Gå til innhold

Hva fikk dere...


CeeCee

Anbefalte innlegg

undertøy og en kjole

..skulle egentlig ikke kjøpe gaver til hverandre i fjor.. men det ble til det likevel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en snowdrift Berghans jakke og han fikk mobil av meg. Kommer ganske sikkert til å roe bærene i år for det var litt i overkant :roll:

Jeg har ikke så mange ønsker i år, men siden jeg blir student på nyåret og må gå drastisk ned i pengeforbruk kunne jeg tenkt meg diverse abonnement på interiørblader. Bortsett fra det har jeg stort sett det meste.

Hva jeg skal gi til han er en heeeelt annen ting :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Jeg vil óg ha kjæreste!!! Han trenger ikke kjøpe julegave til meg en gang, bare jeg har ham til jul!! :ler:  :ler:

Jeg også  :ler:

Jeg har fått meg kjæreste!!!! :sjarmor::hoppe::danse:

Jada, den var litt på siden, men jeg er så forelsket, så jeg klarte ikke å la være... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor ga vi hverandre et innrammet bryllupsbilde - var så dyrt, at vi syntes at det burde holde med det. Etter at vi har flyttet sammen, så blir det ikke helt det samme å gi julegaver til hverandre - har nettopp kjøpt mobiltelefoner, bestilt kamera-utstyr og skal en førjulstur til Praha. Ble til at vi ble enige om at Praha-turen blir julegaven i år. Men i år skal jeg søren meg finne en liten ting å ha under juletreet i gave også :nisseblunk:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Litjtuppa_*

Oj..mange som bruker mye penger på gaver her, føler meg nesten litt fattig jeg.. :sjenert::ler: Vi kjøper for ca 500 kr... Jeg er student da..han kjøper nok for litt mer, men han sier at han ikke gjør det, snilt av han :hjerter:

Han jobber da..

I fjor fikk jeg en suuper gave, et sett med øredobber (som jeg hadde hintet fram tidligere) og et sengesett som det står "jeg elsker deg" på tre forskjellige språk!! Og det kom han på helt av seg selv! Den fineste gaven jeg noen gang har fått... :hjerte:

Av meg fikk han en fin genser og fleezevotter som jeg hadde sydd selv.

I år kjøper vi muligens noe sammen siden vi skal flytte sammen til høsten..kanskje tv eller noe annet nyttig som vi kan ha i leiligheten vår :) Men uansett syns jeg de sjarmerende små personlige gavene er hyggeligst å få, som feks et sengesett fra Kids som det står jeg elsker deg på..gjett om det er herlig å legge seg i det sengesettet ;):hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, skal si folk bruker mye penger på julegaver til sine kjære ja!!

I fjor så fikk han tøfler av meg, pluss en DVD. (Det var dyre tøfler, men ikke så dyre som gavene mange andre her inne gir til hverandre.)

Jeg fikk mini-fonduesett, DVD og et kjede fra Kina.

I år aner jeg ikke hva jeg ønsker meg. Han får samleboks med første sesongen av CSI av meg, pluss en DVD med Simpsons julespesial. Har bestilt over nettet. Tilsammen blir det nærmere 700kr, og det er mer enn nok. Vi driter ikke penger, vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...