elien Skrevet 23. februar #9461 Skrevet 23. februar I dag kina-mat, jeg hadde fritert kylling i peppersaus 1 2 1
Frøkenfryden Skrevet 23. februar #9462 Skrevet 23. februar Samboer har laget spaghetti bolognese. 3 3
Beneath the Moon Skrevet 23. februar #9464 Skrevet 23. februar Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Samboer har laget spaghetti bolognese. Så artig, vi har vist samme middag i dag 1 2
Frøkenfryden Skrevet 23. februar #9465 Skrevet 23. februar Beneath the Moon skrev (Akkurat nå): Så artig, vi har vist samme middag i dag Haha jammen santen! 🥰 mandag trenger man ekstra god mat, tenker jeg. Fredagen har jo alt på sin side. Men mandagen trenger en litt ekstra😌 1 2
jannihj92 Skrevet 23. februar #9466 Skrevet 23. februar Jeg har også spist spaghetti med kjøttsaus i dag! 🙋♀️ Hadde litt revet ost og restene av en salatpose på toppen. 3 2 1
elien Skrevet 24. februar #9468 Skrevet 24. februar Vi har tatt med oss airfryeren med på hyttetur, så testet en nyhet i dag, med salat og et halvt varmt mais trekant, endte opp med å spise med kyllingen og salaten inni mais trekanten som burger/sandwich. Store muligheter for at denne kyllingen kan bli gjenkjøp 1 1 3
Frøkenfryden Skrevet 24. februar #9469 Skrevet 24. februar ikke helt bra i kroppen i dag. Litt vondt. Da ville jeg lage noe raskt og enkelt, men sunt. Parmesan, ferdigkjøpt stekt kylling, egg, agurk, lett spekeskinke og wasa-rosmarinknekkebrød☺️ 1 3 1
jannihj92 Skrevet 24. februar #9470 Skrevet 24. februar (endret) Fisketirsdag! I dag har jeg laget fisketaco med torsk, en mango, jalapeño - og avokadosalat, chilirømme med majones, hvitløk og sriracha, strimlet rødkål og vårløk. Glemte å kjøpe koriander, så følte at noe manglet her, men det var godt allikevel 😊 Har brukt en god del lime her også, og litt chiliflakes. Endret 24. februar av jannihj92 Skrivefeil 4 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9471 Skrevet 25. februar Frøkenfryden skrev (14 timer siden): ikke helt bra i kroppen i dag. Litt vondt. Da ville jeg lage noe raskt og enkelt, men sunt. Parmesan, ferdigkjøpt stekt kylling, egg, agurk, lett spekeskinke og wasa-rosmarinknekkebrød☺️ Hvor får du kjøpt det knekkebrødet? Ennå ikke funnet det.. ( i oslo) Anonymkode: 1eb21...c8e
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #9472 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor får du kjøpt det knekkebrødet? Ennå ikke funnet det.. ( i oslo) Anonymkode: 1eb21...c8e ODA har jeg brukt. Og nylig coop obs I Moss. Men skal visst ut av produksjon😢 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9473 Skrevet 25. februar Frøkenfryden skrev (15 timer siden): ikke helt bra i kroppen i dag. Litt vondt. Da ville jeg lage noe raskt og enkelt, men sunt. Parmesan, ferdigkjøpt stekt kylling, egg, agurk, lett spekeskinke og wasa-rosmarinknekkebrød☺️ UP-kylling er vel ikke så sunt? Anonymkode: 16699...e68
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #9474 Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): UP-kylling er vel ikke så sunt? Anonymkode: 16699...e68 Helt sikkert bedre å steke den selv ja. 🙂 Men det klarer jeg ikke alltid pga en fysisk sykdom. Jeg tenker at dette er en sunn tallerken med mye bra næring. Og at mange hurtigalternativer er verre. Men det er helt ok for meg at noen tenker annerledes og ikke synes det😌 2 5 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar #9475 Skrevet 25. februar Frøkenfryden skrev (3 timer siden): ODA har jeg brukt. Og nylig coop obs I Moss. Men skal visst ut av produksjon😢 Åh nei.. Anonymkode: 1eb21...c8e 1
Perine Skrevet 25. februar #9477 Skrevet 25. februar I dag ble det lapskaus fra fryseboksen. Bare noen minutter i mikroen nå... 3 4 2
elien Skrevet 25. februar #9478 Skrevet 25. februar Fish & Chips, fra en lokal resturant som vi ikke har kjøpt noe på tidligere, og det var litt skuffende, kunne laget det like godt i arfryeren selv, fisken minnet om en Findus, bare kanksje litt større, klarte ikke å spise alt en gang, og aiolien som fulgte med løkringene, hadde en merkelig konsistens 3 1 2
Frøkenfryden Skrevet 25. februar #9479 Skrevet 25. februar Ovnsomelett med 4 oster, chorizo, løk, spaghettini, brokkoli, matfløte og creme fraiche. 5 5 1
jannihj92 Skrevet 25. februar #9480 Skrevet 25. februar Vegetaronsdag! Måtte bruke opp litt tacorester fra igår, men byttet ut fisken med vegetardeig, så dette ble mer som en "vanlig" taco. Hadde mango, avokado, rødkål, tomat, paprika, feldsalat, koriander, chilirømme, salsa og litt revet ost på. 3 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå