liv Skrevet 30. november 2005 #181 Del Skrevet 30. november 2005 En lærer stadig nye funksjoner! Nå er vel du hos Søndagsengel? Håper dere koser dere kjempe masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. november 2005 #182 Del Skrevet 30. november 2005 Hei snuppa Synd med negativ test! Men da får du kanskje en liten oversikt over syklusen din, da, så dere treffer EL neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. november 2005 #183 Del Skrevet 30. november 2005 En lærer stadig nye funksjoner! Nå er vel du hos Søndagsengel? Håper dere koser dere kjempe masse! ← iss måtte jobbe igjen hun, så jeg får ønske meg besøk en annen dag i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 Forfatter #184 Del Skrevet 30. november 2005 Lille ballerina er minst like snill som meg!!! Ja liv, jeg måtte desverre jobbe.. Er avhengig at jeg kan si ja til jobber på kort varsel.. Og da går andre planer i vasken Men vi skal nok få det til se snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 30. november 2005 #185 Del Skrevet 30. november 2005 Glemt å si til deg heisann at det finnes en opp-knapp og!! Den er veldig kjekk, slipper å scrolle opp når man har lest av oss nybegynnere på kg... ← Hehe ja Den fant jeg faktisk ganske fort *stolt* Du vet ikke tilfeldigvis om det er noe sted en kan lagre innlegg man har begynt å skrive, men som en ikke rekker å skrive ferdig? Også har det vært flere ting jeg har lurt på som jeg selvfølgelig ikke kommer på nå.. Kommer jeg på det så spør jeg senere, du som er blitt så KG-kyndig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 30. november 2005 #186 Del Skrevet 30. november 2005 Innom med en liten onsdagsklem i snøkaoset! Jammen lett å komme i julestemning når jeg ser ut av vinduet akkurat nå! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 30. november 2005 Hehe ja Den fant jeg faktisk ganske fort *stolt* Du vet ikke tilfeldigvis om det er noe sted en kan lagre innlegg man har begynt å skrive, men som en ikke rekker å skrive ferdig? Også har det vært flere ting jeg har lurt på som jeg selvfølgelig ikke kommer på nå.. Kommer jeg på det så spør jeg senere, du som er blitt så KG-kyndig ← Flink du!! Det eneste jeg tror du kan er å kopiere det du har skrevet, og deretter gå inn på kontrollpanel. Der skal det ligge en boks man kan skrive i. Bare å lime det inn der, og klippe det ut igjen når man skal bruke det igjen. Kanskje en tungvindt måte men den eneste jeg vet... kg kyndig!!!!! Innom med en liten onsdagsklem i snøkaoset! Jammen lett å komme i julestemning når jeg ser ut av vinduet akkurat nå! Klem fra Charmina ← Her finnes ikke snø... Så dermed er julestemninga borte.. Skal jeg fortelle noe rart?? For at jeg skal komme i julestemning er det bare å spraye med strykelett!! Ja jeg vet.. er litt rar.. men tror det har noe med at mamma alltid strøk mye i jula, og hun brukte alltid strykelett Så når jeg mangler julestemning bare sprayer jeg litt!!! :grine2: Ferdig på jobb!! Nå skal jeg hjem!! bye by girls Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 30. november 2005 #188 Del Skrevet 30. november 2005 Skal jeg fortelle noe rart?? For at jeg skal komme i julestemning er det bare å spraye med strykelett!! Ja jeg vet.. er litt rar.. men tror det har noe med at mamma alltid strøk mye i jula, og hun brukte alltid strykelett Så når jeg mangler julestemning bare sprayer jeg litt!!! :grine2: ← trenger ikke noe snø da vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 Forfatter #189 Del Skrevet 30. november 2005 Nei det holder meg litt styrkelett.. Men er jo hyggelig med snø da!! Gleder meg jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 30. november 2005 #190 Del Skrevet 30. november 2005 Du kan gjerne få litt av snøen som jeg har uten for huset mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. november 2005 #191 Del Skrevet 30. november 2005 Hei iss! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom siden din... Men som du sikkert har skjønt, så er det dataproblemer hjemme Men håper at jeg snart får den i gang, for jeg begynner jo å bli skikkelig utafor! Du kan også få litt snø av meg... Egentlig er det veldig koselig med snø Og lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 Forfatter #192 Del Skrevet 30. november 2005 Du kan gjerne få litt av snøen som jeg har uten for huset mitt. ← Snø taes i mot med takk!! Hei iss! Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom siden din... Men som du sikkert har skjønt, så er det dataproblemer hjemme Men håper at jeg snart får den i gang, for jeg begynner jo å bli skikkelig utafor! Du kan også få litt snø av meg... Egentlig er det veldig koselig med snø Og lykke til med prøvingen ← Ja jeg har skjønt det Men nå må du fixe det snart altså, kan ikke ha såååå lange kg pauser.. :hoppe::hoppe: Må jo hoppe litt for spiren her og!! :hoppe::hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. november 2005 Forfatter #193 Del Skrevet 30. november 2005 Nå forsvinner jeg fra dere et par dager.. I mårra reiser en gjeng av oss i familien til Gekås i Ullared.. blir der til fredag Så da er jeg vel på nett igjen sent fredagskveld!!!! Ha en flott slutt-uke uten meg!!!! Ja da, skal teste for spire når jeg kommer tilbake.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 30. november 2005 #194 Del Skrevet 30. november 2005 Spennende! Er vel nesten like spent som deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fluesopp Skrevet 30. november 2005 #195 Del Skrevet 30. november 2005 God natt, og god tur i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 30. november 2005 #196 Del Skrevet 30. november 2005 Hei vennen Er innom med en nattklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. desember 2005 #197 Del Skrevet 1. desember 2005 Nå syntes jeg dagboken din var for langt ned på "mine innlegg", så nå måtte jeg inn og lage litt liv: :enig_anim: Ja, også litt babyvibrasjoner: Og helt tilslutt en Sov søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 1. desember 2005 #198 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Flink du!! Det eneste jeg tror du kan er å kopiere det du har skrevet, og deretter gå inn på kontrollpanel. Der skal det ligge en boks man kan skrive i. Bare å lime det inn der, og klippe det ut igjen når man skal bruke det igjen. Kanskje en tungvindt måte men den eneste jeg vet... kg kyndig!!!!! ← Takk igjen, gir meg over for deg og dine kg-kunnskaper;) Borte du da Håper du har det koselig da Savner deg her vettu Endret 1. desember 2005 av Heisan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sabia Skrevet 2. desember 2005 #199 Del Skrevet 2. desember 2005 I mårra reiser en gjeng av oss i familien til Gekås i Ullared.. blir der til fredag ← Oi oi oi, heldig du da!! Gekås er veeldig gøy... Og tenk all den gøye julepynten de har nå... Må nok smøre meg med tålmodighet og vente til neste Gekås tur til sommeren LITT harryfaktor der... men DU så gøy det er!!! Håper du koste deg og gikk kjøpt masse gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. desember 2005 #200 Del Skrevet 2. desember 2005 Bare innom for å ønske deg en riktig god helg snuppeluppa! Inne hos meg feirer jeg 100 sider og har fått julekalender også. Og du er hjertelig velkommen innom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg