Gå til innhold

Fått egning regning for vannforbruk på 18000 - mistenker feil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blondie65 skrev (8 timer siden):

Så bra at det ordnet seg.

 

Marikken skrev (7 timer siden):

Bra det ordnet seg!

Ja, veldig bra! Nå viser det seg faktisk at det er feil på samtlige fakturaer i sameiet, som innebærer en feilmargin på nærmere 100k totalt! Helt sykt at det er mulig. Hos de fleste andre var feilene såpass små (eller likevel store, men kanskje ikke sånn at man reagerer umiddelbart), så jeg er glad for at vår regning var såpass «out there» at vi reagerte med en gang.

Setter pris på all tilbakemelding jeg fikk her, som hjalp til med å forstå fakturaen litt bedre:) 

Anonymkode: 454f3...455

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

 

Ja, veldig bra! Nå viser det seg faktisk at det er feil på samtlige fakturaer i sameiet, som innebærer en feilmargin på nærmere 100k totalt! Helt sykt at det er mulig. Hos de fleste andre var feilene såpass små (eller likevel store, men kanskje ikke sånn at man reagerer umiddelbart), så jeg er glad for at vår regning var såpass «out there» at vi reagerte med en gang.

Setter pris på all tilbakemelding jeg fikk her, som hjalp til med å forstå fakturaen litt bedre:) 

Anonymkode: 454f3...455

Spennende tråd dette har vært, glad det ordnet seg!  Wow de har litt å fikse oppi nede der nå, lurer på hvor lenge det har vært feil.....

Anonymkode: 8534b...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de må tilbakebetale for flere år.

Anonymkode: c0bf1...067

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var virkelig gode nyheter at de både tok seg tid til å undersøke, og at de fant feilen. Godt å,lese at det ordnet seg 😊

Anonymkode: 5b619...817

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...