Gå til innhold

Hva fikk dere...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer bare på hva dere fikk av deres kjære til jul i fjor?

Og hva dere ønsker dere i år?

Ble litt inspirert av tråden "Hva kvinner vil ha til jul"

Jeg fikk parfyme, div. badeartikler fra Bodyshop (elsker å ligge i badekaret..), og gavekort på Steen og Strøm. (noe jeg hadde ønsket meg)

I år ønsker jeg meg noe gull ;0) Okei, jeg er mer romantisk enn jeg vil innrømme.. hehe! Jeg ønsker at sambo skal krype oppi senga morgenen på julaften og vekke meg med et kyss og en kopp kaffe, og gaven.... Hehe! På et par av våre reiser så har han gitt meg et gullsmykke og gulløredobber, så jeg kunne tenke meg en gullring... (NEI, ikke forlovelsesring altså!!) Trenger ikke være den dyreste, men bare noe jeg kan ha på meg hver dag som minner meg om ham. Smykker og øredobber bytter man jo ofte....

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ifjor var vi så smarte at vi kjøpte oss en xbox sammen til jul. Hatt mye glede av den ja :) Vi kjøpte en liten ting til hverandre på julaften også da, men jeg husker ikke helt hva vi kjøpte... Hmm, tror jeg fikk et smykke som jeg ønsket meg jeg.

I år vet jeg ikke helt hva jeg skal ønske meg. Har lyst på klær, men da tror jeg sambo må kjøpe gavekort (tror ikke han er så flink til å shoppe klær til meg). Og gavekort er jo egentlig ikke så veldig spennende. Nei, jeg må nok tenke litt mer fremover ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xbox ja.. jeg kjøpte PS2 til sambo og sønnen min ifjor. Hadde ikke særlig inntekt så de fikk gaven sammen. Kjøpte en ekstra joystick, trådløs, og to spill til. Vi elsker å spille bilspill :) Så den var litt til meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brødbakemaskin av mannen min i fjor. En gave jeg satte utrolig stor pris på, og den har vært og er fortsatt ofte i bruk. Tar gjerne imot flere slike nyttige gaver i år også. :)

Han pleier aldri å spør meg hva jeg ønsker meg til jul og bursdag. Istedet legger han seg på minne hver gang jeg sier at "åh, DET ønsker jeg meg", og så går han og husker på det, gjerne i månedsvis. Jeg blir like overrasket til hver gaveanledning, for jeg har aldri noen anelse om hva han har kjøpt, men hver gang er det noe jeg virkelig ønsker meg. F.eks til 30-årsdagen min, så hadde han kjøpt 2 lekre stresslesser på fabrikkutsalg i januar, og gjemte dem bort uten å si et ord helt til bursdagen min i juni. I mellomtiden gikk jeg og gnålte om nye stoler hver gang det kom tilbudsblad fra en møbelbutikk. Skjønner ikke at han klarte å ikke si noe.

Nei, nå roter jeg meg bort her. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg klokke. Er ikke helt sikker på hva jeg ønsker meg i år, men brødbakemaskin hadde nok vært ganske kjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Revenka

Av samboeren min fikk jeg:

Klippekort på Pirbadet i Trondheim

Pilgrimsmykke

Jean Paul genser

Amor Amor Deo/lotion (har parfymen)

Og en ting til som jeg ikke husker i farten.. hmmm... :klø:

Nå husker jeg det, en nydelig rød kåpe! Men den fikk jeg noen dager før julaften fordi jeg skulle feire julen med pappa nordpå så jeg fikk den slik at jeg kunne ha den på meg når jeg reiste.

Endret av Revenka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk storm klokke som jeg hadde ønsket meg :)

I år vet jeg ikke enda. Men han er alltid veldig flink med gaver så det blir nok noe fint i år også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk King Size smykkeskrin (til 2500 kroner) :sjenert: som jeg virkelig har ønsket meg (og bruk for!) ;)

Dessuten fikk jeg week-end swingkurs :)

Min mann fikk Backgammonspill av meg i fjor, et sånt ordentlig ett med ekte tre og greier. Han har ikke så mye som sett på det siden, enda han SA han ville ha sånn :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mobiltelefon og kjøleskapspoesi (sånne små ordmagneter du kan skrive dikt med på kjøleskapet).

I år ønsker jeg meg ny mobiltelefon og eye toy play 2. Vi skal kjøpe digitalkamera sammen, men regner med jeg får ny mobiltelefon siden han får dem rimeligere gjennom jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et smykke og øredobber til i fjor, kjempeflott.

I år ønsker jeg meg... Jeg er ikke helt sikker faktisk, har ikke tenkt så mye på det enda. Ønsker meg nå alltid smykker og denslags, men ettersom jeg fikk det i fjor og klokke året før er jeg høyst usikker på hva jeg får i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer virkelig ikke huske hva jeg fikk i fjor.. :overrasket:

I år vet jeg ikke hva jeg ønsker meg, noe praktisk til leiligheten kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gavekort på ryggmasasje og ansiktsbehandling og en bok jeg hadde ønsket meg.

I år veit jeg ikke helt hva jeg ønsker meg jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen av oss husker hva jeg fikk i fjor :sjenert: I år har jeg ingen anelse om hva jeg skal ønske meg.

Endret av MrsL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av oss husker hva jeg fikk i fjor :sjenert: I år har jeg ingen anelse om hva jeg skal ønske meg.

Jeg fikk håreføner og glattetang.... i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på antistress-massasje på et spa i fjor.

I år får jeg jeg fin tur i fin lugar på båt til København. Skulle visst få en gave til, men vet ikke hva det blir enda. Er snakk om en mp3 spiller.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...