Gå til innhold

Hva fikk dere...


CeeCee

Anbefalte innlegg

Jeg fikk kakefat til Verdens beste, som jeg ønsket meg. Og så fikk jeg en gullring julaften morgen, overraskende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest 0

Glemte å si hva jeg ønsker meg av han i år...

Siden vi begge har bursdag like før jul har vi valgt å kjøpe billige julegaver og litt finere bursdagsgaver. Så til bursdagen min ønsker jeg meg et gullarmbånd (men er så fryktelig kresen!!) Og til jul ønsker jeg meg frustrerte fruer DVD... og klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en mp3spiller og fire cd'er som jeg hadde ønsket meg. Mannen min er ikke spesielt flink med gaver, det jeg får er veldig fint altås, har fått en del smykker o.l., men han skjønner liksom ikke det der om at det trenger ikke å koste så mye eller være så veldig, det er tanken som teller...

Jeg gav ham karaokemaskin (han har en sanger i magen) og et dikt jeg hadde skrevet.

I år har jeg bestilt xbox 360 til ham (sden han skal bli far og greier), det tror jeg han blir veldig glad for! Hva jeg får i år? Håper på noe helt spesielt, men vet ikke hva. Hadde vært veldig søtt om han kom med en gave til babyen i magen også da...Men det gjenstår å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil óg ha kjæreste!!! Han trenger ikke kjøpe julegave til meg en gang, bare jeg har ham til jul!! :ler:  :ler:

Jeg også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bil :reise:

:sjarmor:

Og det skal vel litt til for at han skal overgå den i år :ler:

......ønsker meg et bilde av kunstneren Eser Afacan som jeg har sett på leeeenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk dvd-spiller. Det hadde jeg ønsket meg, men jeg hadde ikke sagt det til han av en eller annen grunn. Men han kjøpte det jammen meg for det. (Vi bor ikke sammen, så det var ikke sånn at han kjøpte noe til meg som han egentlig ønsket selv :ler2: )

I år vet jeg ikke hva jeg ønsker meg, eller hva jeg skal gi.. Det er så utrolig vanskelig! ..Det hadde vært koselig med en overraskelsesweekendtur til et eller annet sted.. Å reise med kjæresten er så herlig. :kose:

Endret av Svart Katt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi kjøper bare noen småting til hverandre. Kun for kosens skyld - vi har alt vi trenger og mere til så til jul og bursdager kjøper vi kun en bok, en film, et krus, el... Ifjor kjøpte jeg sex-leketøy til oss :ler: kjempegodt mottatt ;) Må pønske ut noe til jul iår også ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...