Gå til innhold

Hva fikk dere...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Gjest Vindelspev

Fikk et treningsapparat jeg hadde ønsket meg, spesialutgave av To tårn, pluss et spill til PS2 (som jeg fikk året før.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spacegirl

Jeg fikk en dvd-boks (Stanley Kubrick collection), en bok (om Wicca) og en hel ukes skiferie i Suldal. Som ble en kjemperomantisk tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk spinningsykkel i fjor :hoppe:

I år vet jeg han har veldig lyst til å gi en reise enten til Riga elle Praha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg gullarmbånd! Det tar jeg "aldri" av meg. I år ønsker jeg meg forlovelsesring... Eller en grønn jakke jeg forelsket meg i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på aromamassasje, undertøy, to gensere.

Fikk gullring et annet år.

Han fikk PS2 av meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, husker ikke alt jeg fikk, men tror jeg fikk alt jeg ønsket meg.

( bortskjemt ja :Nikke: )

Fikk en gullring med zirkonstener i. (Ikke veldig spennende hadde valgt den selv.)

Og en rosa Jean Paul genser, (hadde vel valgt ut den og sjøl.)Også tror jeg at jeg fikk endel filmer som jeg kunne se på jobb på julaften.

(Jobber alltid kvelds og nattevakt da.)

Fikk sikkert masse annet også, men hvem husker vel det nå? :)

Endret av Grace
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk et smykke i julestrømpen og et gavekort på klær i julegave.

Var veldig glad for det ja :nisse:

I år er jeg litt usikker på...kanskje gavekort igjen??På klær, frisør, hudpleie eller lignende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fruktfat

hadde skrevet lang og innholdsrik ønskeliste, og jammen fikk jeg absolutt ALT på den! :nissevink::hoppe:

var nok snill jente ifjor, kombinert med å ha verdens snilleste kjæreste! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk alliansering i hvitt gull med diamant etter eget ønske:) I år ønsker jeg meg kameraveske til kameraet jeg håper å få i 30-årsgave i februar (Nikon D70S) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ønsker jeg meg veldig et gavekort på aromaterapi! :) Pleier å få praktiske gaver av sambo, og det er bra, for det er liksom ikke alt det er moro å bruke penger på selv. Men skal ikke legge skjul på at dette hadde vært fint med en superromantisk gave snart ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I fjor fikk jeg undertøy og gavekort på aromaterapi. :)

I år ønsker jeg meg en del serier på dvd, og får jo aldri nok av smykker og slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

I fjor fikk jeg gavekort, en plakat som henger i stuen (reproduksjon av Van Goghs Cafe Nuit) og litt annet som jeg ikke kommer på i farten? I år ønsker jeg meg en lekker morgenkåpe av et eller annet slag, men spørs om han har fått det med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I fjor fikk jeg 500kr og et gavekort på 1000kr hos et velværesenter.

I år ønsker jeg meg diamantøredobber eller en alliansering med en sten på. Nevnte det for mannen i stad og da kunne jeg gå å kjøpe meg en av delene i morgen hvis jeg ville :sjarmor: Er 60% avslag hos en lokal gullsmed her som skal legge ned og da er det greit å passe på!!! Overraskelsesmomentet blir jo ikke der når man handler selv, men jeg liker å bestemme selv også jeg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fjor fikk jeg mini ipod - og han fikk det samme av meg. ;) Snodig det der, for vi hadde ikke avtalt det, og ingen av oss hadde sagt at det var det vi ønsket oss. Hihi, vi tenker nok litt likt av og til ja.

I år er jeg ikke helt sikker på hva jeg ønsker meg. Eller, jeg ønsker meg endel ting til huset. Særlig lamper og bilder. Og så ønsker jeg meg en ny veske -men det får jeg hvertfall ikke av sambo siden han mener jeg har alt for mange fra før av. ;) Og nye støvletter, det ønsker jeg meg også. Hmm.. var vist endel likevel dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ingenting av min kjære i fjor. Og han fikk ingenting av meg.

Det var en avtale vi gjorde pga dårlig økonomi. Vi ville heller bruke de pengene til felles kos for oss og ungene.

Regner med at det blir sånn i år også.

Endret av Persille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...