bonsaijenta Skrevet 3. februar 2023 #841 Del Skrevet 3. februar 2023 Justlooking skrev (2 minutter siden): Det skjønner jeg ikke. Han sto utenfor badestampen og vasket seg. Satt ikke de andre inni stampen? Det var kanskje ikke nødvendig å stå akkurat der, men det var vel for å vaske seg før han gikk opp i stampen og ingen så noe av hans edlere deler? Om noen så noe av de som ikke var i stampen var det vel i såfall bakparten langt unna? Kanskje jeg må se det på nytt … Den scenen hvor han kastet seg over Sofie ved badestampen ble ikke vist. Vi fikk bare se at hun sa det til Ingrid. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 3. februar 2023 #842 Del Skrevet 3. februar 2023 bonsaijenta skrev (9 minutter siden): Stor forskjell. Ørnulf hadde armene rundt Sofie og dermed ingen mulighet til å flytte seg. Ifølge henne selv gjorde han det samme mens han vaska seg ved badestampen. Med Christopher, kunne han lene seg forover eller sagt nei, istedenfor lente han seg mot henne og tullet. Han ble ikke holdt nede av Sofie. En annen ting er at de er venner, da med en annen intimsone enn med Ørnulf. Jeg også oppfattet Christoffer sin kommentar som at han tullet og at det er innafor i deres vennskap og intimsone. Samtidig så det jo litt rart ut. Nå er det jo ikke sånn at Sofie igjen og igjen har gått og gnidd « den skitne musa si» mot flere av deltakerne , så om så Christoffer synes det var ubehagelig og gjorde henne oppmerksom på det på en fleipte måte, så skjønner jeg ikke sammenligningen. Det var i så fall ubetenksomt , og hun insisterte ikke med og fortsette fordi « jo, det er jo bare gøy, jeg er leken «. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 3. februar 2023 #843 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg heier uansett på Marit. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 3. februar 2023 #844 Del Skrevet 3. februar 2023 Heier på en av de under 80 Denne sesongen er jeg nesten mer opptatt av hvem jeg ikke vil at skal vinne. Men jeg har en liten guilty pleasure i Aurora. (En lamslått Ingeborg, hadde nesten vært verdt det ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. februar 2023 #845 Del Skrevet 3. februar 2023 bonsaijenta skrev (1 time siden): Den scenen hvor han kastet seg over Sofie ved badestampen ble ikke vist. Vi fikk bare se at hun sa det til Ingrid. Han «kastet» seg ikke over henne i badestampen, men på brygga. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 3. februar 2023 #846 Del Skrevet 3. februar 2023 Jeg vet ikke hvem jeg heier på, egentlig, men hadde vært gøy å se trynet på Ørnulf om Marit vant! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 3. februar 2023 #847 Del Skrevet 3. februar 2023 Grüner skrev (23 minutter siden): Han «kastet» seg ikke over henne i badestampen, men på brygga. Det ble jo vist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvittre Skrevet 3. februar 2023 #848 Del Skrevet 3. februar 2023 Denne sesongen er så fargerik, engasjerende og « enten eller». Liksom ikke nøytral til noen 😅 jeg heier på Sofie, Christoffer, Alex og Jan Tore . Jeg håper høyer taper mest, Marit nest mest, og de som ikke er nevnt bare taper. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selbu Skrevet 3. februar 2023 #849 Del Skrevet 3. februar 2023 Grüner skrev (55 minutter siden): Han «kastet» seg ikke over henne i badestampen, men på brygga. Jo, de sa da at han gjorde det, det ble bare ikke vist på tv. Etter at han vasket seg visstnok. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 3. februar 2023 #850 Del Skrevet 3. februar 2023 Krutthøna skrev (På 2.2.2023 den 8.20): Liker ikke Høyer og har heller ikke lagt skjul på det. At han valgte Marit, er for så vidt helt ok, noen måtte han velge og han valgte å beskytte gutta. Ikke taktiskt lurt, men ok. Det som er skikkelig kvalmt, er hvordan han truet damene med at de skulle bli førstekjempe om de ikkje jobbet og stod på for å få ukesoppdraget godkjent. Han kan kontre med 1923 hvor mye han vil, men det blir for dumt. Det går an å oppføre seg og bruke litt sosial intelligens. Til og med Høyers kone, som forøvrig er 23 år yngre, måtte ta en pause fra Farmen-titting, for hun synes han ble for mye. Han er 66, hun er 34. Blir vel mere enn 23 år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 3. februar 2023 #851 Del Skrevet 3. februar 2023 bonsaijenta skrev (3 timer siden): Stor forskjell. Ørnulf hadde armene rundt Sofie og dermed ingen mulighet til å flytte seg. Ifølge henne selv gjorde han det samme mens han vaska seg ved badestampen. Med Christopher, kunne han lene seg forover eller sagt nei, istedenfor lente han seg mot henne og tullet. Han ble ikke holdt nede av Sofie. En annen ting er at de er venner, da med en annen intimsone enn med Ørnulf. Christoffer gav en ganske krass beskjed om det det var utenfor hans intimsone. Ingen stor sak. Han smilte, men han mente nok det han sa. Jeg reagerte ikke på det da jeg så det, men i ettertid får det meg til å reflektere over hvordan kvinner slipper unna med ting som en mann aldri kunne tillat seg. Jeg skjønner også at en ung dame ikke er like skummel som en eldre mann. Nok om det. Jeg synes det er pinlig å se på Ørnulf noen ganger. - Pinlig med halvrasistiske pappavitser. - Pinlig at han vasket seg ved stampen. - Superpinlig at han ikke bare tok hintet når Ingrid ikke ville danse. Når en ung kvinne ikke er komfortabel så diskuterer man ikke. Pinlig, men ikke overgrep. Jeg synes kvinnene skyter litt over mål. Hver eneste sesong har det vært "girl power" og samarbeid mellom jentene. Samtidig er de utrolig raske til å snakke om gutteklubben grei. Ørnulf og Trond er bulldozere. De kjører på med sine ting. Spesielt Ørnulf har små antenner og overkjører guttene akkurat like mye som jentene. 