig ikke?

Det handler ikke om hva Sofie er komfortabel med. Det handler om hva Christoffer er komfortabel med. Han ba ikke om å få en skitten mus (hans ord) gnidd mot hodet sitt.

Til hennes forsvar reagerte ikke Sofie på Ørnulf heller.

 

Endret av Isambard
  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (43 minutter siden):

Skjønner du virkelig ikke?

Det handler ikke om hva Sofie er komfortabel med. Det handler om hva Christoffer er komfortabel med. Han ba ikke om å få en skitten mus (hans ord) gnidd mot hodet sitt.

Til hennes forsvar reagerte ikke Sofie på Ørnulf heller.

 

Nemlig. Det handler om hva HAN er komfortabel med. Personlig ville jeg følt det litt nedlatende og veldig rart om noen gjorde det mot meg, uansett om det var gutt eller jente. Men han tok det fint og sa fra med en latter. Han virker som en veldig fin person i sin væremåte. Han er blant de få som fortjener å vinne. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isambard skrev (48 minutter siden):

Skjønner du virkelig ikke?

Det handler ikke om hva Sofie er komfortabel med. Det handler om hva Christoffer er komfortabel med. Han ba ikke om å få en skitten mus (hans ord) gnidd mot hodet sitt.

Til hennes forsvar reagerte ikke Sofie på Ørnulf heller.

 

Stor forskjell. Ørnulf hadde armene rundt Sofie og dermed ingen mulighet til å flytte seg. Ifølge henne selv gjorde han det samme mens han vaska seg ved badestampen. 
 

Med Christopher, kunne han lene seg forover eller sagt nei, istedenfor lente han seg mot henne og tullet. Han ble ikke holdt nede av Sofie. En annen ting er at de er venner, da med en annen intimsone enn med Ørnulf. 
 

 

  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (1 minutt siden):

Stor forskjell. Ørnulf hadde armene rundt Sofie og dermed ingen mulighet til å flytte seg. Ifølge henne selv gjorde han det samme mens han vaska seg ved badestampen.  

 

Det skjønner jeg ikke. Han sto utenfor badestampen og vasket seg. Satt ikke de andre inni stampen? Det var kanskje ikke nødvendig å stå akkurat der, men det var vel for å vaske seg før han gikk opp i stampen og ingen så noe av hans edlere deler? Om noen så noe av de som ikke var i stampen var det vel i såfall bakparten langt unna?
Kanskje jeg må se det på nytt …

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...