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. februar 2023 #852 Del Skrevet 3. februar 2023 Ruspus skrev (6 minutter siden): Han er 66, hun er 34. Blir vel mere enn 23 år? Hun er nok 10 år eldre. Fant et intervju med dem fra 2014 og der er hun 34 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 3. februar 2023 #853 Del Skrevet 3. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (23 minutter siden): Hun er nok 10 år eldre. Fant et intervju med dem fra 2014 og der er hun 34 år. Ok, vet ikke, står at hun er 34 år her. https://www.tv2.no/underholdning/ornulf-hoyer-kjopte-exit-villa-fra-tidligere-kriminell/15476748/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 3. februar 2023 #854 Del Skrevet 3. februar 2023 Ruspus skrev (Akkurat nå): Ok, vet ikke, står at hun er 34 år her. https://www.tv2.no/underholdning/ornulf-hoyer-kjopte-exit-villa-fra-tidligere-kriminell/15476748/ Ja, se der du 😂 Er samme kvinne det er snakk om ser jeg. Ikke godt å si hva som stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 3. februar 2023 #855 Del Skrevet 3. februar 2023 Ruspus skrev (3 minutter siden): Ok, vet ikke, står at hun er 34 år her. https://www.tv2.no/underholdning/ornulf-hoyer-kjopte-exit-villa-fra-tidligere-kriminell/15476748/ Det står på proff at hun er født i 1980. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 3. februar 2023 #856 Del Skrevet 3. februar 2023 Justlooking skrev (1 minutt siden): Det står på proff at hun er født i 1980. Da stemmer nok det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 3. februar 2023 #857 Del Skrevet 3. februar 2023 Ruspus skrev (1 time siden): Han er 66, hun er 34. Blir vel mere enn 23 år? 43, ikke 34 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 3. februar 2023 #858 Del Skrevet 3. februar 2023 tonebelinda skrev (9 timer siden): Her synes jeg mest synd på Christoffer, han klarte å le det vekk. Men Sofie spurte ikke først, om hun fikk gnu underlivet sitt mot hodet hans. Har egentlig litt problemer med denne "ny feminismen" som opererer med en slags dobbel standard. Hvor var de under Skei Grande saken ? 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EtFo Skrevet 3. februar 2023 #859 Del Skrevet 3. februar 2023 Atheena skrev (13 timer siden): Greia er at de yngre deltakerne har et sosialt samspill som er helt annerledes. De kjenner hverandres intime grenser og kan derfor være mer lekne med hverandre. Jentene vil ikke leke med Ørnulf og det har han ikke skjønt. Han vil nok gjerne være med og han ser sikkert hvordan Sofie er mot Alex og Christoffer og vil ha det samme. Dessverre for han så vil hun ikke det. Han kunne vært bestefaren hennes og hun er ikke interessert. Han burde forstå det, men det gjør han ikke. Det beste hadde nok vært om jentene bare var direkte og de prøvde jo når han vasket seg nedentil ved stampen. Så han er jo typen som ikke forstår når det sies i fra på en pen måte. Så da var vel valget å spontant kalle han en ekkel gris når de syns han ble for nærgående eller si det på en veldig pen måte som Ingrid gjorde. Han skjønner jo ikke annet. Tror ikke du tok poenget, gitt🙄 Greia er at om en kvinne gjør det mot en mann, så er det liksom ok. Om en mann gjør det mot en kvinne, derimot… Skjønner? Og, ja: jeg kaller dem menn og kvinner, for de fleste der er over alderen der man kaller dem ungjenter/gutter. 14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Atheena Skrevet 3. februar 2023 #860 Del Skrevet 3. februar 2023 EtFo skrev (1 time siden): Tror ikke du tok poenget, gitt🙄 Greia er at om en kvinne gjør det mot en mann, så er det liksom ok. Om en mann gjør det mot en kvinne, derimot… Skjønner? Og, ja: jeg kaller dem menn og kvinner, for de fleste der er over alderen der man kaller dem ungjenter/gutter. Alt kommer an på kontekst og det sosiale samspillet man har med den andre. Nå liker Christoffer menn og det vet Sofie veldig godt. Var stor forskjell på Sofies reaksjon når Ørnulf kom mot henne, hun pilte avgårde raskere enn en katt så han ikke rakk å komme borti henne, mens Christoffer tok hodet bakover mot skrittet og lo og spøkte. Det er ingen forskjell på menn og kvinner på dette, men man må trå varsomt og respektere andres intimsone, men historisk sett så står menn i en maktposisjon og har tatt seg til rette. Kvinner har begynt å si i fra og det er flott. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå